Meget mystisk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.890 visninger
41 svar
28 synes godt om
16. juli 2013

Anonym trådstarter

Godaften!

Jeg har kun oprettet denne profil for at få svar på dette spørgsmål, så undskyld hvis det ikke er smidt i rette kategori!..

Jeg vil høre jer herinde om det er muligt at være gravid uden at kunne teste det? For ca. 3-4 mdr siden udeblev min mens 8 dage trods p-piller, og da den kom var den ikke ret kraftig, men var normal længde. Jeg testede for en sikkerheds skyld, og testen var umiddelbart negativ (se billede nedenfor)
Jeg tænkte derfor ikke mere over det... De sidste par måneder har jeg haft både ømme bryster, kvalme, hovedpine, øget tissetrang, træthed - you name it, ALT der hører med til en graviditet! Kæresten og jeg prøver ikke pt og jeg er på p-piller, men jeg er monster skruk, så tænkte at det nok var derfor jeg fik symptomer... For cirka 2mdr siden tog jeg en test mere da jeg blev usikker, denne var også negativ!

Jeg har haft regelmæssig menstruation med mine p-piller, indtil for cirka 14 dage siden - der fik jeg nemlig en menstruationslignende blødning af 5 dages varighed, 10 dage efter jeg havde afsluttet min normale menstruation, midt i p-pille pakken!!

Jeg ligner ærlig talt en gravid, og pt. render jeg rundt med kvalme næsten døgnet rundt, hovedpine, jeg sover fra 12 midnat til 12 middag, og er svimmel... Dog ingen ømme bryster eller lignende... Jeg har en del udflåd, faktisk så det nogle gange går igennem både trusser og bukser/kjole!

Jeg kan godt trække maven ind, men der er en bule forneden som kun forsvinder hvis jeg læner mig bagover, og når jeg slapper af ser jeg sådan her ud, og maven er forholdsvis fast! Desuden har jeg fået en mørk streg fra navlen og ned til skambenet...

Seriøst, hvad tænker I??????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Faith

Ja altså du ser dælme gravid ud!

Anmeld

16. juli 2013

Laulund87

Har du ikke været ved læge?? Du kan jo ske at være ret langt henne Og hverken tests eller billeder kan give et ordentligt svar.

Anmeld

16. juli 2013

Noneother

Kort sagt. Ja. Det kan godt ske, men det er ekstremt sjældent.
Kender kun til det fordi at det skete for min mor og det derfor først blev opdaget at hun ventede min bror da hun var 7 måneder henne.

Dine symptomer taget i betragtning. Specielt den der mørke streg der. Ville jeg foreslå dig at kontakte din læge og få en henvisning til en scanningsklinik med det samme. For hvis ikke du er gravid er der da helt sikkert en form for ubalance i dine hormoner.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Ja altså du ser dælme gravid ud!

Ja ikke??
Nogle dage ser jeg sådan her ud, andre dage er det en anelse mindre, men jeg er SLET ikke så flad på maven som jeg var for 5-6mdr siden!

Anmeld

16. juli 2013

Lilje82

Du ser i hvert fald gravid ud.... Jeg ville nok tage kontakt til min læge.

Anmeld

16. juli 2013

Swerg

Anonym skriver:

Godaften!

Jeg har kun oprettet denne profil for at få svar på dette spørgsmål, så undskyld hvis det ikke er smidt i rette kategori!..

Jeg vil høre jer herinde om det er muligt at være gravid uden at kunne teste det? For ca. 3-4 mdr siden udeblev min mens 8 dage trods p-piller, og da den kom var den ikke ret kraftig, men var normal længde. Jeg testede for en sikkerheds skyld, og testen var umiddelbart negativ (se billede nedenfor)
Jeg tænkte derfor ikke mere over det... De sidste par måneder har jeg haft både ømme bryster, kvalme, hovedpine, øget tissetrang, træthed - you name it, ALT der hører med til en graviditet! Kæresten og jeg prøver ikke pt og jeg er på p-piller, men jeg er monster skruk, så tænkte at det nok var derfor jeg fik symptomer... For cirka 2mdr siden tog jeg en test mere da jeg blev usikker, denne var også negativ!

Jeg har haft regelmæssig menstruation med mine p-piller, indtil for cirka 14 dage siden - der fik jeg nemlig en menstruationslignende blødning af 5 dages varighed, 10 dage efter jeg havde afsluttet min normale menstruation, midt i p-pille pakken!!

Jeg ligner ærlig talt en gravid, og pt. render jeg rundt med kvalme næsten døgnet rundt, hovedpine, jeg sover fra 12 midnat til 12 middag, og er svimmel... Dog ingen ømme bryster eller lignende... Jeg har en del udflåd, faktisk så det nogle gange går igennem både trusser og bukser/kjole!

Jeg kan godt trække maven ind, men der er en bule forneden som kun forsvinder hvis jeg læner mig bagover, og når jeg slapper af ser jeg sådan her ud, og maven er forholdsvis fast! Desuden har jeg fået en mørk streg fra navlen og ned til skambenet...

Du ser meget gravid ud!! 

Kunne rigtig godt tænke mig et tydeligt billede af testen..

men alt det du beskriver tyder på en graviditet, og når du er fortsat 

med P-piller kommer der jo også en kunstig mens .. Håber at du giver Update 

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Godaften!

nu vil ejg ikke skræmme dig eller noget...

men ved min den ældste fandt jeg kun ud af det pga en scanning af min mave da jeg havde slemme mavekramper, jeg testede både negativ i blodprøve og på urinprøve.

jeg fik scanningen og der lå en lille baby og var på det tidspunkt 5 måneder henne.... så ja kan godt lade sig gøre...

grunden til ejg testede negativ i blodprøve er pga mit blod åbenbart ikke har kunnet registrere det læger og sygehus har ingen anelse om hvordan det har kunnet lade sig gøre, da de normalt altid kan se det i en blodprøve.

du ligner en gravid, ej også hårdt at sige hvis du så ikke er   men maven ligner min nu og jeg venter endda tvillinger, skal siges jeg aldrig har haft en stor mave når jeg var gravid, så derfor forventes det heller ikke det bliver mere end hvad en gravid med et barn har af mave men pointen, jeg ville hvis jeg var dig tage til læge og be om en blodprøve hvis en urintest stadig viser negativ derhjemme

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

Du ser meget gravid ud!! 

Kunne rigtig godt tænke mig et tydeligt billede af testen..

men alt det du beskriver tyder på en graviditet, og når du er fortsat 

med P-piller kommer der jo også en kunstig mens .. Håber at du giver Update 

bare lige et fif til dig ang. testen..

hvis du sidder på en bærbar skal du tage skærmen lidt længere tilbage så den bliver mørkere så kan man faktisk se om der er 2 streger selvom billedet af testen er ringe

Anmeld

16. juli 2013

Anonym8827

Kan du så smutte til lægen og få en blodprøve og en scanning. Vil da også sige at du ser gravid ude.
Men kan godt forstå hvis du er lidt fra den...?!! :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.