LilleChelle skriver:
Jeg mener ikke at man bevidst skal sætte flere børn til verden, når man gør det velvidende at man selv og børnene skal forsørges af det offentlige - og MIG ..
Man kan altså ikke leve på samme måde når man er på offentlig forsørgelse, som man kan når man forsørger sig selv.
Uanset hvad din holdning er på området, kan du så ikke helt ærligt selv se, det er noget upassende at ytre den i denne tråd - som jo altså omhandler en kæmpe krise for TS......
Måske man kunne oprette en tråd eller andet for at diskutere emnet, så TS ikke skal sparkes til i hendes indlæg....hun ligger jo i den grad allerede ned.
Til TS - jeg havde valgt som dig - altså blive ved den mand, jeg elskede også nøjes med de barn du har. Vi er selv i den situation, da vi skal have fertilitetsbehandling igen, hvis vi vil have en mere - det vil vi simpelthen ikke gennemgå igen og ingen af os tror på, det vil lykkes selv med behandling, så vi "nøjes" med vores skønne datter, og glæder os over, at vi lavede en helt perfekt model i første forsøg

Anmeld