Til enlige med 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Fordi personer som mig har ligeså ret til drømme som du har. Også selvom jeg er blevet ramt af noget jeg ikke kan gøre for. Personer som dig som har disse meninger om at vi der er ude for noget vi ikke selv er skyld i har jeg ikke ret meget tilovers for.
Jeg har sgu ligeså meget ret til lykke som du har!!!

Selvfølgelig har man lov til at drømme. 

Men jeg mener ikke at JEG skal betale for DINE børn, fordi du vil have FLERE end dem/den du har, når nu du ikke selv er i stand til at betale for dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Synes det er en god beslutning - selvom det selvfølgelig er mega hårdt. Det kan jo også være at han skifter mening om nogle år..

Det tror jeg desværre ikke han gør da han selv bliver 38 nu her. Og ikke gider starte babystadie forfra når vores datter er blevet større.

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Men jeg mener ikke at JEG skal betale for DINE børn, fordi du vil have FLERE end dem/den du har, når nu du ikke selv er i stand til at betale for dem. 

Hold nu kæft mand hvor er du smålig. Hvis det er så hårdt for dig at du skal betale skatten i dk. Hvorfor flytter du så ikke til et land hvor du ikke skal betale en så høj skat.?

Jeg har taget en udd. Og nåede at blive færdig med den 4 mdr før jeg kom ud for en ulykke som gør jeg ikke kan arbejde. Skal jeg straffes yderligere pga en anden snakkede i Tlf og åbenbart ikke holdt øje med trafikken? Jeg synes jeg er blevet straffet nok. Gik fra en akkordløn på 200 kr i timen ned til sygedagpenge og så er jeg yderligere røget ned på kh. Tror du jeg synes det er fedt at miste mindste 10000 om mdr?

Nej det synes jeg sgu ikke. Jeg har fandme ret til at få mine drømme opfyldt hvis jeg har lyst. Og så vil jeg egentlig skide din holdning et stykke.

Anmeld

13. juli 2013

Mettefpigen

LilleChelle skriver:

Helt ærligt!!
Så folk der er for syge til at arbejde må ikk få børn?? Fordi de ikk arbejder??...

Det var da godt nok en mærkelig holdning........

Anmeld

13. juli 2013

ESV

Anonym skriver:

Hold nu kæft mand hvor er du smålig. Hvis det er så hårdt for dig at du skal betale skatten i dk. Hvorfor flytter du så ikke til et land hvor du ikke skal betale en så høj skat.?

Jeg har taget en udd. Og nåede at blive færdig med den 4 mdr før jeg kom ud for en ulykke som gør jeg ikke kan arbejde. Skal jeg straffes yderligere pga en anden snakkede i Tlf og åbenbart ikke holdt øje med trafikken? Jeg synes jeg er blevet straffet nok. Gik fra en akkordløn på 200 kr i timen ned til sygedagpenge og så er jeg yderligere røget ned på kh. Tror du jeg synes det er fedt at miste mindste 10000 om mdr?

Nej det synes jeg sgu ikke. Jeg har fandme ret til at få mine drømme opfyldt hvis jeg har lyst. Og så vil jeg egentlig skide din holdning et stykke.

Som jeg læser det er problemet jo ikke at du modtager offentlige ydelser= det er jo ikke fordi hun er smålig. Problemet er som jeg læser det at du helt bevidst om at du ikke selv vil kunne forsørge et barn nummer to kunne finde på at få et mere velvidende at du dermed skal have endnu flere penge af staten. Hvis alle gjorde sådan var der jo bare mange andre ting vi i det danske samfund måtte sige farvel til. Alle kan ikke få hvis ingen vil betale!!

når det så er sagt så tror jeg du med tiden vil være rigtig glad for din beslutning om at holde på kæresten. Sådan som du beskriver jeres forhold lyder han som den helt rette for dig!

Anmeld

13. juli 2013

Mettefpigen

ESV skriver:

Som jeg læser det er problemet jo ikke at du modtager offentlige ydelser= det er jo ikke fordi hun er smålig. Problemet er som jeg læser det at du helt bevidst om at du ikke selv vil kunne forsørge et barn nummer to kunne finde på at få et mere velvidende at du dermed skal have endnu flere penge af staten. Hvis alle gjorde sådan var der jo bare mange andre ting vi i det danske samfund måtte sige farvel til. Alle kan ikke få hvis ingen vil betale!!

når det så er sagt så tror jeg du med tiden vil være rigtig glad for din beslutning om at holde på kæresten. Sådan som du beskriver jeres forhold lyder han som den helt rette for dig!

Så hun må ikk få flere børn fordi hun er for syg til at arbejde?....

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg forstår ikke lige hvad du mener. Jeg kræver da ikke mere end alle andre selvom jeg så fik en mere? jeg får jo ikke mere med to end hvis jeg havde vores datter alene? jo vil få flere børnepenge men dem får su jo uanset hvor stor din indtægt er?

Anmeld

13. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er en rigtig god beslutning du/ i har taget om at blive sammen, og nyde jeres datter!!! Men ka virklig godt forstå du lige ska bruge lidt tid, til at vende dig til tanken! 

Glem de negative kommentar, fra folk der ik kender til jeres hverdag. Jeg har også piskesmeld, pga en dum kælling der mente at hun da godt ku køre på et par liter øl. Jeg er bare så heldig at min kærste slap uden en skramme, og ka tage 100 procent over de dage jeg ik ka noget. 

Havde jeg sku stå med 2 små børn alene, havde det hele i hvert fald set helt anderledes ud, om jeg sku ha haft nr 2. Vh stine

Anmeld

13. juli 2013

DianaRJS

LilleChelle skriver:

dvs. hvis du fik et piskesmæld ville du bare stadig arbejde?

så vil jeg fortælle dig at det i mange tilfælde er umuligt at arbejde...

synes måske du skal tænke før du dømmer

og noget andet... dem på kh betaler vel ligeså meget til dig i sidste ende som du gør til dem? OG det er i bund og grund ikke dig der betaler men staten

blvier lidt foraget over folk der dømmer før de ved meget mere om det end nårh ja... intet...

Anmeld

13. juli 2013

Wimmie

LilleChelle skriver:

Sikke da noget grimt noget at skrive...og så til én der i forvejen står i sit livs krise 

JEG vil gerne betale for at andre kan få deres drømme opfyldt og jeg synes ærligt talt at du skulle prøve med lidt medfølelse i stedet for at sparke til folk der i forvejen ligger ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.