Hvor tit støvsuger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

Faith

Hver dag. Med 3 børn, 1 hund og 2 katte er det nødvendigt (synes jeg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Lone Jakobsen

1-2 gange dagligt er dagplejer, så der skal være rent når de små kravler på gulvet.

Anmeld

12. juli 2013

Elgaard73

Hver dag...og nogle gange 2 gange. Har hund, katte og en tumling der render ind og ud en million gange om dagen. Jeg render for det meste rundt i bare tæer og hader bare fornemmelsen af at der ligger skidt eller sand på gulvet.

Anmeld

12. juli 2013

lottemusen

En gang om ugen, nogle gange sjældnere. Vi har ikke dyr, og vores barn kravler ikke endnu. Til gengæld har vi masser af ting på lidt  plads, så alt skal flyttes når der skal støvsuges. Det er lidt besværligt. Så af ren og skær dovenskab bliver der ikke støvsuget så tit herhjemme

Anmeld

12. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

alt for sjældent...

tror gennemsnittet hedder en gang hver anden måned... medmindre der bliver tabt noget der skal støvsuges op for så tager jeg bare hele lejligheden imens jeg alligevel er igang...

Anmeld

12. juli 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Som overskriften siger - hvor tit støvsuger i?
Nu går jeg hjemme indtil barsel og vil så gerne støvsuge hver 2.-3. dag, for vi har en hund der virkelig fælder sorte hår over det hele, og jeg elsker når der er rent.
Og så kom jeg til at tænke på, hvor tit støvsuger i andre?

Hver evig eneste dag, støvsugeren står klar i køkkenet altid.

Anmeld

12. juli 2013

NinaNymannMadsen

hver dag.
når den mindste spiser er det ud over det hele og det er tit små krummer som ikke er til samle op så derfor støvsuger vi hver dag og nogen gange flere gange om dagen.

Anmeld

12. juli 2013

SKbaby

Cirka hver anden dag. Nogle gange hver dag hvis der er behov for det.

Forstår ikke hvordan man kan støvsuge med mere end en uges mellemrum ..

Anmeld

12. juli 2013

_-Kathrine-_

Hver dag

Anmeld

13. juli 2013

lycly

Jeg støvsuger alle rum en gang om ugen. Men med en 2-årig og en kæreste der krummer, så får gulvet rundt om spisebordet lige en tur med støvsugeren hver dag efter aftensmaden og køkkenet bliver støvsuget hveranden dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.