Hvor tit støvsuger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

Chevro

Som overskriften siger - hvor tit støvsuger i?
Nu går jeg hjemme indtil barsel og vil så gerne støvsuge hver 2.-3. dag, for vi har en hund der virkelig fælder sorte hår over det hele, og jeg elsker når der er rent.
Og så kom jeg til at tænke på, hvor tit støvsuger i andre?

Nemt to gange dagligt :-) Da vi har hund og barn der kravler!

(: Men det er nedenunder, ovenpå sover vi kun - og det er et par gange om ugen ca. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Eliza

Støvsuger minimum 1 gang hver dag i hverdagen og 2-3 gange dagligt når vi er hjemme hele dagen. 

Jeg har kun 40 kvm, gulvtæpper og en søn med bankede astma. 

Anmeld

12. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Som overskriften siger - hvor tit støvsuger i?
Nu går jeg hjemme indtil barsel og vil så gerne støvsuge hver 2.-3. dag, for vi har en hund der virkelig fælder sorte hår over det hele, og jeg elsker når der er rent.
Og så kom jeg til at tænke på, hvor tit støvsuger i andre?

Jeg støvsuger hver eneste dag og nogle gange 2. Vi har hund og to katte og jeg hader hår - og så er det en dårlig kombi med vores datter, som elsker at lege på gulvet (22 måneder). Så jeg sørger altid for at gulvet er så rent som muligt.

Vores hjem ville ligne jeg ved ikke hvad, hvis jeg kun støvsugede 2-3 gange om ugen.

/Fenja

Anmeld

12. juli 2013

Robin Hood.

Enirt skriver:

Vi gør det samme en gang om ugen, men vil du ikke uddybe det med støvmideallergi. For det her jeg og har ikke lige tænkt på at for meget støvsugning kunne skade. Så er lidt nysgerrig

Jo ��det fordi at når du støvsuger al skidtet op drøner støv og husstøvmider ud igennem filteret og så hvirvler det rundt i luften , når man så støvsuger ofte så får støv og husstøvmider aldrig rigtigt lagt sig ��

Anmeld

12. juli 2013

Masig

Dobbelt

Anmeld

12. juli 2013

Masig

1-2 gange om dagen. Vi har både hund og kat og hunden har en helt vanvittig pels og fælder ekstremt meget selvom han også bliver børstet hver dag... Og her om sommeren hvor dørene står åben og vi slæber skidt med ind, så bliver her bare virkelig beskidt... Og med et barn i kravlealderen er vi bare nødt til at støvsuge minimum en gang om dagen...

Anmeld

12. juli 2013

Carina:-)

Robin Hood. skriver:

Hold da op der bliver støvsuget meget i de små hjem , ved i hvor skidt det er ved feks støvallergi ? Her bliver der støvsuget 1 gang om ugen

Men allergi har det da heller ikke godt med støv og snavs-og det er jo forskelligt hvor meget man "sviner"

Her støvsuges flere gange om dagen, især i køkken og gang 

Anmeld

12. juli 2013

JulieE

Robin Hood. skriver:

Ja jeg har godt nok også andet at bruge min tid på end at støvsuge

Mit liv er dæleme også for kort at bruge det på at støvsuge  

Her støvsuger vi en gang om ugen

Anmeld

12. juli 2013

B&J

her støvsuger vi ca 2-3 dag men fordi jeg syntes er bliver så beskidt vores dyr er ikke i fæld lige nu så det er ikke særlig slet med hår.

men når de er i fæld så bliver det gjord hverdag men det er nu også kun 2 gange om året så det er til at leve med

Anmeld

12. juli 2013

Robin Hood.

Carina:-) skriver:

Men allergi har det da heller ikke godt med støv og snavs-og det er jo forskelligt hvor meget man "sviner"

Her støvsuges flere gange om dagen, især i køkken og gang 

Det hvirvler ikke rundt i luften , derfor astma og allergi forbundet ikke anbefaler støvsugning i soverum inden sengetid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.