Hvor tit støvsuger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.510 visninger
51 svar
19 synes godt om
12. juli 2013

Anonym trådstarter

Som overskriften siger - hvor tit støvsuger i?
Nu går jeg hjemme indtil barsel og vil så gerne støvsuge hver 2.-3. dag, for vi har en hund der virkelig fælder sorte hår over det hele, og jeg elsker når der er rent.
Og så kom jeg til at tænke på, hvor tit støvsuger i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1 gang om ugen - nogen gange 2 gange om ugen

Anmeld

12. juli 2013

Guldet

Anonym skriver:

Nu går jeg hjemme indtil barsel og vil så gerne støvsuge hver 2.-3. dag, for vi har en hund der virkelig fælder sorte hår over det hele, og jeg elsker når der er rent.

Herhjemme støvsuger vi hverdag - da vi både har hund og kat. Og synes især her om sommeren når teressedøren døren står åben og vi smutter ind og ud ! 

Anmeld

12. juli 2013

EnGodMor

Støvsuger en gang om dagen. 

Anmeld

12. juli 2013

Lilje82

Her om sommeren så helst hver dag.

om vinteren bliver det til hver 2. - 3. dag

Anmeld

12. juli 2013

Københavnermor

Hver anden dag. Jeg er hjemmegående og her bliver hurtigt snavset med en halvandenårig krudtugle der fiser rundt. I perioder støvsuger jeg hver dag, men så er det bare en overfladisk støvsugning hver anden gang.

Anmeld

12. juli 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Hver anden dag cirka - vi støvsuger dog "kun" de rum, vi er i meget. Altså soveværelse, stue og alrum - de andre værelser bliver højst støvsuget en gang hver 14 dag.

Vi har klinker/trægulv og støv bliver bare så synlig på det - så har det bedst med at støvsuge ofte.

Anmeld

12. juli 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Vi støvsuger hverdag

Anmeld

12. juli 2013

Annette A

Hver dag. Med tre børn og en kat er der altid noget at støvsuge, så hvis vi springer en dag over kan det virkelig ses.

Anmeld

12. juli 2013

Robin Hood.

Hold da op der bliver støvsuget meget i de små hjem , ved i hvor skidt det er ved feks støvallergi ? Her bliver der støvsuget 1 gang om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.