Hvor tit støvsuger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Som overskriften siger - hvor tit støvsuger i?
Nu går jeg hjemme indtil barsel og vil så gerne støvsuge hver 2.-3. dag, for vi har en hund der virkelig fælder sorte hår over det hele, og jeg elsker når der er rent.
Og så kom jeg til at tænke på, hvor tit støvsuger i andre?

før i tiden støvsugede vi/jeg hver dag - efter jeg har fået barn er der altså ikke tid/overskud til det hver dag, så det bliver omkring hver 3. dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Laulund87

Det kommer virkelig an på hvor meget hunden fælder. De perioder hvor han gør, er det selvfølgelig oftere end når han ikke gør.

Hader at støvsuge

Anmeld

12. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg går sygemeldt men må ikke støvsuge. Men min kæreste støvsuger hver dag, med et barn på 2 1/2 er det ret så nødvendigt

Anmeld

12. juli 2013

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Nu går jeg hjemme indtil barsel og vil så gerne støvsuge hver 2.-3. dag, for vi har en hund der virkelig fælder sorte hår over det hele, og jeg elsker når der er rent.

Vi støvsuger for det meste hver 2 dag, men lige i tiden har vi en dreng der kryber og en hund der fælder og derfor støvsuger jeg 2 gange om dagen. Ellers ligner vores dreng en hund

Anmeld

12. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

2-3 gange i ugen (vi har kat)..

Anmeld

12. juli 2013

Hullabullabulla

Støvsuger kun 1 gang om ugen men tørmopper gulvet hver dag

Anmeld

12. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

vi støvsuger hver dag...

som en anden også har skrevet, har vi også både hund og kat så vi har hår over det hele, hele tiden....

Anmeld

12. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

En gang om ugen. Vi har ingen dyr.

Anmeld

12. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Vi støvsuger hver/hveranden dag. Vi har hund, og jeg kan ikke snuppe at der er løse hundehår i vores hjem, specielt fordi vores pige har astma og drengen har astmatisk bronkitis.

Anmeld

12. juli 2013

pcoramt

Hver dag.. Vi har perser katte og går ud i haven fra stuen af, så det bliver desværre nødvendigt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.