Anonym skriver:
vil du turde lade en på 5 år være alene hjemme??
viu handler i rema og fakta da de ligger her i byen, vi bruger kun bilen for at komme frem og tilbage på arbejde samt aflever ungerne, meget sjældent vi tager nogen steder.
min kæreste og jeg er stadig sammen og skal giftes lige her rundt om hjørnet.
hvad ang. lejligheder er det ikke muligt at få en anden/billiger her i byen da det er en lille by vi bor i og af hensyn til ungerne vil vi ikke flytte fra vores hyggelige lille landsby som der vokset op i og har alle deres venner i. vi har den mindste tv pakke da vi sjældent ser fjernsyn men heller ser film, serier mm.

Havde læst forkert og set hende som 7-årig ... alt andet lige vil det ske indenfor et par år at hun er stor nok til at være alene i en times tid ... og ellers kommer hun da bare med på avisrute som medhjælper

...
selvom det er hårdt at flytte ville jeg overveje det en ekstra gang, at flytte tættere på job eller skole... på den måde kan i også undvære en bil... så sparer man meget
Husk at gå/cykle ned for at handle og ikke tage bilen fordi det er nemt

.. vi har nu undværet vores bil i et år (vi havde kun 1, men ikke råd til at fikse den på daværende tidspunkt. Den røg til skrot da den skulle synes) vi handler med klapvogn

det er lidt bøvlet, men selvom vi kun handler 1 gang om ugen kan det sagtens lade sig gøre også med bleer og andre dumme store ting
Handl mest i rema og mindst i fakta (kun ting du af mystiske årsager ikke kunne få i rema) tro det eller lad være men det kan gøre en forskel på 500 kr om mdr ... og det er så absolut et beløb der er værd at tage med..
husk at med så mange km til job må han kunne få km betalt af skat .. I skal selv rette det til - så det kunne i have glemt i farten
som alm SU (ikke enlig) kan du stadig få ekstra SUlån for forsørgere
- det er en mulighed + 1300 p.m. (mener jeg).. de skal selvfølgelig betales tilbage efter endt studie, men renten er meget lav
spis flere grøntsager og spar på kødet..

mon jeg mangler noget

Jeg tror på det kan lade sig gøre