Min lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Min datter er 3,5 år. Hun vejer 12 kg og er 89 cm. Meget lille af alder, men ellers frisk.

Vi har gået til diætist og hun har fået proteindrikke i perioder og det hjalp lidt, men hun er bare lille og fin.

Det er ikke alle babyer/småbørn der får elastikker og er buttede, de er heldigvis forskellige

Ja, alle er jo forskellige, og der er forskellige måder at vokse på.

Ville bare kunne tage det mere roligt, hvis hun stadig havde et par af sine baby-elastikker tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

min datter er også snart 17 måneder og er ikke meget større. hun vejer 9,9 kg og er 83 cm.

Hendes vægt er for lav i forhold til hendes højde, men hun følger sin egen kurve og trives

Også en lille fin én Men dog 800 g. tungere end min datter. Så langsomt som min datter vokser nu, varer det jo en krig før hun er oppe på samme vægt. Hååååber hun snart tager sig et ryk igen!

Anmeld

11. juli 2013

MissTas

Anonym skriver:

Også en lille fin én Men dog 800 g. tungere end min datter. Så langsomt som min datter vokser nu, varer det jo en krig før hun er oppe på samme vægt. Hååååber hun snart tager sig et ryk igen!

Det er selvfølgelig rigtig, men også 3 cm længere er sikker på din datter nok skal tage på stille og roligt.. Bjørn tager ofte på i ryk oh nogle mere end andre. Ingen børn er ens  

kan sagtens forstå din bekymring, men tror også man skal se på sit barn. Er det glad, trives det, normal afføring mm. Er disse ting i orden, jamen så er hun måske bare en bette en

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Det er selvfølgelig rigtig, men også 3 cm længere er sikker på din datter nok skal tage på stille og roligt.. Bjørn tager ofte på i ryk oh nogle mere end andre. Ingen børn er ens  

kan sagtens forstå din bekymring, men tror også man skal se på sit barn. Er det glad, trives det, normal afføring mm. Er disse ting i orden, jamen så er hun måske bare en bette en

Du har helt ret, og hun trives helt sikkert 

Ja, din datter har jo flere cm at fordele kiloene på, og hun var måske også dét længere end min datter ved fødslen, så på den måde følges de ad. Min datter blev målt til 48 cm og 3420 g, så hun var en kort buttet én dengang

Anmeld

11. juli 2013

MissTas

Anonym skriver:

Du har helt ret, og hun trives helt sikkert 

Ja, din datter har jo flere cm at fordele kiloene på, og hun var måske også dét længere end min datter ved fødslen, så på den måde følges de ad. Min datter blev målt til 48 cm og 3420 g, så hun var en kort buttet én dengang

Så længe hun trives og er glad, så er dekvintet galt hun er nok bare en fin lille en .. Ja min datter var 53 cm og vejede 3680g  

Anmeld

11. juli 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Hold da op, 9 kartofler Min datter har også lige haft en periode med en vældig appetit, så forstår heller ikke, hvor det bliver af?

Lige nu er hun så i en periode, hvor hun ikke spiser så meget. Det hjælper ikke ligefrem på bekymringerne

Ja det er helt vildt hahahaha.

Isabella har ogsåsine perioder hvor hun ikke rigtig spiser noget i en uge eller 2. Men så tager hun revanche.
Og kender det alt for godt. Jg har også været ved at få grå hår mange gange. Men efter snakke med læger,pædagoger osv. Har vi valgt ikke at bruge så meget krudt på at tænke på det. For hvis de er sultne skal de nok spise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.