Mænd!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Robin Hood.

Yurie skriver:

de skal bestemt ikke behandles som paver, men at lige frem at kalde dem egoistiske og ligeglade, fordi at man lige har en monster dårlig dag og bare har brug for at ligge på sofaen, bør man da have lov til det og så gør man noget for den anden en anden dag. synes det er lidt vildt at folk farer op i det røde felt af en lille fejl. Man skulle jo tro at han havde givet hende en flad og sagt: Hold kæft kælling og pas selv ungen.
Ja, han gjorde det på en forkert måde, men det ved han nu og han har sagt undskyld.

Alle har dårlige dag, hvor man bare har brug for at gå en tur, ligge på sofaen og have fred, eller noget andet.

hvad er det for en verden vi lever i, hvis man ikke må ligge på sin egen sofa og tage en lur når man kommer hjem? Jeg kender flere der gør det(også kvinder)

Selvf , er det i orden at have en dårlig dag og må tage en eftermiddag/aften på sofaen . Grunden til at jeg skriver sådan er fordi jeg tit falder over sådanne indlæg herinde med at mændende aldrig hjælper til med den lille eller andet . Forstår det simpelthen ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

TNBC

Robin Hood. skriver:

Selvf , er det i orden at have en dårlig dag og må tage en eftermiddag/aften på sofaen . Grunden til at jeg skriver sådan er fordi jeg tit falder over sådanne indlæg herinde med at mændende aldrig hjælper til med den lille eller andet . Forstår det simpelthen ikke

det giver jeg dig helt ret i, men i ts´tilfælde lød det ikke som det var noget der skete tit, faktisk at det var første gang og at han undskyldte for hvad han gjorde og sagde.
Men man vælger vel også sin mand og ved hvordan han er, før man får barn sammen, så at det pludselig kommer som en overraskelse at han ikke hjælper til. jeg gætter ikke på at mændene ændre opførsel bare fordi de har en kæreste, man skal være sig selv, men selvfølgelig også hjælpe hinanden.
Men ja der er rigtig mange der brokker sig over deres mænd ikke hjælpe til, og så er de bare store idioter.

Anmeld

11. juli 2013

gædde/gitte

Yurie skriver:

det giver jeg dig helt ret i, men i ts´tilfælde lød det ikke som det var noget der skete tit, faktisk at det var første gang og at han undskyldte for hvad han gjorde og sagde.
Men man vælger vel også sin mand og ved hvordan han er, før man får barn sammen, så at det pludselig kommer som en overraskelse at han ikke hjælper til. jeg gætter ikke på at mændene ændre opførsel bare fordi de har en kæreste, man skal være sig selv, men selvfølgelig også hjælpe hinanden.
Men ja der er rigtig mange der brokker sig over deres mænd ikke hjælpe til, og så er de bare store idioter.

ja.... og mændenes side af historien høre vi jo sjældent herinde

Anmeld

11. juli 2013

TNBC

gædde/gitte skriver:

ja.... og mændenes side af historien høre vi jo sjældent herinde

præcis...

og de kan ikke forsvarer sig.. men sådan er vi kvinder jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.