Mænd!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Robin Hood.

Jeg er målløs over jeres mænd og over kvinder i 2013 behandler jeres mænd som paver ,, De er trætte , lad dem sove bla bla ... Han skal sgu da fungere ligesom vi kvinder skal , vi er da ligeså trætte , udkørte og stressede , hvorfor er det mere hårdt for ham ? Hvorfor skal der tages hensyn til ham ? Der skal sgu 2 til at få en familie til at køre. Hilsen en der bor sammen med den moderne mand , en mand der tager ansvar for barn , madlavning , indkøb , rengøring og tøjvask på ligefod med mig , hvorfor pokker skal det være anderledes ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

gædde/gitte

Robin Hood. skriver:

Jeg er målløs over jeres mænd og over kvinder i 2013 behandler jeres mænd som paver ,, De er trætte , lad dem sove bla bla ... Han skal sgu da fungere ligesom vi kvinder skal , vi er da ligeså trætte , udkørte og stressede , hvorfor er det mere hårdt for ham ? Hvorfor skal der tages hensyn til ham ? Der skal sgu 2 til at få en familie til at køre. Hilsen en der bor sammen med den moderne mand , en mand der tager ansvar for barn , madlavning , indkøb , rengøring og tøjvask på ligefod med mig , hvorfor pokker skal det være anderledes ???

tja...... min mand arbejder mindst 15 timer om dagen... jeg arbejder (normalt) 7,5 time...........så jeg syntes ikke min mand er en pave han har da fritzen, men alligevel

Tilgengæld har han fri i weekenden - hvor han så laver stort set alt, fordi jeg jobber

Anmeld

11. juli 2013

Robin Hood.

gædde/gitte skriver:

tja...... min mand arbejder mindst 15 timer om dagen... jeg arbejder (normalt) 7,5 time...........så jeg syntes ikke min mand er en pave han har da fritzen, men alligevel

Tilgengæld har han fri i weekenden - hvor han så laver stort set alt, fordi jeg jobber

Min mand arbejder også rigtigt meget (selvstændig) hvilket betyder at jeg daglige cykler op efter bassen , så efter en arbejdsdag på 7,5 time , hvor jeg har cyklet 20 km , der når jeg som regel at have ordnet vasketøj og badet bassen inden han kommer hjem , så har vi vel egentligt været i vigør lige mange timer ?? Så står manden for madlavningen (kunne da slet ikke forestille mig han bare kom hjem og snuppede en lur på sofaen &nbsp Men jeg vil da gerne se et billede af din kærestes fritz ??

Anmeld

11. juli 2013

KTP86

Hvis bare han havde sagt:

"Skat,..Jeg har haft en rigtig dårlig dag på arbejdet. Jeg er helt tung i hovedet. Jeg ved godt at du har været hjemme med den lille hele dagen,men er det muligt at jeg tager en lur så jeg bliver mere klar i hovedet?"

Indgangsvinklen kan gøre så stor en foreskel.. Jeg håber i finder ud af det 

Anmeld

11. juli 2013

gædde/gitte

Robin Hood. skriver:

Min mand arbejder også rigtigt meget (selvstændig) hvilket betyder at jeg daglige cykler op efter bassen , så efter en arbejdsdag på 7,5 time , hvor jeg har cyklet 20 km , der når jeg som regel at have ordnet vasketøj og badet bassen inden han kommer hjem , så har vi vel egentligt været i vigør lige mange timer ?? Så står manden for madlavningen (kunne da slet ikke forestille mig han bare kom hjem og snuppede en lur på sofaen &nbsp Men jeg vil da gerne se et billede af din kærestes fritz ??

jamen det er jo heller ikke hverdags kost og vi har ikke børn endnu - kun en køter

men indimellem er han slidt helt op, så kan jeg sgu godt klare alt selv, den ene dag

men jo mere jeg laver, jo mere energi får jeg også.... så jeg påtager mig også mange af arbejdsopgaverne.så jeg er nok heller ikke den bedste rådgiver.

Du får ingen billede han hader at få taget billeder men han har måne - eller en sidelæns hanekam, som han kalder det

Anmeld

11. juli 2013

Robin Hood.

gædde/gitte skriver:

jamen det er jo heller ikke hverdags kost og vi har ikke børn endnu - kun en køter

men indimellem er han slidt helt op, så kan jeg sgu godt klare alt selv, den ene dag

men jo mere jeg laver, jo mere energi får jeg også.... så jeg påtager mig også mange af arbejdsopgaverne.så jeg er nok heller ikke den bedste rådgiver.

Du får ingen billede han hader at få taget billeder men han har måne - eller en sidelæns hanekam, som han kalder det

også kaldet hentehår

Anmeld

11. juli 2013

gædde/gitte

Robin Hood. skriver:

også kaldet hentehår

nej nej.... for der er ikke noget at hente ...jo i røven, men så langt bliver det nok ikke

sorry

Anmeld

11. juli 2013

Robin Hood.

gædde/gitte skriver:

nej nej.... for der er ikke noget at hente ...jo i røven, men så langt bliver det nok ikke

sorry

Og heldigvis for det da

Anmeld

11. juli 2013

Elgaard73

Jeg vil sige, at når der kommer børn ind i et forhold, så er det altså slut med at bare tumle ind af døren og vælte rundt på sofaen, uden lige at høre ens partner om det er ok.
Ja, manden er træt efter en hård dag på jobbet, men helt ærligt...At passe bebs (og husholdning) er et 24 timers job og det er sgu hårdt altid at "være på".
For mit eget vedkommende, er jeg blevet dybt overrasket over hvor meget det kræver af en på daglig basis. Og jeg er ellers vant til hårdt fysisk arbejde i 10-16 timer på en almindelig dag... Og må indrømme at jeg nogle gange tænker tilbage på mit arbejdsliv, som "ren ferie"...
Selvfølgelig skal der være plads til at være smadret, men man er altså lige nød til at høre sin partner om det er ok at man "slipper lidt billigt" lige den dag. Og man snakker altid ordenlig til hinanden.

Anmeld

11. juli 2013

TNBC

Robin Hood. skriver:

de skal bestemt ikke behandles som paver, men at lige frem at kalde dem egoistiske og ligeglade, fordi at man lige har en monster dårlig dag og bare har brug for at ligge på sofaen, bør man da have lov til det og så gør man noget for den anden en anden dag. synes det er lidt vildt at folk farer op i det røde felt af en lille fejl. Man skulle jo tro at han havde givet hende en flad og sagt: Hold kæft kælling og pas selv ungen.
Ja, han gjorde det på en forkert måde, men det ved han nu og han har sagt undskyld.

Alle har dårlige dag, hvor man bare har brug for at gå en tur, ligge på sofaen og have fred, eller noget andet.

hvad er det for en verden vi lever i, hvis man ikke må ligge på sin egen sofa og tage en lur når man kommer hjem? Jeg kender flere der gør det(også kvinder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.