Anonym skriver:
Ih altså hvorfor skal de mænd være nogle røvhuller indimellem. Kæresten er kommet hjem fra arb og falder med det samme i søvn på sofaen. Jeg vækker ham så for at spørge om han bare vil sove eller om jeg skal lave noget aftensmad til os. Han vil ikke sove, men blir liggende med lukkede øjne. Så Spør jeg ham om han gider lytte efter babyen imens jeg laver mad (vi har en dreng på 3 mdr). Han er lige lagt i sengen men der tide noget tid inden han sover... Kæresten svarer ikke, så Spør igen. Her rejser han sig så vredt op og siger: "du kan da bare selv lave det hele"... Hvad fanden bilder han sig ind!!! Jeg gør sku alt tjele tiden, og når han så endelig er hjemme og ikke vil sove, så kan han da vel for helvede godt høre efter babyen... Men nej det mente han så Ik. Jeg har nu prøvet at spørge ham om vi sku snakke om det flere gange. Men det nægter han så nu er vi vildt oppe at skændes. Han er i soveværelset og nægter at snakke med mig og jeg sidder og tuder i sofaen... Og det værste er at vi skal giftes om 1 mdr, og blir sku helt i tvivl når han er sådan... Øv med øv på efter en ellers rigtig go dag.
Først vil jeg give dig en kæmpe

og så sige fald op og ned. Ved ikke om det er jeres første barn, men i er stadig igang med at vende jer til forandringen med en lille ny og måske har manden en ekstremt dårlig dag.
Dermed ikke sagt jeg synes det okay, hverken at han blot ligger sig hver eneste dag eller taler sådan til dig, for giver dig ret når han nu bare vil hvile kan han godt lytte efter den lille også.
Men vi kvinder, eller jeg selv ihvertfald har det nok med at tage alle sorgerne på forskud og tænke, gud den nar , ham vil jeg ikke giftes med osv.
Prøv at huske hvorfor du elsker ham, og så prøv at tag en stille snak med ham når i begge har slået koldt vand i blodet
Anmeld