Mænd!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
33 svar
37 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Ih altså hvorfor skal de mænd være nogle røvhuller indimellem. Kæresten er kommet hjem fra arb og falder med det samme i søvn på sofaen. Jeg vækker ham så for at spørge om han bare vil sove eller om jeg skal lave noget aftensmad til os. Han vil ikke sove, men blir liggende med lukkede øjne. Så Spør jeg ham om han gider lytte efter babyen imens jeg laver mad (vi har en dreng på 3 mdr). Han er lige lagt i sengen men der tide noget tid inden han sover... Kæresten svarer ikke, så Spør igen. Her rejser han sig så vredt op og siger: "du kan da bare selv lave det hele"... Hvad fanden bilder han sig ind!!! Jeg gør sku alt tjele tiden, og når han så endelig er hjemme og ikke vil sove, så kan han da vel for helvede godt høre efter babyen... Men nej det mente han så Ik. Jeg har nu prøvet at spørge ham om vi sku snakke om det flere gange. Men det nægter han så nu er vi vildt oppe at skændes. Han er i soveværelset og nægter at snakke med mig og jeg sidder og tuder i sofaen... Og det værste er at vi skal giftes om 1 mdr, og blir sku helt i tvivl når han er sådan... Øv med øv på efter en ellers rigtig go dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Dianabk

Anonym skriver:

Ih altså hvorfor skal de mænd være nogle røvhuller indimellem. Kæresten er kommet hjem fra arb og falder med det samme i søvn på sofaen. Jeg vækker ham så for at spørge om han bare vil sove eller om jeg skal lave noget aftensmad til os. Han vil ikke sove, men blir liggende med lukkede øjne. Så Spør jeg ham om han gider lytte efter babyen imens jeg laver mad (vi har en dreng på 3 mdr). Han er lige lagt i sengen men der tide noget tid inden han sover... Kæresten svarer ikke, så Spør igen. Her rejser han sig så vredt op og siger: "du kan da bare selv lave det hele"... Hvad fanden bilder han sig ind!!! Jeg gør sku alt tjele tiden, og når han så endelig er hjemme og ikke vil sove, så kan han da vel for helvede godt høre efter babyen... Men nej det mente han så Ik. Jeg har nu prøvet at spørge ham om vi sku snakke om det flere gange. Men det nægter han så nu er vi vildt oppe at skændes. Han er i soveværelset og nægter at snakke med mig og jeg sidder og tuder i sofaen... Og det værste er at vi skal giftes om 1 mdr, og blir sku helt i tvivl når han er sådan... Øv med øv på efter en ellers rigtig go dag.

Anmeld

10. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

nogen gange er min mand så træt, at han ikke selv registrer det...

Han siger også tit at jeg skal vække ham... men kan også stå op med et rigtigt møg humør - fordi han er død træt...ikke for at være ondskabsfuld overfor mig... men hans stædighed for at være vågen, har bare tabt kampen til kroppen...

Jeg spørger altid KUN EN gang...står han ikke op prompte, så fortsætter jeg dagen og lader ham være

Om I er gift eller ej, så vil der bare være øvdage...lad ham gruble lidt over hans muggenhed, så kommer han nok.... du skal ihvert fald ikke tude over en sur mand

Anmeld

10. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Først vil jeg give dig en kæmpe
og så sige fald op og ned. Ved ikke om det er jeres første barn, men i er stadig igang med at vende jer til forandringen med en lille ny og måske har manden en ekstremt dårlig dag.
Dermed ikke sagt jeg synes det okay, hverken at han blot ligger sig hver eneste dag eller taler sådan til dig, for giver dig ret når han nu bare vil hvile kan han godt lytte efter den lille også.
Men vi kvinder, eller jeg selv ihvertfald har det nok med at tage alle sorgerne på forskud og tænke, gud den nar , ham vil jeg ikke giftes med osv.

Prøv at huske hvorfor du elsker ham, og så prøv at tag en stille snak med ham når i begge har slået koldt vand i blodet

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

i har selvfølgelig ret i at det at blive gift skal jeg ikke tænke på. For det er en dårlig dag ud af mange gode og ja det er vores første barn, men selvom han er træt sur eller hvad der nu er, så gider jeg bare ikke at han skal snakke sådan til mig. Overreagerede nok lidt og sagde til ham at han bare ku gå sin vej hvis han sku være sådan, så det gjorde ham selvfølgelig mere sur. Men det er svært at holde igen når man bare har lyst til at smide ham af helvede til... Så lige nu er aftenen ødelagt. Vi sidder hver for sig og snakker slet ikke sammen. Jeg sku lave aftensmad men det gider jeg ikke nu. Har mest lyst til bare at gå i seng, eller gå en tur hjem til min mor. Men vil ik lade min søn være alene med ham, så blir han sku nok bare mere sur på mig. Og så skal det heller ik gå ud over den lille at han far er en idiot i dag. Havde han været vågen havde vi het os en lang tur...

Anmeld

10. juli 2013

Mumto3

Jeg kunne have været din mand 

Dødtræt, ligger på sofaen, vil ikke sove, men kan bare ikke stå op. vil gerne tage baby men kan overhovedet ikke overskue det, og derfor svare jeg noget rigtig dumt tilmin kæreste. Er så flov over mine egen reaktion at jeg SLET ikke vil tale om det. Vil selvfølgelig forsvare mig selv hvis jeg bliver angrebet, men føler mig dybest set bare forkert og utilstrækkelig, og derfor er det svært for mig at sige undskyld.

Anmeld

10. juli 2013

Bshizzle

Hvis han er over træt og stresset i forvejen, så kan det ske man overreagere og blir hurtig sur og irriteret.

Tror du skal give ham et pusterum og lad aften gå sin gang 

Han skal nok blive god igen... 

Mange mænd kan bare ikke se deres fejl meddet samme.. 

Ligesom os kvinder  Vi siger osse tit ting vi ikke mener når man er sur/træt 

Anmeld

10. juli 2013

SjeBets

hvis min mand kommer hjem og går omkuld på sofaen, så skal jeg lade ham være, jeg kan spørge en gang og så kan han stå op, men hvis han ikke står op så skal jeg lade ham være fordi så bliver han tæske sur, men det er ikke noget han gør med vilje og ret tit kan han ikke huske det og er ret flov over det er sket.

Og ved også med mig selv hvis jeg har haft en dag hvor jeg bare er totalt smadret så kan jeg heller ikke overskue ret meget når jeg kommer hjem. Og slet ikke hvis jeg får lagt mig og falder i søvn

Anmeld

10. juli 2013

..

Jeg havde aldrig nogensinde fundet mig i den opførsel og ville heller aldrig selv opføre mig sådan over for min mand. Som jeg ser det er manto om opgaven som forældre, at få lavet mad mm. At han bare smider sig på sofaen er da fuldstændig respektløst. At han er træt er fair nok men så kan han da lige høre dig om det er ok han lige tager en halv time på sofaen og så må det være nok og han må opføre sig som et voksent normalt menneske derefter og vågne op og tage sin del af slæbet med barn og madlavning.

Han lyder meget egoistisk og selvcentreret, jeg ville seriøst overveje om det var ham jeg ville giftes med. Et forhold bør bære præg af at man taler sammen og finder løsninger sammen. Fair at være flad en dag men så taler man om det og finder en løsning.

Tanker til dig!

Anmeld

10. juli 2013

TNBC

Macrolf skriver:

Jeg havde aldrig nogensinde fundet mig i den opførsel og ville heller aldrig selv opføre mig sådan over for min mand. Som jeg ser det er manto om opgaven som forældre, at få lavet mad mm. At han bare smider sig på sofaen er da fuldstændig respektløst. At han er træt er fair nok men så kan han da lige høre dig om det er ok han lige tager en halv time på sofaen og så må det være nok og han må opføre sig som et voksent normalt menneske derefter og vågne op og tage sin del af slæbet med barn og madlavning.

Han lyder meget egoistisk og selvcentreret, jeg ville seriøst overveje om det var ham jeg ville giftes med. Et forhold bør bære præg af at man taler sammen og finder løsninger sammen. Fair at være flad en dag men så taler man om det og finder en løsning.

Tanker til dig!

Ja man er to om opgaven, men to voksne mennesker. Og tænke på hinanden.
Jeg håber ikke min kommende mand reagere som dig for så er jeg da virkelig på R...., for jeg kunne have lagt mig på sofaen og sov til i morgen, fordi jeg var så træt(det er sket flere gange) og det er jo ikke min skyld. Så jeg ville da blive ked af det hvis han skred pga. Det og at jeg lige havde sagt noget dumt.
Hvis man har en monster dårlig dag og er super træt, ændre det altså ens dag, og hvis man elsker hinanden respektere hinanden og lære hinandens grænser så det ikke ender i skænderi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.