vil ændre mit liv. hvordan er jeres da i weekenderne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Vi har 2 børn, en på 3 år og en på 10 mdr.

Vi står op samtidig i weekenden, uanset om klokken er 5 eller 7. Så ser den store tit lidt Ramasjang og så spiser vi morgenmad sammen. Så går vi i bad og får tøj på og så bager jeg tit boller (jeg har næsten altid bolledej i køleren som bare skal "klaskes" op på bagepladen med en ske) som vi enten sidder og hygger med som formiddagssnack eller tager med på tur til legeplads eller lignende.

Vi har tit aftaler i weekenden, men det er max. en af dagene, vi prioriterer højt at der er plads til at dimse rundt og hygge, bare os som familie.

Det lyder hyggeligt
Her skiftes vi om at sove længe i weekenden,jeg har fundet ud af hvordan det er godt for mig at vågne se evt svar til de andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg er ikke særlig interesser i have arbejde, det er noget manden ordner

som regl gå vi også på legepladsen, boldpladsen eller noget med børnene. Og de dag jeg ikke har overskud til det der tager manden børne med i haven og laver noget med dem.

Jeg kan godt lide og hækl og strikke, jeg har bare holdt en pause de sidste 14 dage fordi vi har haft ferie.

Havearbejde interessere egentlig heller ikke mig, men jeg er ikke god til bare at sidde og slikke sol - der skal ske noget og kan man jo lige så godt lave noget nyttigt

Anmeld

7. juli 2013

Laulund87

Her skiftes vi til at stå tidligt op med vores datter.. Den anden får lov til at sove et par timer længere og så sørger den der står op for at give hende morgenmad osv.

Når vi så alle 3 er oppe finder vi ud af hvad vi skal lave. Vi er ikke ret gode til at lave ingenting. Der skal helst ske en masse ellers bliver vi rastløse. Vi tager ud og besøger venner/familie, i zoo, i centret osv osv. Men der er selvfølgelig også dage hvor vi er i haven og slapper af.

Anmeld

7. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

rigti

Havearbejde interessere egentlig heller ikke mig, men jeg er ikke god til bare at sidde og slikke sol - der skal ske noget og kan man jo lige så godt lave noget nyttigt

Ja de er rigtigt

Anmeld

7. juli 2013

...,

Anonym skriver:

Jeg var inde og læse svare igår men havde ikke lige over slud til at svare tilbage. Men satte mig ud i haven i morges og spiste morgen mad og det var faktisk skønt, så det vil jeg helt klart gøre igen næste weekend hvis vejeret er til det:-) har desværre ikke nogen terrasse.

Det var da dejligt du ku bruge det til noget -jeg elsker det ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.