Anonym skriver:
Jeg er i gang med at ændre nogen ting/vaner i mitliv få at få det bedre. jeg har en depression og plejer at stå op og sidde foran computeren for at vågne, men jeg har den slukket den næste uges tid da jeg sidder og spiller meget for ligesom at lukke de ting ude som bare er nemmest at fortrænge, men jeg har fundet ud af at det også fastholder mig i min depression.
Så jeg ville høre hvad i andre gør nå i stå op, for lige som at vågne. Og hvordan jeres weekender ellers forgå. Så jeg kan få nogen ideer til hvordan jeg kan planlægge min. For lige nu har jeg allermest løst til at sove, nå jeg ikke kan sidde foran computeren 
dette er skrevet fra mobil, så der er nok stavefejl mangl.ende kommaer
Vores morgener i weekenden er meget forskellige. Idag sov manden et par timer mere end mig og Alberte ( vores datter på 22 mdr). Vi startede stille ud med en gammel dansk film i soveværelset. Stod op og fik morgenmad, tøj på og når vejret er som idag er vi ude i haven.
Så bliver der slået græs, vandet blomster, plantet nye planter, gødet, ryddet op på terrassen så der er klart til at få grillen i gang om aftenen.
Jeg har også syltet grøntsager idag - startede i går aftes og færdiggjorde det her til formiddag. Så bliver der støvsuget, støvet lidt af, ryddet op og sat vasketøj over.
Efter Albertes middagslur plejer vi at finde på noget at lave, som f.eks. hundeskov, aktiviteter for datteren, indkøb, eller bare hygge-shopping inde i byen.
Måske du skal finde en hobby du nyder at lave?
/Fenja 
Anmeld