Anonym skriver:
Jeg er i gang med at ændre nogen ting/vaner i mitliv få at få det bedre. jeg har en depression og plejer at stå op og sidde foran computeren for at vågne, men jeg har den slukket den næste uges tid da jeg sidder og spiller meget for ligesom at lukke de ting ude som bare er nemmest at fortrænge, men jeg har fundet ud af at det også fastholder mig i min depression.
Så jeg ville høre hvad i andre gør nå i stå op, for lige som at vågne. Og hvordan jeres weekender ellers forgå. Så jeg kan få nogen ideer til hvordan jeg kan planlægge min. For lige nu har jeg allermest løst til at sove, nå jeg ikke kan sidde foran computeren 
dette er skrevet fra mobil, så der er nok stavefejl mangl.ende kommaer
Altså jeg står op når knægten på knap et år vågner, der ved 6-6.30 tiden (ja også i weekenden), så skifter vi ble, får børstet tænder og får tøj på. Så spiser vi morgenmad, leger lidt og så sover han formiddagslur, hvor jeg så går i bad, får ryddet lidt op, evt støvsuget (vi støvsuger hver dag pga hunden fælder meget)... så sidder jeg lidt ved pc'en.... Når han vågner igen bliver der leget, spist og hygget og så har vi som regel nogle planer for dagen hvor vi kommer ud alle tre og laver noget sammen eller besøger nogen. Her om sommeren bliver der lavet en del havearbejde også.... Så vi har masser at se til som holder os igang... Men nogle gange tager vi nu også bare en slappe af/hygge dag, hvor vi leger og ser tv hele dagen 
Anmeld