Hvad er det bedste ved dit køkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Babydreams

Svenne skriver:

Tak for gode ideer.

Ovnen er vi også ret enige om, skal op i højde. Men opvaskemaskine - det har vi ikke overvejet. Har I den så i højskabs-arrangement?

Også er alt vores indbygget, det er jeg godt nok også glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Svenne

Jo hth har gør det selv..

Det er sådan noget som hængsler osv der er stor forskel på. Hth syntes jeg ellers er noget dyre end designa..

Hvilke er så i den høje ende?

Okay, det kan godt være, de er det!
Vi har ikke set det fra Designa endnu. Det skal vi i morgen. Så det er jeg lidt spændt på.

Øvre mellemklasse:
Modula
Invita
JKE
Svane
Tvis

Dyr:
Boform
Køkkensnedkeren
Multiform
Unoform
K1 og K2
Kvänum

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Svenne skriver:

Okay, det kan godt være, de er det!
Vi har ikke set det fra Designa endnu. Det skal vi i morgen. Så det er jeg lidt spændt på.

Øvre mellemklasse:
Modula
Invita
JKE
Svane
Tvis

Dyr:
Boform
Køkkensnedkeren
Multiform
Unoform
K1 og K2
Kvänum

Oki har ik hørt om det halve af dem.. Det bliver spændende.. Lad være med at spare eller gå på kompromis det er et rum man bruger så meget så det ska bare være som man ønsker

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Svenne skriver:

Hej piger

Vi skal have lavet nyt køkken! - helt nyt. Stue og køkken skal ligges sammen.
Vi ligger også vores entre og baggang sammen, så får vi én stor gang!

Men vi mangler inspiration og ideer!

Så hvad er det bedste ved jeres køkken, hvad ville I ikke undvære eller hvad kunne I godt tænke jer, I havde i jeres køkken?

Jeg håber, nogle af jer har nogle gode ideer.

Induktion komfur:-D:-D:-D

Anmeld

4. juli 2013

skoust

Svenne skriver:

Hej piger

Vi skal have lavet nyt køkken! - helt nyt. Stue og køkken skal ligges sammen.
Vi ligger også vores entre og baggang sammen, så får vi én stor gang!

Men vi mangler inspiration og ideer!

Så hvad er det bedste ved jeres køkken, hvad ville I ikke undvære eller hvad kunne I godt tænke jer, I havde i jeres køkken?

Jeg håber, nogle af jer har nogle gode ideer.

det bedste ved vores køkken er at der er så meget plads 

og under underskabene er der nogle skuffer man kan trække ud der har vi poser og det er sk*de nemt

Anmeld

5. juli 2013

Moaar

Månsson skriver:

Vores sokkel skuffer er jeg så tilfredse med og at vi fravalgte karusel i vores hjørneskab.. Ville ønske jeg havde flere skuffer og mere bordplads

Vi synes så til gengæld, at karrusellen i hjørneskabet er noget af det bedste ved vores køkken.

Anmeld

5. juli 2013

mor88

Svenne skriver:

Ja, vi glæder os altså også bare rigtig meget! Det bliver så dejligt at få lavet

Vi har diskuteret køkkenø meget - men er nok tættest på at vælge, at det bliver en "halvø", hvis det giver mening Altså at øen bliver skubbet helt ind til væggen. Men emhætten bliver jo stadig frithængende.

Spiser I altid morgenmad der? Vi har nemlig også overvejet meget, om vi vil have "bar" på den anden side. Vi er i tvivl, om vi vil komme til at bruge det.

Vores er faktisk også en halvø   Vi bruger den rigtig meget, sommetider om morgenen men også når den ene af os laver aftensmad. Så kan vi alle sidde sammen på øen og snakke om dagen der er gået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.