Hvad er det bedste ved dit køkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Svenne

Mettefpigen skriver:

Jeg ville gerne have mere skabsplads :-)

Men er glad for: min opvaskemaskine, min ovn som står i øjenhøjde, min touch kogeplade (kan ikk huske hvad de hedder) og luk selv skuffer og skabe :-)

Luk-selv, er det det der "soft"-luk?

Induktion hedder det vidst - og det tror jeg også, vi vælger
Det er godt at høre, der er gode erfaringer med ovn i højden - det har vi også snakket meget om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

L&V

Vores sokkel skuffer er jeg så tilfredse med og at vi fravalgte karusel i vores hjørneskab.. Ville ønske jeg havde flere skuffer og mere bordplads

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

Månsson skriver:

Vores sokkel skuffer er jeg så tilfredse med og at vi fravalgte karusel i vores hjørneskab.. Ville ønske jeg havde flere skuffer og mere bordplads

Okay! Det noterer jeg lige - for det er der faktisk ikke nogen af køkken-designerne der har nævnt som mulighed!

Anmeld

4. juli 2013

BellaCiinea

Hej piger

Vi skal have lavet nyt køkken! - helt nyt. Stue og køkken skal ligges sammen.
Vi ligger også vores entre og baggang sammen, så får vi én stor gang!

Men vi mangler inspiration og ideer!

Så hvad er det bedste ved jeres køkken, hvad ville I ikke undvære eller hvad kunne I godt tænke jer, I havde i jeres køkken?

Jeg håber, nogle af jer har nogle gode ideer.

Har selv lige fået nyt køkken

- Indbygningsovn oppe i højde i sådan et skab med plads til microovn ovenover, og opbevaring oven over igen. Og to skuffer under ovnen.)

- 80cm brede skuffer (bla. en med bestikskuffe dims i)

- En dyb håndvask

Her er lidt billeder...Hov og soft close! det er SÅ lækkert!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Svenne skriver:

Okay! Det noterer jeg lige - for det er der faktisk ikke nogen af køkken-designerne der har nævnt som mulighed!

Hvor ska i ha fra.. Det er så rart til bageplader, sølvpapir osv

Anmeld

4. juli 2013

Lise

Masser af bordplads og at der er plads til at to arbejder i køkkenet uden at man går ind i hinanden. Vi har fem meter bordplade i køkkenet, og der er 1,5 meter mellem bordene, så der er fin plads. Og så har vi meget skabsplads.

Billederne er fra da køkkenet var helt nyt, og det er seks år siden. Jeg ville have valgt andre fronter, hvis jeg skulle lave det idag. Der hvor microovnen står er der et helt skab idag, og så er der kombi/microovn henover ovnen nu i samme mærke/stil som ovnen. Det er fedt at have to ovne  Og apropos ovn, så har vi valgt at have ovnen i arbejdshøjde, og samtidig for høj til at småbørn kan åbne den selv. Det har vi aldrig fortrudt. Der er også et andet køleskab, så der ikke længere er hullet over køleskabet.

Jeg drømmer om et køkken som er åbent med spisestue. Så ville jeg have et bord, hvor der var plads til to-tre barstole, hvor f.eks. børn kunne sidde og være med til at lave mad, eller venner kunne stå og snakke, mens man laver mad. Vores køkken er uden siddepladser, og det er et ret stort savn, synes jeg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

IsabellaCiinea skriver:

Har selv lige fået nyt køkken

- Indbygningsovn oppe i højde i sådan et skab med plads til microovn ovenover, og opbevaring oven over igen. Og to skuffer under ovnen.)

- 80cm brede skuffer (bla. en med bestikskuffe dims i)

- En dyb håndvask

Her er lidt billeder...Hov og soft close! det er SÅ lækkert!

Wauw, det ser rigtig godt ud!
Ih, hvor jeg glæder mig til vores bliver lavet.
Vi skal "bare" lige have revet et par vægge ned, lavet gulvvarme, nye lofter, gulv og køkken - så det er et kæmpe projekt!

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

Månsson skriver:

Hvor ska i ha fra.. Det er så rart til bageplader, sølvpapir osv

Det ved vi ikke endnu. Vi har både haft HTH, Vordingborg Køkkenet og Designa ude og måle op og tegne.
Så samler vi de bedste løsninger og så må vi se, hvem der kan gøre det bedst

Anmeld

4. juli 2013

Lise

Månsson skriver:

Sokkelskuffer styrer  Det har vi også. Det er bare lige lidt ekstra plads til plasticposer, bageplader, pizzasten mv.

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Svenne skriver:

Det ved vi ikke endnu. Vi har både haft HTH, Vordingborg Køkkenet og Designa ude og måle op og tegne.
Så samler vi de bedste løsninger og så må vi se, hvem der kan gøre det bedst

Kender ik vordingborg køkner men der er kæmpe stor forskel på hth kvalitet og designa kvalitet vil jeg bare sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.