Masser af bordplads og at der er plads til at to arbejder i køkkenet uden at man går ind i hinanden. Vi har fem meter bordplade i køkkenet, og der er 1,5 meter mellem bordene, så der er fin plads. Og så har vi meget skabsplads.
Billederne er fra da køkkenet var helt nyt, og det er seks år siden. Jeg ville have valgt andre fronter, hvis jeg skulle lave det idag. Der hvor microovnen står er der et helt skab idag, og så er der kombi/microovn henover ovnen nu i samme mærke/stil som ovnen. Det er fedt at have to ovne
Og apropos ovn, så har vi valgt at have ovnen i arbejdshøjde, og samtidig for høj til at småbørn kan åbne den selv. Det har vi aldrig fortrudt. Der er også et andet køleskab, så der ikke længere er hullet over køleskabet.
Jeg drømmer om et køkken som er åbent med spisestue. Så ville jeg have et bord, hvor der var plads til to-tre barstole, hvor f.eks. børn kunne sidde og være med til at lave mad, eller venner kunne stå og snakke, mens man laver mad. Vores køkken er uden siddepladser, og det er et ret stort savn, synes jeg.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld