Hvad er det bedste ved dit køkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.619 visninger
36 svar
7 synes godt om
4. juli 2013

Svenne

Hej piger

Vi skal have lavet nyt køkken! - helt nyt. Stue og køkken skal ligges sammen.
Vi ligger også vores entre og baggang sammen, så får vi én stor gang!

Men vi mangler inspiration og ideer!

Så hvad er det bedste ved jeres køkken, hvad ville I ikke undvære eller hvad kunne I godt tænke jer, I havde i jeres køkken?

Jeg håber, nogle af jer har nogle gode ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

mor88

Svenne skriver:

Hej piger

Så hvad er det bedste ved jeres køkken, hvad ville I ikke undvære eller hvad kunne I godt tænke jer, I havde i jeres køkken?

Hvor lækkert med nyt køkken! Det skaber en helt anden stemning over huset at få nyt køkken

Helt sikkert vores køkkenø! kogepladerne er på øen med frithængende emhætte og godt bordplads ved siden af Plus ekstra bred bordplade, som vi bruger, når vi spiser morgenmad! Ingen andre steder er det så luftigt og frit at lave mad, som det er i vores køkken, synes jeg 

Anmeld

4. juli 2013

Koen.

Svenne skriver:

Hej piger

Det er klart skufferne, vi har rigtig mange og ville ikke undvære dem for noget, men de er dog tæt fulgt af køleskabet

Anmeld

4. juli 2013

Babydreams

Svenne skriver:

Hej piger

Vi har også lige fået renoveret vores køkken, og vi har fået opvaskrmaskine, den kunne jeg ikke undvære nu..

Også har vi fået alt op i højde, såsom ovn og opvaskemaskine, det er virkelig også luksus..

Vi har ingen skabe, kun skuffer, store og dybe, det er virkelig også fantastisk, fordi du kan se alt hvad du har, der er ikke noget der er gemt væk, virkelig genialt

Anmeld

4. juli 2013

Rockertand

Svenne skriver:

Hej piger

Er glad for, at vores "arbejdstrekant" er helt perfekt i størrelse (afstanden mellem køkkenvask, ovn og kogeplade må ikke være for stor). Glad for at kunne lave mad samtidigt med, at jeg kan være med i familiens aktiviteter (ja, ja, samtalekøkken er ikke IN mere, men det fungerer perfekt for os). Er glad for vores Mondohjørneskabe, og at der er mange skuffer (obs. selv-luk er vigtigt, men pas på små fingre, ikke en god kombination).
Ville aldrig vælge et hvidt køkken i dag, jeg vasker skabe ned hver uge, det er en nødvendighed i en stor familie med små børn (og derudover ville jeg aldrig vælge højglans, som vi har i badeværelset, det bliver skiftet, selvom det ikke er ret gammelt).
Brug lang tid på at tegne køkkenet og overvej alle muligheder, vi henvendte os først til en køkkentegner til sidst, da vi vidste, hvad vi ville have, vi har tidligere oplevet, at man "farer vild", hvis en fremmed blander sig for meget, han kender ikke til jeres behov eller hverdag, og man bliver hurtigt forvirret eller forblændet af lidt for smarte (og dyre) løsninger.

Anmeld

4. juli 2013

Mettefpigen

Jeg ville gerne have mere skabsplads :-)

Men er glad for: min opvaskemaskine, min ovn som står i øjenhøjde, min touch kogeplade (kan ikk huske hvad de hedder) og luk selv skuffer og skabe :-)

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

mor88 skriver:

Hvor lækkert med nyt køkken! Det skaber en helt anden stemning over huset at få nyt køkken

Helt sikkert vores køkkenø! kogepladerne er på øen med frithængende emhætte og godt bordplads ved siden af Plus ekstra bred bordplade, som vi bruger, når vi spiser morgenmad! Ingen andre steder er det så luftigt og frit at lave mad, som det er i vores køkken, synes jeg 

Ja, vi glæder os altså også bare rigtig meget! Det bliver så dejligt at få lavet

Vi har diskuteret køkkenø meget - men er nok tættest på at vælge, at det bliver en "halvø", hvis det giver mening Altså at øen bliver skubbet helt ind til væggen. Men emhætten bliver jo stadig frithængende.

Spiser I altid morgenmad der? Vi har nemlig også overvejet meget, om vi vil have "bar" på den anden side. Vi er i tvivl, om vi vil komme til at bruge det.

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

Tanja. skriver:

Det er klart skufferne, vi har rigtig mange og ville ikke undvære dem for noget, men de er dog tæt fulgt af køleskabet

Jeg er ret sikker på, det bliver skuffer. Min mand hader skabe - så for ham betyder det meget, at det bliver mest skuffer.
Jeg er glad for at høre, at han ikke er helt galt på den

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

Rikke Rasmussen skriver:

Vi har også lige fået renoveret vores køkken, og vi har fået opvaskrmaskine, den kunne jeg ikke undvære nu..

Også har vi fået alt op i højde, såsom ovn og opvaskemaskine, det er virkelig også luksus..

Vi har ingen skabe, kun skuffer, store og dybe, det er virkelig også fantastisk, fordi du kan se alt hvad du har, der er ikke noget der er gemt væk, virkelig genialt

Tak for gode ideer.

Ovnen er vi også ret enige om, skal op i højde. Men opvaskemaskine - det har vi ikke overvejet. Har I den så i højskabs-arrangement?

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

Rockertand skriver:

Er glad for, at vores "arbejdstrekant" er helt perfekt i størrelse (afstanden mellem køkkenvask, ovn og kogeplade må ikke være for stor). Glad for at kunne lave mad samtidigt med, at jeg kan være med i familiens aktiviteter (ja, ja, samtalekøkken er ikke IN mere, men det fungerer perfekt for os). Er glad for vores Mondohjørneskabe, og at der er mange skuffer (obs. selv-luk er vigtigt, men pas på små fingre, ikke en god kombination).
Ville aldrig vælge et hvidt køkken i dag, jeg vasker skabe ned hver uge, det er en nødvendighed i en stor familie med små børn (og derudover ville jeg aldrig vælge højglans, som vi har i badeværelset, det bliver skiftet, selvom det ikke er ret gammelt).
Brug lang tid på at tegne køkkenet og overvej alle muligheder, vi henvendte os først til en køkkentegner til sidst, da vi vidste, hvad vi ville have, vi har tidligere oplevet, at man "farer vild", hvis en fremmed blander sig for meget, han kender ikke til jeres behov eller hverdag, og man bliver hurtigt forvirret eller forblændet af lidt for smarte (og dyre) løsninger.

Vi har faktisk allerede fået HTH, Designa og Vordingborg Køkkenet til at tegne - for at få nogle ideer. Men har slet ikke lagt os fast på noget endnu. Vi samler det bedste fra dem alle

Vi har snakket om hvidt (ikke højgans)! Men nok fordi det er det klassiske. Hvilken farve ville du vælge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.