Svenne skriver:
Tusind tak for gode ideer - og billeder!Det er flot. Hvad er bordpladen? Den er jeg ret vild med!
Ville du have valgt lågerne i andre farver eller materialer
Vores køkken bliver åbent ind til stue. Vi havde i første omgang bestemt os for ikke at ville have "bar"/siddepladser - men jeg kan se flere af jer er glade for det/savner det - så den skal helt klart lige op til vurdering igen!
Bordpladen er en 4 cm olieret massiv egeplade. Jeg synes også selv at den er flot, men den er besværlig at holde og får nemt hakker. Den skal olieres af og til, og altid tørres af for vand, og især hvis man har arbejdet med citrusfrugter, æbler mv., for at det ikke giver pletter. Jeg kunne finde på at vælge en egetræsplade igen, fordi jeg synes den er flot, men så skulle den være lakeret.
Jeg ville stadig gerne have det hvidt, men en mat hvid, i stedet for højglans. Højglans var ret moderne da vi købte vores køkken, men er sgu ret træt af det efterhånden. Vi troede vi kunne skifte det ud når vi blev trætte af at se på det, men det føres ikke længere, så hvis vi vil have nye låger, så må vi skifte skabene også 
Anmeld