Verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Laulund87

C-Dog skriver:

Ja. Det er ikke optimalt at være syg når ens barn også er syg og har brug for en. Men der er ikke noget at gøre ved det, shit happens, ts var næppe syg med vilje. Hvad er det helt præcist du vil snakke om? Må indrømme jeg stadig ikke forstår det, andet end at du er uenig og det har jeg det helt fint med.

Mener du at hvis man ligger med 40 i feber, med hovedet i toilettet osv så SKAL man stadig tage sig af sit syge barn hvis barnet har flere personer i sit liv som h*n er tryg ved? Som i den situation ville kunne passe og pleje barnet bedre end moderen?

Du skrev at det findes værre mødre, men er hun så stadig lidt en dårlig mor i dit hoved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

C-Dog

Laulund87 skriver:

Mener du at hvis man ligger med 40 i feber, med hovedet i toilettet osv så SKAL man stadig tage sig af sit syge barn hvis barnet har flere personer i sit liv som h*n er tryg ved? Som i den situation ville kunne passe og pleje barnet bedre end moderen?

Du skrev at det findes værre mødre, men er hun så stadig lidt en dårlig mor i dit hoved?

Føler lidt folk læser mellem linjerne og der står altså ikke andet end det der står. Selvfølgelig er det ikke optimalt at sende et sygt barn afsted men ts havde netop intet valg. Hun var syg. Det var hun ikke med vilje.

Anmeld

5. juli 2013

Laulund87

C-Dog skriver:

Føler lidt folk læser mellem linjerne og der står altså ikke andet end det der står. Selvfølgelig er det ikke optimalt at sende et sygt barn afsted men ts havde netop intet valg. Hun var syg. Det var hun ikke med vilje.

Du skrev at der findes meget værre mødre og så spørger jeg dig netop for ikke at misforstå og det tror jeg egentlig heller ikke jeg gør

Afsted? Det lyder som institution og jeg synes ikke at man kan sige det ikke er optimalt at barnet kommer hen til noget familie som barnet er tryg ved. Det er kun bedre end at være ved sin mor der selv er syg.

Anmeld

5. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
C-Dog skriver:

Ja. Det er ikke optimalt at være syg når ens barn også er syg og har brug for en. Men der er ikke noget at gøre ved det, shit happens, ts var næppe syg med vilje. Hvad er det helt præcist du vil snakke om? Må indrømme jeg stadig ikke forstår det, andet end at du er uenig og det har jeg det helt fint med.

Ved ikke om vi misforstår hinanden men du skrev jo netop at det ikke er optimalt at sende sit syge barn afsted når det har brug for sin trygge ramme derhjemme. For mig at lyde mener du at det ikke var ok at ts. sendte sin søn afsted....??

Anmeld

5. juli 2013

C-Dog

Omsorgsgiver skriver:

Ved ikke om vi misforstår hinanden men du skrev jo netop at det ikke er optimalt at sende sit syge barn afsted når det har brug for sin trygge ramme derhjemme. For mig at lyde mener du at det ikke var ok at ts. sendte sin søn afsted....??

Det jeg mente var jo bare at selvfølgelig havde det været bedst om barnet kunne være hos mor, men når hun nu var syg så var der ikke så meget andet at gøre end at få en anden til at tage over. Og at hun netop ikke skulle tro hun var den værste mor i verden af den grund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.