Verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Så deler du titlen med mig.. Jeg har sendt Maria hjem til min søster én gang fordi vi begge var syge og jeg måtte opholde mig på toilettet hele dagen. Det er da bedre de bliver passet af en der kan være der 100% end en mor der selv er møgsyg

Jeg vil gerne være i klub med dig søde. MEN skal vi ikle kalde os noget andet
Jeg har sovet ind til nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Miss-86

Synes nu ikke, at det gør dig til verdens dårligste mor..
Men selvom man er forælder, skal man stadig plejes og sådan, når man er syg.. Det er nok lidt svært med et barn.

Du kommer nok hurtigere over det, når du kan koncentrere dig 100% om dig selv ..

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Jeg vil gerne være i klub med dig søde. MEN skal vi ikle kalde os noget andet
Jeg har sovet ind til nu..

Jo hvad skal vi hedde?

Godt du fik sovet!

Anmeld

4. juli 2013

C-Dog

Der findes meget værre mødre! Men ja det er ikke optimalt at sende et sygt barn der netop har brug for sin faste base et andet sted hen. God bedring begge to. :-)

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Jo hvad skal vi hedde?

Godt du fik sovet!

Det ved jeg ikke rigtig. MEN må man spise kage og små brokke sig lidt over sine skønne børn? ??

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Det ved jeg ikke rigtig. MEN må man spise kage og små brokke sig lidt over sine skønne børn? ??

Hvis ikke man spiser kage må man ikke være med, så det må være et ja!

Anmeld

4. juli 2013

marloutti

I er overhovedet IKKE dårlige mødre!!!

Det er jo også for barnets skyld, man er nødt til at få lidt ro til at komme ovenpå. Og et sygt barn har jo heller ikke meget ud af en mor der er i total underskud af overskud og selv er syg. Så selvom jeg godt forstår, det er svært at få passet sit syge barn, så synes jeg det er bedre at barnet bliver passet af en kærlig person med overskud. Og så kommer barnet jo hurtigt hjem til mor igen, når hun er klar og frisk...

Så nyd roen lidt og gem den dårlige samvittighed væk...

Anmeld

4. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
C-Dog skriver:

Der findes meget værre mødre! Men ja det er ikke optimalt at sende et sygt barn der netop har brug for sin faste base et andet sted hen. God bedring begge to. :-)

A hvad????

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Hvis ikke man spiser kage må man ikke være med, så det må være et ja!

Super:-D:-D:-D

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

marloutti skriver:

I er overhovedet IKKE dårlige mødre!!!

Det er jo også for barnets skyld, man er nødt til at få lidt ro til at komme ovenpå. Og et sygt barn har jo heller ikke meget ud af en mor der er i total underskud af overskud og selv er syg. Så selvom jeg godt forstår, det er svært at få passet sit syge barn, så synes jeg det er bedre at barnet bliver passet af en kærlig person med overskud. Og så kommer barnet jo hurtigt hjem til mor igen, når hun er klar og frisk...

Så nyd roen lidt og gem den dårlige samvittighed væk...

Det er rigtig. .. Jeg var bare helt udbrandt og nu har jeg i tre dage hørt på et barn som næsten kun har sagt Moar konstant. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.