Verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
34 svar
43 synes godt om
4. juli 2013

MyLove E

Ja det er lige hvad jeg er Jeg har lige sendt en syg dreng og meget grædende dreng ud til min moster.
Men jeg har ikke sovet i 2 dage er stadig snot forkølet og har en vildeste hovedpine

Jeg kunne ikke mere jeg er nød til at sove eller hvile bare lidt. .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Nessie

Det gør dig jo ikke til en dårlig mor 

Du er bare en mor med underskud på overskudskontoen, og han vil sikkert få det bedre ved at være derude, hvor der er plads og overskud til at rumme ham og hans sygdom.

God bedring til jer begge 

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Så deler du titlen med mig.. Jeg har sendt Maria hjem til min søster én gang fordi vi begge var syge og jeg måtte opholde mig på toilettet hele dagen. Det er da bedre de bliver passet af en der kan være der 100% end en mor der selv er møgsyg

Anmeld

4. juli 2013

Koen.

Så kan vi lave en klub for dårlige mødre jeg sendte vores ældste hjem til sin moster da hun var 8 uger, fordi JEG fik skoldkopper

Anmeld

4. juli 2013

bvk

Det er aldrig sjovt at sende et trist og sygt barn af sted, men jeg tror på, at man bliver hurtigere frisk, hvis kroppen får lov at hvile!

Så jeg/vi har gjort det samme (og jeg har haft virkelig dårlig samvittighed, men når man er syg er det nu rart at kunne passe sin seng)

Rigtig god bedring!

Anmeld

4. juli 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Ja det er lige hvad jeg er Jeg har lige sendt en syg dreng og meget grædende dreng ud til min moster.
Men jeg har ikke sovet i 2 dage er stadig snot forkølet og har en vildeste hovedpine

Jeg kunne ikke mere jeg er nød til at sove eller hvile bare lidt. .....

Tror ikke det defineres som "verdens dårligste mor", men som en mor der har brug for selv at blive rask for at kunne passe sin søn. Din søn vil nyde godt af at du får lidt mere overskud - søvnmangel er noget af det værste, fordi man til sidst ikke kan hænge sammen og hvis man så oveni også er syg, så er der ikke meget tilbage af ens normale jeg.

God bedring med jer alle!

/Fenja

Anmeld

4. juli 2013

Isabella_mor

Tror vi alle får trofæet "verdens dårligste mor" mindst en gang i vores liv. 

God bedring

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Nessie skriver:

Det gør dig jo ikke til en dårlig mor 

Du er bare en mor med underskud på overskudskontoen, og han vil sikkert få det bedre ved at være derude, hvor der er plads og overskud til at rumme ham og hans sygdom.

God bedring til jer begge 

tak for støtte jeg er først lige vågne nu. Så fik sovet rigtig godt:-D

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Tror ikke det defineres som "verdens dårligste mor", men som en mor der har brug for selv at blive rask for at kunne passe sin søn. Din søn vil nyde godt af at du får lidt mere overskud - søvnmangel er noget af det værste, fordi man til sidst ikke kan hænge sammen og hvis man så oveni også er syg, så er der ikke meget tilbage af ens normale jeg.

God bedring med jer alle!

/Fenja

Ej søvnmangel og sygdom hænger ikke sammen med sygt barn :-(

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Tanja. skriver:

Så kan vi lave en klub for dårlige mødre jeg sendte vores ældste hjem til sin moster da hun var 8 uger, fordi JEG fik skoldkopper

Ej hvor uheldigt Ja vi kommer nok alle ud for det en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.