Verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

C-Dog

Omsorgsgiver skriver:

A hvad????

Jeg er ikke sikker på hvad du spørg om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
C-Dog skriver:

Jeg er ikke sikker på hvad du spørg om.

Du skriver at det ikke er optimalt at sende sit syge barn som har brug for sin trygge base et andet sted hen. I mine øjne siger du direkte til ts at det ikke er ok at hun har sendt sin søn afsted. Er det korrekt? I såfald er jeg dybt uenig med dig!

Anmeld

4. juli 2013

C-Dog

Omsorgsgiver skriver:

Du skriver at det ikke er optimalt at sende sit syge barn som har brug for sin trygge base et andet sted hen. I mine øjne siger du direkte til ts at det ikke er ok at hun har sendt sin søn afsted. Er det korrekt? I såfald er jeg dybt uenig med dig!

Okay.

Anmeld

5. juli 2013

marloutti

Tauf skriver:

Det er rigtig. .. Jeg var bare helt udbrandt og nu har jeg i tre dage hørt på et barn som næsten kun har sagt Moar konstant. .

Det er da også bare virkelig hårdt! Og når man så ovenikøbet selv er syg! Så er det da virkelig svært at bevare energi eller overskud.

Jeg håber, I begge snart er på benene igen...

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

marloutti skriver:

Det er da også bare virkelig hårdt! Og når man så ovenikøbet selv er syg! Så er det da virkelig svært at bevare energi eller overskud.

Jeg håber, I begge snart er på benene igen...

Elias virker nogenlunde frisk i dag, men stadig lidt plyndret:-( Men nu skal jeg til møde på dagshospitalet så vores barnepige kommer og passer ham lige om snart...

Anmeld

5. juli 2013

Hyacinth

Tauf skriver:

Ja det er lige hvad jeg er Jeg har lige sendt en syg dreng og meget grædende dreng ud til min moster.
Men jeg har ikke sovet i 2 dage er stadig snot forkølet og har en vildeste hovedpine

Jeg kunne ikke mere jeg er nød til at sove eller hvile bare lidt. .....

Du er slet ikke en dårlig mor!

Jeg har haft gjort præcis det samme(og døjet med dårlig samvittighed) men hey; det er jo bedre for ham, at han er et sted hvor der er overskud til at nurse og hygge om ham

Jeg kender godt følelsen, men et får du og det du har gjort er helt okay og man skal indimellem også kende sine begrænsninger og kunne bede om hjælp

Tag du den med ro og bliv udhvilet så godt som du kan

Anmeld

5. juli 2013

Hyacinth

Tauf skriver:

Ja det er lige hvad jeg er Jeg har lige sendt en syg dreng og meget grædende dreng ud til min moster.
Men jeg har ikke sovet i 2 dage er stadig snot forkølet og har en vildeste hovedpine

Jeg kunne ikke mere jeg er nød til at sove eller hvile bare lidt. .....

Jeg har haft gjort præcis det samme(og døjet med dårlig samvittighed) men hey; det er jo bedre for ham, at han er et sted hvor der er overskud til at nurse og hygge om ham

Jeg kender godt følelsen, men et får du og det du har gjort er helt okay og man skal indimellem også kende sine begrænsninger og kunne bede om hjælp

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

Hyacinth skriver:

Mange tak for

Jeg kunne bare ikke mere... Det var dejligt at sove lidt:-D

Anmeld

5. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
C-Dog skriver:

Du

Okay.

Du har kun okay at sige til det?

Anmeld

5. juli 2013

C-Dog

Omsorgsgiver skriver:

Du har kun okay at sige til det?

Ja. Det er ikke optimalt at være syg når ens barn også er syg og har brug for en. Men der er ikke noget at gøre ved det, shit happens, ts var næppe syg med vilje. Hvad er det helt præcist du vil snakke om? Må indrømme jeg stadig ikke forstår det, andet end at du er uenig og det har jeg det helt fint med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.