Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er startet i løntilskud i dag ,
kan det virkelig pas , at jeg ikk har ret til noget ferie ?
Jeg har kun optjent 3 dage på a-kasse .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TR skriver: Jeg er startet i løntilskud i dag , kan det virkelig pas , at jeg ikk har ret til noget ferie ? Jeg har kun optjent 3 dage på a-kasse .
Hvis ikke du har optjent under din uddannelse (i praktikker) har du ikke.
Prøv at tjek feriekonto.dk
Pylle3 skriver: Du kan vel altid holde ferie men hvis du kun har optjent 3 dage så må alt der ud over blive for egen regning
Du kan vel altid holde ferie men hvis du kun har optjent 3 dage så må alt der ud over blive for egen regning
ja så bliver det på egen regning .
Hvem har råd til det ?
Synes bare det rigtig træls , kommer i løntilskud med 14dags varelse . står og skal i sommerhus og ud at rejse
Du har ikke noget ferie fra sidste år du ikke har brugt endnu som er tilsendt din email eller lignende - e-boks.dk - det fremgår nemlig ikke altid af feriekonto om du har noget til rest..
esioul skriver: Hvis ikke du har optjent under din uddannelse (i praktikker) har du ikke. Prøv at tjek feriekonto.dk
Det har jeg ikke , fordi jeg har været i praktik service .
TR skriver: Det har jeg ikke , fordi jeg har været i praktik service .
Så er der ikke rigtig noget at gøre- Øv altså.
MortilElias2010 skriver: Du har ikke noget ferie fra sidste år du ikke har brugt endnu som er tilsendt din email eller lignende - e-boks.dk - det fremgår nemlig ikke altid af feriekonto om du har noget til rest..
Nej det tror jeg ikke
for har været under uddannelse i skole praktik .
http://www.lederne.dk/lho/A-kassen/Dagpenge/feriedagpenge/mensduerledig.htm
esioul skriver: Så er der ikke rigtig noget at gøre- Øv altså.
Helt vildt
synes det så træls og vil bare ha ønsket nu , at jeg var på en folkeskole , for der har man ferie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128