Rasende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Sagen er den at manden min blev inviteret til 30 års herrefødselsdag, og selvfølgelig skulle han med, det var vi begge enige om, ulempen var at Jeg skulle arbejde i dag fra kl 6 og til 16, Og vi havde ingen mulighed for at få vores pige passet.... Nå men så måtte han jo bare slutte lidt tidligere og med lidt mindre sprut....
Øh det blev så ikke lige sådanne. Han kom hjem kl 3 i nat-Det må han selv om, så ville han bare ikke få så meget søvn.
Men han var SÅ stiv!!!!!
Brækker sig 5 gange på 1 time, hvor han kegler rundt og brækker sig overalt undtaget i toilettet... Han kan slet ikke gå og er møgdårlig!!!
Først bliver jeg sur over hans tilstand, men da det fortsætter de næste 2 time og han ikke reagerer på vores datter græder i 10 min., er Jeg faktisk bekymret over at lade hende være i hans varetægt(han er jo ikke en dårlig far, men tvivler lidt på evnerne i dag)...
Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre... Min pige kan ikke komme med påjob, og han er så sølle, vælger jeg at tage en sygemelding men har det vildt dårlig for så skal mine kollegaer arbejde det mere... Og i bund og grund er det uforskyldt!!!
Men Jeg er tosset over jeg er nødt til at blive hjemme pga af hans uansvarlighed!!!!
Jeg har desværre meget fravær og er bange for at blive fyrret, hvilket jo ikke gør sagen bedre...

Tak fordi du læste med, havde brug for luft!!

Hvis ikke det var fordi du skulle på arbejde næsten da, og måtte tage fri fordi din mand skulle sove den ud, så ville jeg nok være lidt mere "Nårr ja det sker".

Men at du skal til at tage fri fra dit job fordi din mand ikke kan stoppe i tiden med at drikke og passe sine pligter, det er da total barnligt! Og jeg var selv blevet møg sur.

Jeg tror kun én gang min mand er kommet hjem, mere fuld end han lige sagde han ville. Men da havde vi weekend og jeg passede den lille indtil han kom ovenpå - og så plejer han så at kompensere med at spise ude om aften og en god slikpose med hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

vævaværværeværetsåpååær

Hvis ikke det var fordi du skulle på arbejde næsten da, og måtte tage fri fordi din mand skulle sove den ud, så ville jeg nok være lidt mere "Nårr ja det sker".

Men at du skal til at tage fri fra dit job fordi din mand ikke kan stoppe i tiden med at drikke og passe sine pligter, det er da total barnligt! Og jeg var selv blevet møg sur.

Jeg tror kun én gang min mand er kommet hjem, mere fuld end han lige sagde han ville. Men da havde vi weekend og jeg passede den lille indtil han kom ovenpå - og så plejer han så at kompensere med at spise ude om aften og en god slikpose med hjem

HAvde jeg ikke skulle været på arbejde havde jeg været ligeglad, altså nok træt af bræk over det hele og manglende nattesøv men vi havde en klar aftale om at han skulle kunne varetage vores datter. Så der var ingen øvre grænse, kun hans egen dømmekraft... Hold kæft den var ringe....

Han har ikke rigtig sagt noget eller gjort noget for at gøre det "godt igen" men lige nu er det spildte kræfter....

Anmeld

30. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jo, men er helt brugt efter at have været oppe halvdelen af natten!!
Har kun ryddet op så vi ikke træder i bræk eller får det på røven, resten må han klare selv!!!

Årh

Ad 

Hvad så nu?

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Årh

Ad 

Hvad så nu?

Jamen vi er begge hjemme men jeg taler ikke med ham!!!

Anmeld

30. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg mente bagefter 

Anmeld

30. juni 2013

Patriark

-Sigrid- skriver:

Jeg har en aftale med min mand om at vi godt må drikke (selvom vi ikke gør det - gider ikke), men vi skal ikke komme fulde hjem.

Jeg tror jeg havde taget min datter under armen og så taget hjem til en af mine forældre - fandme om jeg skulle se på at han var ynkelig fordi han ikke kunne styre sig.

Med jobbet ville jeg sige det som det var: at min mand var et skvat, og at jeg ikke ville overlade mit barn i hans varetægt når han ikke kunne styre sig. 

Og så give ham en voldsom kold skulder.

Sikke en egoist du er sammen med 

Du lægger skidt ud, men kommer godt igen.

Boys Will be boys......

Anmeld

30. juni 2013

Patriark

Anonym skriver:

Der er ike noget værre end folk der bærer nag. Tal ud og kom videre.

Anmeld

30. juni 2013

-Sigrid-

Patriark skriver:

Du lægger skidt ud, men kommer godt igen.

Boys Will be boys......

Hvilken del 

Anmeld

30. juni 2013

TNBC

Patriark skriver:

og man har lov til at være rasende, når voksne mænd opfører sig som små drenge, der tror de ikke har nogle regler.
Ts´mand pisser jo på deres aftale. nu får han en kold skulder og det er ok, så kan han finde ud af at det ikke er ok.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Muligt men han er faktisk ikke i stand til noget andet end se ynkelige ud... SÅ taler sammen nu er ikke en mulighed....
Og egentlig tror jeg ikke rigtig han kan sige noget der retfærdiggør hans handlinger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.