Sagen er den at manden min blev inviteret til 30 års herrefødselsdag, og selvfølgelig skulle han med, det var vi begge enige om, ulempen var at Jeg skulle arbejde i dag fra kl 6 og til 16, Og vi havde ingen mulighed for at få vores pige passet.... Nå men så måtte han jo bare slutte lidt tidligere og med lidt mindre sprut....
Øh det blev så ikke lige sådanne. Han kom hjem kl 3 i nat-Det må han selv om, så ville han bare ikke få så meget søvn.
Men han var SÅ stiv!!!!!
Brækker sig 5 gange på 1 time, hvor han kegler rundt og brækker sig overalt undtaget i toilettet... Han kan slet ikke gå og er møgdårlig!!!
Først bliver jeg sur over hans tilstand, men da det fortsætter de næste 2 time og han ikke reagerer på vores datter græder i 10 min., er Jeg faktisk bekymret over at lade hende være i hans varetægt(han er jo ikke en dårlig far, men tvivler lidt på evnerne i dag)...
Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre... Min pige kan ikke komme med påjob, og han er så sølle, vælger jeg at tage en sygemelding men har det vildt dårlig for så skal mine kollegaer arbejde det mere... Og i bund og grund er det uforskyldt!!!
Men Jeg er tosset over jeg er nødt til at blive hjemme pga af hans uansvarlighed!!!!
Jeg har desværre meget fravær og er bange for at blive fyrret, hvilket jo ikke gør sagen bedre...
Tak fordi du læste med, havde brug for luft!!
Anmeld