Rasende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

-Sigrid-

Jeg har en aftale med min mand om at vi godt må drikke (selvom vi ikke gør det - gider ikke), men vi skal ikke komme fulde hjem.

Jeg tror jeg havde taget min datter under armen og så taget hjem til en af mine forældre - fandme om jeg skulle se på at han var ynkelig fordi han ikke kunne styre sig.

Med jobbet ville jeg sige det som det var: at min mand var et skvat, og at jeg ikke ville overlade mit barn i hans varetægt når han ikke kunne styre sig. 

Og så give ham en voldsom kold skulder.

Sikke en egoist du er sammen med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Sagen er den at manden min blev inviteret til 30 års herrefødselsdag, og selvfølgelig skulle han med, det var vi begge enige om, ulempen var at Jeg skulle arbejde i dag fra kl 6 og til 16, Og vi havde ingen mulighed for at få vores pige passet.... Nå men så måtte han jo bare slutte lidt tidligere og med lidt mindre sprut....
Øh det blev så ikke lige sådanne. Han kom hjem kl 3 i nat-Det må han selv om, så ville han bare ikke få så meget søvn.
Men han var SÅ stiv!!!!!
Brækker sig 5 gange på 1 time, hvor han kegler rundt og brækker sig overalt undtaget i toilettet... Han kan slet ikke gå og er møgdårlig!!!
Først bliver jeg sur over hans tilstand, men da det fortsætter de næste 2 time og han ikke reagerer på vores datter græder i 10 min., er Jeg faktisk bekymret over at lade hende være i hans varetægt(han er jo ikke en dårlig far, men tvivler lidt på evnerne i dag)...
Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre... Min pige kan ikke komme med påjob, og han er så sølle, vælger jeg at tage en sygemelding men har det vildt dårlig for så skal mine kollegaer arbejde det mere... Og i bund og grund er det uforskyldt!!!
Men Jeg er tosset over jeg er nødt til at blive hjemme pga af hans uansvarlighed!!!!
Jeg har desværre meget fravær og er bange for at blive fyrret, hvilket jo ikke gør sagen bedre...

Tak fordi du læste med, havde brug for luft!!

Det er ikke ok, at man ikke kan overholde en aftale, når det gælder jeres datter.
Jeg havde taget min datter og taget hen til en eller anden, så kan han sejle i sin egen sø. For hvis han ikke kan overholde en aftale, må han klare sig selv.
Bliv væk ind til datteren skal i seng, og så selv gå i seng.
Så kan det være at han lære at man ikke bare kan gøre hvad man vil, når man er en familie.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

JunkunnkunnevævatagtageiilhjehjemoJeg har en aftale med min mand om at vi godt må drikke (selvom vi ikke gør det - gider ikke), men vi skal ikke komme fulde hjem.

Jeg tror jeg havde taget min datter under armen og så taget hjem til en af mine forældre - fandme om jeg skulle se på at han var ynkelig fordi han ikke kunne styre sig.

Med jobbet ville jeg sige det som det var: at min mand var et skvat, og at jeg ikke ville overlade mit barn i hans varetægt når han ikke kunne styre sig. 

Og så give ham en voldsom kold skulder.

Sikke en egoist du er sammen med 

Åh ja ville så gerne kunne tage hjem og tude ved mor. Men hun lever ikke længere.... Og svigerforældrene er nok desværre altid på hans side!!

Problemet er jo jeg sygemeldte mig, derfor kan jeg ikke så godt vise mig udendør selvom jeg ville ønske jeg kunne. Er træt af det ynkelige fjæs som ikke er mand nok til at komme med en ordentlig undskyldning....
Er sgu godt gal i skralden... Indrømmet at 4 timers nattesøvn og oprydning efter ham ikke hjælper!!!!

Anmeld

30. juni 2013

MorDk

Hold op en &%¤#¤%¤#

Håber han fatter det bare ikke er OK ... efter du har givet ham en opsang!

Anmeld

30. juni 2013

banana3

Anonym skriver:

Sagen er den at manden min blev inviteret til 30 års herrefødselsdag, og selvfølgelig skulle han med, det var vi begge enige om, ulempen var at Jeg skulle arbejde i dag fra kl 6 og til 16, Og vi havde ingen mulighed for at få vores pige passet.... Nå men så måtte han jo bare slutte lidt tidligere og med lidt mindre sprut....
Øh det blev så ikke lige sådanne. Han kom hjem kl 3 i nat-Det må han selv om, så ville han bare ikke få så meget søvn.
Men han var SÅ stiv!!!!!
Brækker sig 5 gange på 1 time, hvor han kegler rundt og brækker sig overalt undtaget i toilettet... Han kan slet ikke gå og er møgdårlig!!!
Først bliver jeg sur over hans tilstand, men da det fortsætter de næste 2 time og han ikke reagerer på vores datter græder i 10 min., er Jeg faktisk bekymret over at lade hende være i hans varetægt(han er jo ikke en dårlig far, men tvivler lidt på evnerne i dag)...
Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre... Min pige kan ikke komme med påjob, og han er så sølle, vælger jeg at tage en sygemelding men har det vildt dårlig for så skal mine kollegaer arbejde det mere... Og i bund og grund er det uforskyldt!!!
Men Jeg er tosset over jeg er nødt til at blive hjemme pga af hans uansvarlighed!!!!
Jeg har desværre meget fravær og er bange for at blive fyrret, hvilket jo ikke gør sagen bedre...

Tak fordi du læste med, havde brug for luft!!

Jeg synes det er HELT rigtig at blive hjemme. Det andet havde været meget uansvarligt!

Håber i får en rigtig god hyggedag, trods fars "sygdom"

Anmeld

30. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Åh ja ville så gerne kunne tage hjem og tude ved mor. Men hun lever ikke længere.... Og svigerforældrene er nok desværre altid på hans side!!

Problemet er jo jeg sygemeldte mig, derfor kan jeg ikke så godt vise mig udendør selvom jeg ville ønske jeg kunne. Er træt af det ynkelige fjæs som ikke er mand nok til at komme med en ordentlig undskyldning....
Er sgu godt gal i skralden... Indrømmet at 4 timers nattesøvn og oprydning efter ham ikke hjælper!!!!

Har du ingen veninder eller noget? Hvor bor du henne?

Jeg er ked af det med din mor 

Hvorfor ryddede du op efter ham, det tror jeg sgu aaldrig jeg havde kunnet få mig selv til! 

Anmeld

30. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du har truffet den rigtig beslutning,ved at blive hjemme med din datter. 

Men når det kommer til din bedre halvdel,vil jeg gerne være ærlig,havde det været her hjemme,var han røget ud på røv og albuer,og forholdt var slut. 

Når han ikke har respekt for jeres families eksistentgrundlag,som man må sige,det er at kunne passe sit arbejde,så har han i min verden,udvist så dårlig en dømmekræft,at jeg ville have mistet alt for ham.

Anmeld

30. juni 2013

bøllen

Har aldrig stået i den situation så sidder og tænker , hvad og hvordan jeg ville reagere . Og må nok indrømme jeg var blevet rasende sådan virkelig rasende . 

et er han ikke overholder jeres aftale ( kunne jeg godt bære over med ) men sku ikke når du skal op på arbejde . Hvad pokker tænker han på  Du har helt sikkert gjordt det rigtige ved at blive hjemme , ville heller ikke pålægge ham det ansvar i den tilstand . 

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

såpåde

Jeg synes det er HELT rigtig at blive hjemme. Det andet havde været meget uansvarligt!

Håber i får en rigtig god hyggedag, trods fars "sygdom"

Datteren og Jeg hygger men bare på et fladt grundlag.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

eerhhehel

Har du ingen veninder eller noget? Hvor bor du henne?

Jeg er ked af det med din mor 

Hvorfor ryddede du op efter ham, det tror jeg sgu aaldrig jeg havde kunnet få mig selv til! 

Jo, men er helt brugt efter at have været oppe halvdelen af natten!!
Har kun ryddet op så vi ikke træder i bræk eller får det på røven, resten må han klare selv!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.