Er jeg den eneste...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Phoenix

Det er det samme hjemme hos os. Megen oprydning hele dagen lang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

Også her tilgengæld hygger vores unger sig, og tja de overlever nok både det tid og snavs der når at komme

DET er jeg sikker på at de gør  

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

Phoenix skriver:

Det er det samme hjemme hos os. Megen oprydning hele dagen lang 

Hehehe.. Utroligt man ikke bare giver op på én eller anden måde.. Man laver næsten ikke andet hehehe

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

AnjaB skriver:

hehe er vist et almindeligt syn mange steder kl 19 lørdag aften I har endda en større stue end os - i dag var der "vejbaner" i legoklodserne herhjemme

utroligt hvad et par unger når at få frem på en dag hehe..

Men må være fordi det har været en skøn lørdag for dem

Ja nogle gange bliver jeg også helt forundret over hvor MEGET legetøj Silas egentlig har hehehe

Anmeld

29. juni 2013

Savannah

Haha, kender det alt for godt. Det blir ikke bedre, når de blir større! vi bor i forvejen småt og jeg synes ikke jeg laver andet end at rydde skateboards, hårbørster, tøj og klippeklistre grej op
Det er sgu til at blive nuts af al den oprydning.. Men vi kan sgu ikke være her ellers. Men hvad pokker, vi hygger os

Anmeld

29. juni 2013

gonefishing

Muhmi skriver:

............ Der synes at min stue ligner en krigszone lørdag aften når ungerne er lagt i seng?....  Jeg synes vi går og samler ting op fra det gulv og bord hele dagen alle dage og alligevel ligner det bare ragnerok når ungerne sover og vi burde slappe af og have "os-tid" 

Rod gå væk!

Vi går meget op i at der skal ryddes op inden sengetid. Så her er der ingen rod... altså fra børn

Anmeld

30. juni 2013

Benjamins'mor

Vores stue er mindre, så den ser ofte hurtigere rodet ud, og så ligner det bare et bumpet lokum!
Så ligger der lige nogen bøger og biler på bordet, så ligger der 15 biler i den ene sofa, og den anden ligger der 3 og et par bamser, så er der legetøj over hele gulvet, biler på tv bordet og også lige et par bøger, så kommer man ud i køkkenet og så ligger der legemad udover hele gulvet og LEGO ned af trappen, samt alt muligt legetøj i vores seng, under sengen og på gulvet. sådan ser det som regelt ud her. idag har han været sød, så der ligger kun 2 bøger på bordet og en på gulvet og ellers er alt ryddet op - skønt, kunne han ikke være så sød hver dag?

Anmeld

30. juni 2013

Lilje82

Muhmi skriver:

Fatter virkelig ikke hvordan nogle klarer at følge med så alting bare er totalt rydeligt altid... Men tænker de rydder op hver gang de har leget med én ting osv. for man kan da ikke følge med nogle gange ellers hehe

Hehe nej, jeg undrer mig også sommetider over, hvordan folk gør, for her kan han næsten få det hele rydet ud lige så hurtigt, som jeg har rydet op. 

Anmeld

30. juni 2013

NinaNymannMadsen

det ligner vores stue. og pigernes værelse.
vi rydder op dagligt inde i stuen men kun en gang imellem på værelset da det alligevel bliver rodet til med det samme.

hvis vi ved vi ikke får gæster om aftenen eller dagen efter så lader vi deres legetøj ligge i stuen dog skubber vi det lige ind til siden, og så bliver det ryddet op dagen efter.

Anmeld

30. juni 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

............ Der synes at min stue ligner en krigszone lørdag aften når ungerne er lagt i seng?....  Jeg synes vi går og samler ting op fra det gulv og bord hele dagen alle dage og alligevel ligner det bare ragnerok når ungerne sover og vi burde slappe af og have "os-tid" 

Rod gå væk!

Haha nej i er bestemt ikke de eneste! Jeg kalder Isabella for Rodedronningen over dem alle! Nøøøj hun kan rode.... Jeg har efterhånden opgive at rydde op efter hende i dagtimerne, for det er lige så hurtigt fremme igen! Så når hun er lagt i seng går moderen i gang  Tøj bliver smidt på gulvet, sko over det hele, så ligger der lige en duploklods dér - hendes new born baby lidt længere henne osv. osv... 

Ååååååh gud jeg glæder mig til at hun overtager soveværelset om et par måneder, så vi kan have alt hendes legetøj et samlet sted, men lur mig om ikke det kommer med ind i stuen igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.