Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Det der rod har bare ingen ende... Ååårh jeg hader når nu man bare har gjort hjemmet total shinny og det bare står PLING flot og snurrelige og alt det der... Og dagen efter.... Ja så kan man sådan set bare begynde forfra
Det der rod har bare ingen ende...
Ååårh jeg hader når nu man bare har gjort hjemmet total shinny og det bare står PLING flot og snurrelige og alt det der... Og dagen efter.... Ja så kan man sådan set bare begynde forfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Så har vi også en krigszone, 20 min efter ungerne er stået op kan man ikke se vi ryddede legetøj og div op dagen før Min mand kom bla ned i stuen i dag og udbrød, hold da op hvor har der været gang i ungerne i dag, henvendt til mængden af legesager og div og kunne så bare svare, ikke mere end de plejer, jeg har bare været træt i dag og ikke nået så meget som normalt ( bla også fordi jeg brugte de 2 timer ungerne sov på at snakke med forsikringen)
Så har vi også en krigszone, 20 min efter ungerne er stået op kan man ikke se vi ryddede legetøj og div op dagen før Min mand kom bla ned i stuen i dag og udbrød, hold da op hvor har der været gang i ungerne i dag, henvendt til mængden af legesager og div og kunne så bare svare, ikke mere end de plejer, jeg har bare været træt i dag og ikke nået så meget som normalt ( bla også fordi jeg brugte de 2 timer ungerne sov på at snakke med forsikringen)
Kender jeg bare SÅ godt!! Hahaha
Det er så vildt hvor kort tid det tager at rode en hel stue til! Men hey, det tager jo kun ca. 3½ sekund at tømme hele legokassen og ellers så tager det ene bare det andet
FrkZier skriver: haha er glad for det ikke kun er herhjemme inden Isaak kom var der bare altid fuldstændig clean herhjemme - nu.. not so much
haha er glad for det ikke kun er herhjemme
inden Isaak kom var der bare altid fuldstændig clean herhjemme - nu.. not so much
Bestemt ikke Ikke fordi jeg er totalt stolt af at det roder, men det er sgu dejligt at vide man ikke er den eneste
Hehe. Kender det. beklager for billedet kvaliteten.
twinny skriver: Hehe. Kender det. beklager for billedet kvaliteten.
Haha, ja det kan jeg se... Fedt jeg ikke er den eneste
Men hold nu op hvor er det dejligt at de har lyst til at bruge deres legetøj og at de har det sjovt! Det er sgu det vigtigste, så kan man godt overleve roddet
MiichellaMalou skriver: Ja man kommer aldrig nogensinde til bunds i det hehe :p
Ja man kommer aldrig nogensinde til bunds i det hehe :p
Never, skruen uden ende hehe
Muhmi skriver: Kender jeg bare SÅ godt!! Hahaha Det er så vildt hvor kort tid det tager at rode en hel stue til! Men hey, det tager jo kun ca. 3½ sekund at tømme hele legokassen og ellers så tager det ene bare det andet
Maja84 skriver: Ha ha ja har prøvet at få hele stuen til at ligne et hjem igen mens ungerne sover pg de mår kun lige ind gør den ene har bæltet en kop den anden løber rundt og bliver jagtet af hunden med kiks i hånden og efterlader stykker rundt i hele stuen ( måske han leger hans og Grethe) for derefter at hive div legesager ud på gulvet
Ha ha ja har prøvet at få hele stuen til at ligne et hjem igen mens ungerne sover pg de mår kun lige ind gør den ene har bæltet en kop den anden løber rundt og bliver jagtet af hunden med kiks i hånden og efterlader stykker rundt i hele stuen ( måske han leger hans og Grethe) for derefter at hive div legesager ud på gulvet
Haha, åh det er sgu vidunderligt når de hygger sig
Men æv hvor er det nederen ikke at kunne nyde at man har gjort rent og ryddet op i mere end 1 eller 2 timer... Kan næsten ikke huske hvor længe jeg havde det pænt da jeg ikke havde unger... Men vil da sige et par dage ad gangen
Muhmi skriver: Haha, åh det er sgu vidunderligt når de hygger sig Men æv hvor er det nederen ikke at kunne nyde at man har gjort rent og ryddet op i mere end 1 eller 2 timer... Kan næsten ikke huske hvor længe jeg havde det pænt da jeg ikke havde unger... Men vil da sige et par dage ad gangen
Muhmi skriver: ............ Der synes at min stue ligner en krigszone lørdag aften når ungerne er lagt i seng?.... Jeg synes vi går og samler ting op fra det gulv og bord hele dagen alle dage og alligevel ligner det bare ragnerok når ungerne sover og vi burde slappe af og have "os-tid" Rod gå væk!
............ Der synes at min stue ligner en krigszone lørdag aften når ungerne er lagt i seng?.... Jeg synes vi går og samler ting op fra det gulv og bord hele dagen alle dage og alligevel ligner det bare ragnerok når ungerne sover og vi burde slappe af og have "os-tid"
Rod gå væk!
hehe er vist et almindeligt syn mange steder kl 19 lørdag aften I har endda en større stue end os - i dag var der "vejbaner" i legoklodserne herhjemme
utroligt hvad et par unger når at få frem på en dag hehe..
Men må være fordi det har været en skøn lørdag for dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128