Er jeg den eneste...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Muhmi

MiichellaMalou skriver:

Her roder det også bare hele tiden synes jeg og vi har ikke børn endnu men barn på vej så vi har jo hele tiden skulle ud og købe ting. Og det står bare rundt omkring, da min kæreste ikke kan tage sig sammen til at få lavet bassens værelse så vi kan få samlet de ting.

Åårh kender et SÅ meget.... Lige nu der venter vi bare på at skulle flytte, så alt det der med at fjerne ledninger og gøre det total babysafe til når Rune begynder at kravle, det har vi ikke gjort, fordi, ja han kravler nok først når vi er flyttet derud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Muhmi

B&J skriver:

Lige i dag ser vores stue super ud men ellers jamen jeg rydder da op 100 gange selv om daniel hjælper mange af gangene men ak ja sådan er det nok bare

Tænker også at det bare er sådan det er når man har unger hehehehe

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Åårh kender et SÅ meget.... Lige nu der venter vi bare på at skulle flytte, så alt det der med at fjerne ledninger og gøre det total babysafe til når Rune begynder at kravle, det har vi ikke gjort, fordi, ja han kravler nok først når vi er flyttet derud

Puha ja flytterod har vi næsten også lige haft . Vi flyttet i den nye lejlighed den 15 maj og er stadig ikke rigtig færdig med at gøre der til en ordentlig lejlighed før bassen han kommer.. Idag fik vi så vaskemaskine og opvaskemaskine hjem så nu roder der lige lidt mere igen. Suuuuk

Anmeld

29. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Hahaha, Silas var også så sød da hans mormor kom forbi her tidligere, for SÅ skulle han lige vise sig fra sin gode side og pakke alt hans lego op og bagefter hun var gået. BUM så lå det ude på gulvet igen.... 

Hehe 

Deeet kender vi godt! 

Anmeld

29. juni 2013

Lilje82

Sådan ser det også ud herhjemme, og her er der kun en til at rode. Synes ikke jeg laver andet end at ryde op hele tiden.

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

Louise :-) skriver:

Kender det aæt for godt! Her ligger der legetøj over alt om aftenen! Et helvede at samle sammen

Men til gengæld vil hun gerne hjælpe med rengøringen

Den ene dag havde hun hygget sig rigtig meget mens vi gik og gjorde rent. Far var ude og vaske badeværelset og havde lige smidt wc rens i toilettet, Isabella havde fået en tør klud så hun kunne "hjælpe". Hun sidder så på gulvet derude med sin klud og sutten i munden (tror vi), men så lød der pludseligt en plop og Isabella siger "det??" Og peger ned i toilettet, hvor sutten flyder rundt

Silas elsker også at hjælpe til med at rydde op og vi plejer at rydde op på hans værelse hver aften inden han skal sove hvor han hjælper til... Men det ændrer ikke på at det meste af legetøjet ligger herinde, for det er jo her vi er og derfor leger han mest herinde hehehehe.... Og lørdag, der er det afslapningsdag hos os og så ligner det bare virkelig ragnerok, for der rydder vi ikke helt så meget op som i hverdagene hehehe

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

MiichellaMalou skriver:

Puha ja flytterod har vi næsten også lige haft . Vi flyttet i den nye lejlighed den 15 maj og er stadig ikke rigtig færdig med at gøre der til en ordentlig lejlighed før bassen han kommer.. Idag fik vi så vaskemaskine og opvaskemaskine hjem så nu roder der lige lidt mere igen. Suuuuk

Det der rod har bare ingen ende...

Ååårh jeg hader når nu man bare har gjort hjemmet total shinny og det bare står PLING flot og snurrelige og alt det der... Og dagen efter.... Ja så kan man sådan set bare begynde forfra 

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

Så har vi også en krigszone, 20 min efter ungerne er stået op kan man ikke se vi ryddede legetøj og div op dagen før

Min mand kom bla ned i stuen i dag og udbrød, hold da op hvor har der været gang i ungerne i dag, henvendt til mængden af legesager og div og kunne så bare svare, ikke mere end de plejer, jeg har bare været træt i dag og ikke nået så meget som normalt ( bla også fordi jeg brugte de 2 timer ungerne sov på at snakke med forsikringen)

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

Lilje82 skriver:

Sådan ser det også ud herhjemme, og her er der kun en til at rode. Synes ikke jeg laver andet end at ryde op hele tiden.

Fatter virkelig ikke hvordan nogle klarer at følge med så alting bare er totalt rydeligt altid... Men tænker de rydder op hver gang de har leget med én ting osv. for man kan da ikke følge med nogle gange ellers hehe

Anmeld

29. juni 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Præcis!! Har det virkelig som om jeg går i en krigzone hvor man skal passe på ikke at træde på minerne (aka legoerne) for man kan jo nemt falde og brække et ben herinde hehehehe Blev nødt til at dokumentere det med et billede, for NØJ hvor jeg håber jeg ikke er den eneste der render rundt og støvsnuser hver dag (nogle gange 2 gange) og køkkenet neeeej, der tør jeg næsten ikke gå ud lige nu hehehehe

haha er glad for det ikke kun er herhjemme

inden Isaak kom var der bare altid fuldstændig clean herhjemme - nu.. not so much

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.