Er jeg den eneste...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
39 svar
22 synes godt om
29. juni 2013

Muhmi

............ Der synes at min stue ligner en krigszone lørdag aften når ungerne er lagt i seng?....  Jeg synes vi går og samler ting op fra det gulv og bord hele dagen alle dage og alligevel ligner det bare ragnerok når ungerne sover og vi burde slappe af og have "os-tid" 

Rod gå væk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

B&J

Lige i dag ser vores stue super ud men ellers jamen jeg rydder da op 100 gange selv om daniel hjælper mange af gangene men ak ja sådan er det nok bare

Anmeld

29. juni 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

............ Der synes at min stue ligner en krigszone lørdag aften når ungerne er lagt i seng?....  Jeg synes vi går og samler ting op fra det gulv og bord hele dagen alle dage og alligevel ligner det bare ragnerok når ungerne sover og vi burde slappe af og have "os-tid" 

Rod gå væk!

mit hus (lejlighed) ROOOODER heeeeeeele tiden

er lige ved at gå i panik nogen gange

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

mit hus (lejlighed) ROOOODER heeeeeeele tiden

er lige ved at gå i panik nogen gange

Hahaha! Har det på samme måde... Så ligger der lige en gylpeklud og legetøj gange MANGE og alt mulig andet bras

Anmeld

29. juni 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Hahaha! Har det på samme måde... Så ligger der lige en gylpeklud og legetøj gange MANGE og alt mulig andet bras

så der en ammepude her, stofble der, og der og der og der og hov der lå sguda også en der og hvad laver de babybukser på køkkenbordet?? nej vent.. hvem har lagt en sut ned i håndvasken?

Anmeld

29. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Rod gå væk!

Hahaha!

Kom hjem til mig, jeg har kun ét barn(!) og hun roder helt utrolig meget. Hun prøver at hjælpe med at rydde op, men hun gør det faktisk værre 

Idag ville hun hjælpe med at ordne vasketøj, og endte med at hun flyttede vasketøj fra den ene vasketøjskurv til den anden - søde unge 

Meeen, vi skal vist have en robotstøvsuger 

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Rod gå væk!

Her roder det også bare hele tiden synes jeg og vi har ikke børn endnu men barn på vej så vi har jo hele tiden skulle ud og købe ting. Og det står bare rundt omkring, da min kæreste ikke kan tage sig sammen til at få lavet bassens værelse så vi kan få samlet de ting.

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

så der en ammepude her, stofble der, og der og der og der og hov der lå sguda også en der og hvad laver de babybukser på køkkenbordet?? nej vent.. hvem har lagt en sut ned i håndvasken?

Præcis!! Har det virkelig som om jeg går i en krigzone hvor man skal passe på ikke at træde på minerne (aka legoerne) for man kan jo nemt falde og brække et ben herinde hehehehe Blev nødt til at dokumentere det med et billede, for NØJ hvor jeg håber jeg ikke er den eneste der render rundt og støvsnuser hver dag (nogle gange 2 gange) og køkkenet neeeej, der tør jeg næsten ikke gå ud lige nu hehehehe

Anmeld

29. juni 2013

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Hahaha!

Kom hjem til mig, jeg har kun ét barn(!) og hun roder helt utrolig meget. Hun prøver at hjælpe med at rydde op, men hun gør det faktisk værre 

Idag ville hun hjælpe med at ordne vasketøj, og endte med at hun flyttede vasketøj fra den ene vasketøjskurv til den anden - søde unge 

Meeen, vi skal vist have en robotstøvsuger 

Hahaha, Silas var også så sød da hans mormor kom forbi her tidligere, for SÅ skulle han lige vise sig fra sin gode side og pakke alt hans lego op og bagefter hun var gået. BUM så lå det ude på gulvet igen.... 

Anmeld

29. juni 2013

Louise H.

Kender det aæt for godt! Her ligger der legetøj over alt om aftenen! Et helvede at samle sammen

Men til gengæld vil hun gerne hjælpe med rengøringen

Den ene dag havde hun hygget sig rigtig meget mens vi gik og gjorde rent. Far var ude og vaske badeværelset og havde lige smidt wc rens i toilettet, Isabella havde fået en tør klud så hun kunne "hjælpe". Hun sidder så på gulvet derude med sin klud og sutten i munden (tror vi), men så lød der pludseligt en plop og Isabella siger "det??" Og peger ned i toilettet, hvor sutten flyder rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.