Jer med børn der trækker/trak sig fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

spj

NinaNymannMadsen skriver:

Min den ældste gjorde også sådan. Hun lærte først at kravle da hun havde lært at gå.

Det er bare ikke alle børn der kravler og sådan er det bare.

Tror ikk rigtig du kan gøre noget, jo læg dig ved siden af i kravlestilling og vis ham hvordan man kravler det var sådan men den mindste lærte at kravle.

Storesøster kravler meget rundt ved siden af ham, så der kan han jo se hvordan man gør. Det har nok bare ikke hans interesse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

NinaNymannMadsen

spj skriver:

Storesøster kravler meget rundt ved siden af ham, så der kan han jo se hvordan man gør. Det har nok bare ikke hans interesse.

nej det har det nok ikke så. så kan i håbe han hurtigt lære at gå så han ikke slæber sig sådan rundt

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

spj skriver:

Min søn på 9 måneder trækker sig frem i armene og er alle vejene. Det går meget stærkt. Jeg er begyndt at tænke lidt om han nogen sinde begynder at kravle rigtigt. Jeg prøver at øve med ham, hvor han sidder fint i kravlestilling, men så snart han vil frem efter noget lægger han sig på maven og trækker sig frem.

Hvis der er andre hvis børn der er kommet frem på den måde, begyndte de så nogen sinde at kravle normalt?

Det er irriterer mig lidt at jeg ikke kan sætte ham ned nogen steder uden han ligner noget der er løgn fordi han jo slæber alt skidt med sig og faktisk fungere som en guldklud

Min datter møvede også frem længe hvor min søn nærmest rullede og møvede sig frem og de har begge kravlet pt kravler min datter og går på knæerne

Anmeld

29. juni 2013

DitteFisk

spj skriver:

Det kan da meget vel være. Det kræver alligevel lidt krafter især hvis de er store. Min dreng er i hvert fald en stor basse.

De skal selvfølgelig også lige lærer at kordinere arme og ben.

Min dreng var meget lille af sig men tror det er helt normalt at de 'opfinder' en måde at komme omkring på når de endnu ikke har lært kravlemetoden. Og hvis de først har lært én måde, så bruger de vel ikke så mange kræfter på at lære sig at kravle - men det kommer. Vi er skabt til at komme længere og længere opad før vi når oprejst stilling så vi kan gå  

Anmeld

29. juni 2013

Chili

spj skriver:

Det er bare ikke fedt at de er gulvklude. Til hverdag gør det ikke så meget, men hvis man skal noget hvor de gerne må se lidt pæne ud er det altså irriterende.
Vi skal på camping om en uge, der skal han nok komme til at være kronisk beskidt i den uge

Ja
Vi er også lige taget i sommerhus.. Og alt hans tøj ender sikkert med at være græs grønt, sådan er det! Ville være så rart hvis han bare kravlede

Anmeld

29. juni 2013

SjeBets

spj skriver:

Min søn på 9 måneder trækker sig frem i armene og er alle vejene. Det går meget stærkt. Jeg er begyndt at tænke lidt om han nogen sinde begynder at kravle rigtigt. Jeg prøver at øve med ham, hvor han sidder fint i kravlestilling, men så snart han vil frem efter noget lægger han sig på maven og trækker sig frem.

Hvis der er andre hvis børn der er kommet frem på den måde, begyndte de så nogen sinde at kravle normalt?

Det er irriterer mig lidt at jeg ikke kan sætte ham ned nogen steder uden han ligner noget der er løgn fordi han jo slæber alt skidt med sig og faktisk fungere som en guldklud

min datter trak sig frem i armene, hun har aldrig kravlet, så begyndte hun at gå da hun var 10 mdr. Hun gik så ved borde og lign en kort periode, men før det var det armene som blev brugt til fremdrift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.