Jer med børn der trækker/trak sig fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

DitteFisk

spj skriver:

Så er der da lys forud. Håber også min søn lærer det en dag.

Han har også trukket sig frem siden han var 7 måneder. Det lyder lidt som samme teknik med at sprælle med benene.
Gjorde du noget for at hjælpe ham op på knæ?

Ja, tøjet bliver bare så grimt af det og så hurtigt slidt når det er udenfor han gør det.

Nej det gjorde jeg faktisk ikke. Men har siden fundet ud af at han havde lav muskelspænding (som han nu ugentligt går til fys for at træne op), ved ikke om det havde noget med det at gøre - altså at hans muskler ikke var stærke nok til at løfte ham op før. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Clisolka

spj skriver:

Min søn på 9 måneder trækker sig frem i armene og er alle vejene. Det går meget stærkt. Jeg er begyndt at tænke lidt om han nogen sinde begynder at kravle rigtigt. Jeg prøver at øve med ham, hvor han sidder fint i kravlestilling, men så snart han vil frem efter noget lægger han sig på maven og trækker sig frem.

Hvis der er andre hvis børn der er kommet frem på den måde, begyndte de så nogen sinde at kravle normalt?

Det er irriterer mig lidt at jeg ikke kan sætte ham ned nogen steder uden han ligner noget der er løgn fordi han jo slæber alt skidt med sig og faktisk fungere som en guldklud

Isabella trak sig også meget frem i armene til at starte med  Men da først den unge dame kom i vuggestue som 10 mrd. gammel så skete der noget! 14 dage efter kravlede hun og stod op af alt 

Hun gik da hun var ca 13-14 mrd. 

Anmeld

29. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng kom også frem i militær stilling. Han begyndte sådan rigtigt at kravle sad han var 8 måneder, men gjorde det ikke særlig længe da han så begyndte at gå op ad ting. 

så dit barn skal nok komme til at kravle, og hvis ikke, så pyt med det kender en pige med soM kravlede med numsen til hun var 18måneder. Så rejste hn sig lige pludselig og gik helt sikkert...som om hun havde gået i flere måneder. Så det er meget forskelligt fra barn til barn

Anmeld

29. juni 2013

NinaNymannMadsen

Min den ældste gjorde også sådan. Hun lærte først at kravle da hun havde lært at gå.

Det er bare ikke alle børn der kravler og sådan er det bare.

Tror ikk rigtig du kan gøre noget, jo læg dig ved siden af i kravlestilling og vis ham hvordan man kravler det var sådan men den mindste lærte at kravle.

Anmeld

29. juni 2013

spj

Chili skriver:

Min søn på 8 måneder gør det også.. Og har gjort det siden han var 6 måneder. Synes også han burde kravle snart! Ligesom dig er jeg godt træt af at han er gulvklud..
Vi har også hund, så det bare endnu mere irriterende! Han kan dog stå i kravle og tage en til to step men så smider han sig på maven og trækker sig frem.. Det meget hurtigere!
Og ellers står han bare op af alting! Håber snart han kan kravle eller gå!

Det er bare ikke fedt at de er gulvklude. Til hverdag gør det ikke så meget, men hvis man skal noget hvor de gerne må se lidt pæne ud er det altså irriterende.
Vi skal på camping om en uge, der skal han nok komme til at være kronisk beskidt i den uge

Anmeld

29. juni 2013

spj

DianaRJS skriver:

min ældste gjorde det samme... og nej han begyndte sku aldrig at kravle rigtig han rejse sig bare op som 7½ mdr gammel baby og synes det var tid til at gå og det var et helvede... at forklare en 7½ månedes baby hvad han må og ikke må er bare et umulig job!

Det er da også meget nemmer bare at gå

Kan godt forstille mig det må havde været er helvede. De er lidt svære at opdrage på i den alder.

Anmeld

29. juni 2013

spj

Åh Gud lyder som noget af et vaske arbejde :p mit problem var at hun sled hul i alle bukser og strømpe bukser efter meget få gange :/ var sku en dyr fornøjelse

Ja, han kan kun havde tøjet på en dag også skal det vaskes. Efter en halv time på legeplads ligner han noget der er løgn. Ikke så fedt hvis man skal ud og handle bagefter. Folk kigger på mærkeligt

Det lyder godt nok dyrt i tøj. Så er det en hel lettelse når de begynder at gå. 

Anmeld

29. juni 2013

spj

MorDk skriver:

Hihi... det er nøjagtigt lige som min datter

Hun er 9 mdr. og er først i sidste uge begyndt at kravle. MEN hendes yndlings-transportform er klart at "møve" sig frem. Og hold nu op hun bliver beskidt. Men hvad f*nden  Nogle børn kan sagtens kravle men gider ikke. Nogle kravler først langt senere... og nogle springer det over og kravler gennem leg på et senere tidspunkt. OG det skulle ingen betydning have. Oprettede selv et indlæg omkring det da jeg også begyndte at undre mig lidt... *S*

Det går jo også meget hurtigere at møve sig frem end at kravle når man er nybegynder.
Kan huske min datter kravlede så hurtigt, at hun tit styrtede på hovedet.

Nej, de skal jo nok komme frem i livet selvom de ikke kravler rigtigt. Det er også kun fordi det irriterer mig lidt at han altid er beskidt, at det ville være rart hvis han gad kravle rigtigt.

Anmeld

29. juni 2013

spj

DitteFisk skriver:

Nej det gjorde jeg faktisk ikke. Men har siden fundet ud af at han havde lav muskelspænding (som han nu ugentligt går til fys for at træne op), ved ikke om det havde noget med det at gøre - altså at hans muskler ikke var stærke nok til at løfte ham op før. 

Det kan da meget vel være. Det kræver alligevel lidt krafter især hvis de er store. Min dreng er i hvert fald en stor basse.

De skal selvfølgelig også lige lærer at kordinere arme og ben.

Anmeld

29. juni 2013

spj

Babymor2010 skriver:

Isabella trak sig også meget frem i armene til at starte med  Men da først den unge dame kom i vuggestue som 10 mrd. gammel så skete der noget! 14 dage efter kravlede hun og stod op af alt 

Hun gik da hun var ca 13-14 mrd. 

Ja, så sker der lidt når det kommer ud. Er også spændt på hvad der sker når han starter i dp til august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.