Ipad & Tablet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

MHB

camilla10 skriver:

Hvordan sorterer du? Jeg kan ikke engang finde ud af at søge fx efter apps til de små. Kender du et godt sted på nettet til nogen, der anbefaler apps eller lignende?

Jeg søger på nettet og læser anbefalinger fra forskellige hjemmesider alt efter hvad jeg mangler af apps. Og så bruger jeg bruger anmeldelserne der står under de apps jeg er interesseret i, for at se hvad andre brugere mener :-)

Der er mange hjemmesider der anmelder apps så jeg googler det jeg har brug for eks. "Apps til børn" og så kigger hvad der har været af tester og anbefalinger rundt omkring. Og sidst men ikke mindst så spørger jeg andre hvad de har af guld-apps :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

SjeBets

Vi har 4 børn alle har tablets, ( OG ipad er en tablet ) det er dog alle Android tablet, og der er flere gratis Apps til android marked end til Apples.

Om den er mere logisk ved jeg ikke, vores børn har Samsung og de er 4-8-8 og 12 og har brugt dem i et lille års tid. så siden den mindste var 3 og han kan snildt funde ud af det.

Jeg er en af dem der ikke gider have apple produkter i mit hjem.

Drengene har en billig tablet, og tøsen har en Samsung, de har selv sparet op til deres tablets, undtagen den lille, han låner bare vores tablet. Jeg synes at Android er et ganske udemærket styresystem, og alle mine har skole programmer på deres tablet.  det er rigtigt at der kommer for det meste først Apps til iPadden, men det er fordi at det er kun et mærke de skal udvikle til, men hurtig efter kommer der til Android marked også. Jeg har ikke savnet noget med mine android telefoner eller vores tablet.

Anmeld

30. juni 2013

camilla10

MHB skriver:

Jeg søger på nettet og læser anbefalinger fra forskellige hjemmesider alt efter hvad jeg mangler af apps. Og så bruger jeg bruger anmeldelserne der står under de apps jeg er interesseret i, for at se hvad andre brugere mener :-)

Der er mange hjemmesider der anmelder apps så jeg googler det jeg har brug for eks. "Apps til børn" og så kigger hvad der har været af tester og anbefalinger rundt omkring. Og sidst men ikke mindst så spørger jeg andre hvad de har af guld-apps :-) 

Tusinde tak 

Anmeld

30. juni 2013

ønskebørn74

MariaKyedDK skriver:

Okay, men man kan vel købe de samme '' spil '' og ''tilbehør'' til alle Tablet så ik ??? 

Nej.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.