Ipad & Tablet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

MariaKyedDK

charlottekri skriver:

Apple er som regel hurtigere ude med de forskellige app's og der er enkelte der kun kan fåes til Apple, da de har deres egen app central eller hvad man nu kan kalde den. Men meget mere kender jeg ikke til forskellen, da jeg ikke har nogle af delene, blot en iPhone 

men tag ned i en butik, og så kan de råde jer efter jeres behov 

ja var måske en god ide at tage i butikken, det er jo til vores søn som er 7 på det tidspunkt, så det er jo egentlig '' bare '' til spil går jeg ud fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

camilla10

MariaKyedDK skriver:

ja var måske en god ide at tage i butikken, det er jo til vores søn som er 7 på det tidspunkt, så det er jo egentlig '' bare '' til spil går jeg ud fra 

Jeg har en samsung tablet, men kan blive frustreret over, at der er mere viden tilgængelig om apples apps. Hvis man til gengæld har en smartphone i forvejen, kan der være en fordel i at vælge samme mærke i tablet, så de kan snakke sammen og man kender systemet.

Anmeld

28. juni 2013

MariaKyedDK

camilla10 skriver:

Jeg har en samsung tablet, men kan blive frustreret over, at der er mere viden tilgængelig om apples apps. Hvis man til gengæld har en smartphone i forvejen, kan der være en fordel i at vælge samme mærke i tablet, så de kan snakke sammen og man kender systemet.

okay, ja jeg har en iphone, så er det måske smart vi køber en ipad til ham ? 

Anmeld

28. juni 2013

Goggelogge

Min niece på 4 bruger deres ipad til spil og film og den er rigtig nem for hende at finde ud af.. Vi har selv ipad og ville jeg også råde andre til.. Men smag og behag

Anmeld

28. juni 2013

LilleChelle

Vi har en samsung nexus - og er super glade for den. Men vi er heller ikke på nogen måder tilhængere af apple's produkter, som klart koster alt for meget i forhold til funktionaliteten. 

Anmeld

28. juni 2013

modesty

MariaKyedDK skriver:

okay, ja jeg har en iphone, så er det måske smart vi køber en ipad til ham ? 

Det er klart smartest at købe iPad hvis du har en iPhone. Og der er også markant flere apps til iPad end til andre tablets.

Anmeld

29. juni 2013

MariaKyedDK

modesty skriver:

Det er klart smartest at købe iPad hvis du har en iPhone. Og der er også markant flere apps til iPad end til andre tablets.

tusinde tak for svar  

Anmeld

29. juni 2013

MHB

Vi har en nexus 7 tablet og den er jeg mega glad for, men jeg er også meget gladere for googles produkter end apples, men det er jo en smagssag.

Mht. Apps så passer det ikke at der er flere apps til appstore end til google marked da google marked er mere åbent end appstore hvor alt skal godkendes af apple. Dvs. At der også at langt mere lort i google marked end i appstore, så man skal selv sortere guld fra skrammel i højere grad. Windows marked er tilgengæld endnu mege tomt i forhold til apples og googles. 

Personligt er jeg selv mest til androide os men hvis du er vant til ios er det måske nemmere for jer. Men ja tag ned i butikken og se hvad du finder nemmest. Jeg er sikker på at din søn vil kunne bruge både en iPad og en Android tablet lige nemt, min nevø på 7 kan i hvert fald fint navigere i begge brugerflader, men du skal jo også selv kunne finde ud af det :-) 

Anmeld

29. juni 2013

L&V

Vi har en asus tablet. ku aldrig drømme om at gi penge for en ipad man får absolut ik mere for pengene men betaler tilgengæld meget for navnet..

Anmeld

29. juni 2013

MariaKyedDK

MHB skriver:

Vi har en nexus 7 tablet og den er jeg mega glad for, men jeg er også meget gladere for googles produkter end apples, men det er jo en smagssag.

Mht. Apps så passer det ikke at der er flere apps til appstore end til google marked da google marked er mere åbent end appstore hvor alt skal godkendes af apple. Dvs. At der også at langt mere lort i google marked end i appstore, så man skal selv sortere guld fra skrammel i højere grad. Windows marked er tilgengæld endnu mege tomt i forhold til apples og googles. 

Personligt er jeg selv mest til androide os men hvis du er vant til ios er det måske nemmere for jer. Men ja tag ned i butikken og se hvad du finder nemmest. Jeg er sikker på at din søn vil kunne bruge både en iPad og en Android tablet lige nemt, min nevø på 7 kan i hvert fald fint navigere i begge brugerflader, men du skal jo også selv kunne finde ud af det :-) 

hi hi nej det får Faderen lov til at finde ud af  

Han står for elektronikken herhjemme  

Tak for svar  

Må se hvad vi finder bedst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.