Ipad & Tablet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

MariaKyedDK

Månsson skriver:

Vi har en asus tablet. ku aldrig drømme om at gi penge for en ipad man får absolut ik mere for pengene men betaler tilgengæld meget for navnet..

Ja det gør man nemlig... 

vildt åndsvagt at man betaler for et '' mærke '' 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

L&V

MariaKyedDK skriver:

Ja det gør man nemlig... 

vildt åndsvagt at man betaler for et '' mærke '' 

I hvert fald når der er så stor pris forskel.. Syntes i ska gå i butikken og fortælle om jeres behov for vi ka sagtens sidde og sige at den og den er go men det kommer jo an på hva i ska bruge den til osv. Der er ingen grund til at betale for mere end man bruger

Anmeld

29. juni 2013

pcoramt

Jeg har selv iPad, og har forsøgt mig med tablet. Den store forskel er farten, og så kan man få så mange flere apps til Apple frem for de billigere mærker tænker når din søn er 7 år vil han have mest glæde af en iPad da der er nogle super apps til lektier og skole programmer.

Anmeld

29. juni 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

Jeg har selv iPad, og har forsøgt mig med tablet. Den store forskel er farten, og så kan man få så mange flere apps til Apple frem for de billigere mærker tænker når din søn er 7 år vil han have mest glæde af en iPad da der er nogle super apps til lektier og skole programmer.

Jeg vil løvrigt fraråde jer at spørge til råds i butikker da de tjener rigtig mange penge på fx. Samsung og kun sølle 7 kr på at sælge en iPad..

Anmeld

29. juni 2013

maria_wlt

Maria-s skriver:

Der er forskel i styringssystemer mv. Har prøvet begge, foretrækker klart Ipad (appel) mere logisk, hurtigere, reagerer bedre 

Enig - Ipad'en er hurtigere og MEGET nemmere for børn at finde ud af da der KUN er 1 knap at holde styr på

Min datter på 2 år og søn på 3.5 år har ingen problemer med dem

Anmeld

29. juni 2013

MariaKyedDK

pcoramt skriver:

det var egentlig rart at høre det der med skoleprogrammer... det vil jo være perfekt at den ikke kun er til '' leg ''  

Anmeld

29. juni 2013

MariaKyedDK

maria_wlt skriver:

Enig - Ipad'en er hurtigere og MEGET nemmere for børn at finde ud af da der KUN er 1 knap at holde styr på

Min datter på 2 år og søn på 3.5 år har ingen problemer med dem

tak for svar  

fedt de har meget glæde af dem  

Anmeld

29. juni 2013

camilla10

MariaKyedDK skriver:

det var egentlig rart at høre det der med skoleprogrammer... det vil jo være perfekt at den ikke kun er til '' leg ''  

Der er også skoleprogrammer til tablets. Jeg synes bare det er sværere at finde information om de gode programmer. Min søn på 2 kan sagtens håndtere samsung tabletten, så det er næppe et problem.

Anmeld

29. juni 2013

camilla10

MHB skriver:

Vi har en nexus 7 tablet og den er jeg mega glad for, men jeg er også meget gladere for googles produkter end apples, men det er jo en smagssag.

Mht. Apps så passer det ikke at der er flere apps til appstore end til google marked da google marked er mere åbent end appstore hvor alt skal godkendes af apple. Dvs. At der også at langt mere lort i google marked end i appstore, så man skal selv sortere guld fra skrammel i højere grad. Windows marked er tilgengæld endnu mege tomt i forhold til apples og googles. 

Personligt er jeg selv mest til androide os men hvis du er vant til ios er det måske nemmere for jer. Men ja tag ned i butikken og se hvad du finder nemmest. Jeg er sikker på at din søn vil kunne bruge både en iPad og en Android tablet lige nemt, min nevø på 7 kan i hvert fald fint navigere i begge brugerflader, men du skal jo også selv kunne finde ud af det :-) 

Hvordan sorterer du? Jeg kan ikke engang finde ud af at søge fx efter apps til de små. Kender du et godt sted på nettet til nogen, der anbefaler apps eller lignende?

Anmeld

29. juni 2013

Mama1304

Vi har en iPad, som er vi er rigtig glade for  Den er så nem og simpel at finde ud af, og så er der bare sååå mange apps til den. 

Kan helt klart anbefale en iPad, den er virkelig pengene værd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.