Ipad & Tablet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.136 visninger
33 svar
24 synes godt om
28. juni 2013

MariaKyedDK

Hej Kvinder  & få mænd

bliver virkelig nødt til at spørge _ Hvad er forskellen på en Ipad og en Tablet ? og hvad er bedst og hvad kan hvad ??? 

Min søn på 6 år Ønsker sig en Ipad / Tablet , og vi vil gerne give ham en i fødselsdagsgave til november, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad forskellen er på de to ! så nu håber jeg alvorligt på svar 

Og ellers Rigtig God Weekend ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

AnthonsMor

MariaKyedDK skriver:

Hej Kvinder  & få mænd

bliver virkelig nødt til at spørge _ Hvad er forskellen på en Ipad og en Tablet ? og hvad er bedst og hvad kan hvad ??? 

Min søn på 6 år Ønsker sig en Ipad / Tablet , og vi vil gerne give ham en i fødselsdagsgave til november, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad forskellen er på de to ! så nu håber jeg alvorligt på svar 

Og ellers Rigtig God Weekend ! 

En iPad er jo bare Apple's tablet
Også synes jeg generelt at en iPad er dyrere end en tablet af andre mærker

Anmeld

28. juni 2013

MariaKyedDK

Martsbaby skriver:

En iPad er jo bare Apple's tablet
Også synes jeg generelt at en iPad er dyrere end en tablet af andre mærker

Nååårh ! - så det er fuldstændig det samme, bare mærket og navnet som er forskelligt ? 

Anmeld

28. juni 2013

AnthonsMor

MariaKyedDK skriver:

Nååårh ! - så det er fuldstændig det samme, bare mærket og navnet som er forskelligt ? 

Ja

Anmeld

28. juni 2013

AnthonsMor

MariaKyedDK skriver:

også er der selvfølgelig forskellige programmer til osv

Anmeld

28. juni 2013

MariaKyedDK

Martsbaby skriver:

Ja

Super godt så er det ikke så svært som jeg lige troede 

Mange Tak for svar  

Anmeld

28. juni 2013

MariaKyedDK

Martsbaby skriver:

også er der selvfølgelig forskellige programmer til osv

Okay, men man kan vel købe de samme '' spil '' og ''tilbehør'' til alle Tablet så ik ??? 

Anmeld

28. juni 2013

charlottekri

MariaKyedDK skriver:

Okay, men man kan vel købe de samme '' spil '' og ''tilbehør'' til alle Tablet så ik ??? 

Apple er som regel hurtigere ude med de forskellige app's og der er enkelte der kun kan fåes til Apple, da de har deres egen app central eller hvad man nu kan kalde den. Men meget mere kender jeg ikke til forskellen, da jeg ikke har nogle af delene, blot en iPhone 

men tag ned i en butik, og så kan de råde jer efter jeres behov 

Anmeld

28. juni 2013

Maria-s

Der er forskel i styringssystemer mv. Har prøvet begge, foretrækker klart Ipad (appel) mere logisk, hurtigere, reagerer bedre 

Anmeld

28. juni 2013

MariaKyedDK

Maria-s skriver:

Der er forskel i styringssystemer mv. Har prøvet begge, foretrækker klart Ipad (appel) mere logisk, hurtigere, reagerer bedre 

Ok tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.