bidt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

TNBC

NinaNymannMadsen skriver:

vi har ikke nogen bestemt kontaktperson. bare det er en af dem der er tilknyttet stuen

jeg mener heller ikke bestemt person, det plejer at være den der har oplevet hvad der er sket, fordi det lettere for den person at fortælle om det, Men det er selvfølgelig ikke altid muligt, fordi de jo ikke er på arbejde hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

Det synes jeg at du skal foreslå dem. Det kan være at de ikke har tænkt over sådan noget. Nogen børn kan heller ikke klare det, hvis der lige pludselig er for mange børn, og så skal barnet faktisk flyttes hen et andet sted, for ellers kan det gå galt. Har barnet sprog?
Det er synd for alle, din datter, det andet barn, jer(ingen vil have at ens børn bliver skadet andre), og så det andet barns forældre(For det er ikke rart at vide at ens barn har gjort noget mod et andet barn)

barnet har sprog ikke det perfekte sprog men barnet kan snakke og forklare har jeg da hørt når vi har været i børnehaven og igår da barnet var med hjemme til fødselsdag sammen med nogen af de andre.

ja det synd for alle parter.

også derfor skal der gøres noget ved det nu eller hurtigst muligt

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

jeg mener heller ikke bestemt person, det plejer at være den der har oplevet hvad der er sket, fordi det lettere for den person at fortælle om det, Men det er selvfølgelig ikke altid muligt, fordi de jo ikke er på arbejde hele tiden.

når på den måde. de plejer selv lige at tage fat i os. der står ingen steder hvis der en vi skal snakke med eller sådan noget.

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

barnet har sprog ikke det perfekte sprog men barnet kan snakke og forklare har jeg da hørt når vi har været i børnehaven og igår da barnet var med hjemme til fødselsdag sammen med nogen af de andre.

ja det synd for alle parter.

også derfor skal der gøres noget ved det nu eller hurtigst muligt

Ok..

Ja, der skal gøres noget.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

Ok..

Ja, der skal gøres noget.

ja nemlig

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

når på den måde. de plejer selv lige at tage fat i os. der står ingen steder hvis der en vi skal snakke med eller sådan noget.

ok..
det gør vi også, men man kan jo være på badeværelset, ude i køkkenet eller...

men snak med dem og fortæl dem hvordan du har det med det, og at du frygter at din datter kan blive bange for at komme i børnehave.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

ok..
det gør vi også, men man kan jo være på badeværelset, ude i køkkenet eller...

men snak med dem og fortæl dem hvordan du har det med det, og at du frygter at din datter kan blive bange for at komme i børnehave.

ja det får vi lige gjort imorgen. nu er det min kæreste der skal aflever så håber han husker at snakke med dem ellers må jeg jo ringe der ned. for jeg skal aflevere den bette så kan ikke nå med ned med den store også

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

ja det får vi lige gjort imorgen. nu er det min kæreste der skal aflever så håber han husker at snakke med dem ellers må jeg jo ringe der ned. for jeg skal aflevere den bette så kan ikke nå med ned med den store også

Det synes jeg er en rigtig god ide.. Held og lykke

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

Det synes jeg er en rigtig god ide.. Held og lykke

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.