bidt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

TNBC

NinaNymannMadsen skriver:

ja det vil jeg tro.

ja det kunne vi prøve. det kunne være det hjælper.
håber bare der bliver gjort noget ved det.

Det tror jeg vil være en god ide, for at finde ud af hvad det er der får barnet til at reagere på den måde. For det er jo ikke at barnet bare gå hen til din datter, og bider, slår eller skubber.
Det er så meget lettere at lægge mærke til ting, når der ikke er så mange børn. Så kan man virkelig koncentere sig det ene /to barn/børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

av for den hun må virkelig ha grædt for det har da gjord meget ondt..

håber du får snakket med pædagogerne i morgen

ja tænker jeg også. er kun glad for der ikke er hul og der tænker jeg jo med henhold til stivkrampe for menneske bid er sku farlige.

vi får snakket med dem, og hvis min kæreste glemmer det når han aflevere hende så ringer jeg der ned og snakker med dem

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

Det tror jeg vil være en god ide, for at finde ud af hvad det er der får barnet til at reagere på den måde. For det er jo ikke at barnet bare gå hen til din datter, og bider, slår eller skubber.
Det er så meget lettere at lægge mærke til ting, når der ikke er så mange børn. Så kan man virkelig koncentere sig det ene /to barn/børn..

nemlig. barnet er så kærlig normalt når vi ser barnet være sammen med vores datter, men alligevel sker der jo noget når hun jo gang på gang siger barnet har slået eller skubbet eller hun kommer hjem med mærker som barnet har påført hende

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

ja tænker jeg også. er kun glad for der ikke er hul og der tænker jeg jo med henhold til stivkrampe for menneske bid er sku farlige.

vi får snakket med dem, og hvis min kæreste glemmer det når han aflevere hende så ringer jeg der ned og snakker med dem

Hvis der er hul ved et bid, skal det vaskes med sæbe og det gør man som pædagog. jeg er selv blevet bidt, hvor der gik hul. Det skal vaskes med det samme.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

Hvis der er hul ved et bid, skal det vaskes med sæbe og det gør man som pædagog. jeg er selv blevet bidt, hvor der gik hul. Det skal vaskes med det samme.

ja okay. det er der så ikke ser det hvertfald ud til der ikke har været.

det er bare et blåt mærke, men for at det bliver så blå/rød som det er, er der blevet bidt til.

Anmeld

27. juni 2013

B&J

du skal lige give din læge et kald for at høre hvordan det er med bid imorgen.. og god ide med det andet

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

du skal lige give din læge et kald for at høre hvordan det er med bid imorgen.. og god ide med det andet

nok en god ide også selvom der ikke er gået hul.

håber bare der lige bliver taget hånd om det hvertfald

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

nemlig. barnet er så kærlig normalt når vi ser barnet være sammen med vores datter, men alligevel sker der jo noget når hun jo gang på gang siger barnet har slået eller skubbet eller hun kommer hjem med mærker som barnet har påført hende

jamen de fleste børn der gør de ting, er bare så sød, venlige.. men et eller andet gør at de bare reagere på den måde, og det er jo ikke ondt ment, men nogen har bare ikke lært rigtigt og forkert, hvornår man skal stoppe.. hvor man så stille og roligt skal sige, hvornår de skal stoppe.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

jamen de fleste børn der gør de ting, er bare så sød, venlige.. men et eller andet gør at de bare reagere på den måde, og det er jo ikke ondt ment, men nogen har bare ikke lært rigtigt og forkert, hvornår man skal stoppe.. hvor man så stille og roligt skal sige, hvornår de skal stoppe.

ja det tænker jeg også.

barnet kun lige blevet 3 så barnet skal jo lige lære det med hvad der er rigtig og forkert og hvor grænserne går det kan godt tage tid. og derfor er det jo også vigtigt lige at tage hånd om det

Anmeld

27. juni 2013

B&J

nok en god ide også selvom der ikke er gået hul.

håber bare der lige bliver taget hånd om det hvertfald

jaaa nemlig.... og ja selv om der ikke er hul er det jo skønt at vide så er man jo sikker kan også være at hende ved telefonen kan svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.