bidt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.427 visninger
38 svar
1 synes godt om
27. juni 2013

NinaNymannMadsen

min store datter er i dag i børnehaven blevet bidt i ryggen af en af de andre børn der nede, og det er desværre ikke første gang at dette barn har gjort hende ondt.
barnet har kradset/bidt hende i armen også og hun er flere gange kommet hjem og sagt at dette barn har slået hende eller skubbet hende.

sidst barnet gjorde hende noget, fik vi det afvide.

men den her gang har de intet sagt, det kan være fordi hun intet selv har sagt til de voksne, hvilket jeg tvivler på for det har gjort meget ondt kan man jo se på billedet, for der er blevet bidt hårdt.
hun siger også selv at hun sagde det til nogen af de voksne.

men hvad fanden kan vi lige gøre ved dette, for barnet skal da ikke blive ved med at gøre hende ondt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

TNBC

NinaNymannMadsen skriver:

min store datter er i dag i børnehaven blevet bidt i ryggen af en af de andre børn der nede, og det er desværre ikke første gang at dette barn har gjort hende ondt.
barnet har kradset/bidt hende i armen også og hun er flere gange kommet hjem og sagt at dette barn har slået hende eller skubbet hende.

men den her gang har de intet sagt, det kan være fordi hun intet selv har sagt til de voksne, hvilket jeg tvivler på for det har gjort meget ondt kan man jo se på billedet, for der er blevet bidt hårdt.

men hvad fanden kan vi lige gøre ved dette, for barnet skal da ikke blive ved med at gøre hende ondt.

snak med pædagogerne om det i morgen. Du ved jo ikke om der faktisk bliver gjort noget. Som pædagog er det ikke en rar følelse når det sker. (Jeg ved det)
Hvis det er et barn der desværre gør det ofte, er de jo nok opmærksomme om det og det skal være en pædagog der holder øje med ham når de er på legepladsen, så at de ting ikke sker.

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

snak med pædagogerne om det i morgen. Du ved jo ikke om der faktisk bliver gjort noget. Som pædagog er det ikke en rar følelse når det sker. (Jeg ved det)
Hvis det er et barn der desværre gør det ofte, er de jo nok opmærksomme om det og det skal være en pædagog der holder øje med ham når de er på legepladsen, så at de ting ikke sker.

Anmeld

27. juni 2013

Carina:-)

Åh av 

Det er bare ikke ok,og slet ikke ok at ingen siger noget til jer.

Det der må hun have grædt over .

Jeg fatter simpelthen ikke at det kan være så svært at holde et aggressivt barn væk fra det "offer" det har udset.

Så må de sgu mandsopdække og gribe ind ved optræk til bideri.

Det ænder jo med din lille pige bliver ked af at være i inst.

Jeg synes du skal hive fat i personalet i morgen.

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

men det er ikke ok, at de ikke har sagt noget. når et barn bliver bidt, skal det siges. For det er alvorligt. Og når børn bliver bidt, siger de noget. tro mig.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Carina:-) skriver:

Åh av 

Det er bare ikke ok,og slet ikke ok at ingen siger noget til jer.

Det der må hun have grædt over .

Jeg fatter simpelthen ikke at det kan være så svært at holde et aggressivt barn væk fra det "offer" det har udset.

Så må de sgu mandsopdække og gribe ind ved optræk til bideri.

Det ænder jo med din lille pige bliver ked af at være i inst.

Jeg synes du skal hive fat i personalet i morgen.

vi regner også med lige at få snakke med dem i morgen for lige at gøre dem opmærksomme på at det altså ikke er første og nok heller ikke sidste desværre.

det værste af det hele er at når barnet ikke er sådan over for min datter er de bare som pot og pande og elsker at være sammen, putter og leger rigtig godt.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

men det er ikke ok, at de ikke har sagt noget. når et barn bliver bidt, skal det siges. For det er alvorligt. Og når børn bliver bidt, siger de noget. tro mig.

ja nemlig det er også det jeg tænker.

men vi hiver lige fat i de voksne imorgen og siger det til dem at de gerne lige må være lidt ops på det barn så det ikke sker igen. for min datter elsker virkelig den børnehave og de voksne og børnene der nede. så ville være så synd at hun får dårlige oplevelser der fra.

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

vi regner også med lige at få snakke med dem i morgen for lige at gøre dem opmærksomme på at det altså ikke er første og nok heller ikke sidste desværre.

det værste af det hele er at når barnet ikke er sådan over for min datter er de bare som pot og pande og elsker at være sammen, putter og leger rigtig godt.

så de har sådan et kærlighed/hads forhold..
Men så foreslå at en pædagog har de to alene inde på stuen eller et rum i børnehave, for at observere hvad det er der går galt og finde en løsning, så at det ikke sker igen. For der må jo være en grund til at det lige pludselig går galt.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

så de har sådan et kærlighed/hads forhold..
Men så foreslå at en pædagog har de to alene inde på stuen eller et rum i børnehave, for at observere hvad det er der går galt og finde en løsning, så at det ikke sker igen. For der må jo være en grund til at det lige pludselig går galt.

ja det vil jeg tro.

ja det kunne vi prøve. det kunne være det hjælper.
håber bare der bliver gjort noget ved det.

Anmeld

27. juni 2013

B&J

av for den hun må virkelig ha grædt for det har da gjord meget ondt..

håber du får snakket med pædagogerne i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.