bidt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

TNBC

NinaNymannMadsen skriver:

ja okay. det er der så ikke ser det hvertfald ud til der ikke har været.

det er bare et blåt mærke, men for at det bliver så blå/rød som det er, er der blevet bidt til.

hvis der har været hul, har det blødt. og det ser det ikke ud som der er på din datter. hvilket er heldigt. jeg tror din datter har reageret hurtigt og trukket sig væk, for man kan jo se tænderne, så barnet har fået fat, men bare ikke fat nok(Heldigvis)
hvis hun er vacinteret for stivkrampe(så¨hvis holder i 10år) så er I ok(Jeg fik bidt hul, vaskede det med sæbe og jeg har desværre stadigvæk mærket, men ellers intet. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jaaa nemlig.... og ja selv om der ikke er hul er det jo skønt at vide så er man jo sikker kan også være at hende ved telefonen kan svare

ringer mellem 8 og 9 for så snakker jeg med egen læge.

Anmeld

27. juni 2013

B&J

ringer mellem 8 og 9 for så snakker jeg med egen læge.

super ide

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

hvis der har været hul, har det blødt. og det ser det ikke ud som der er på din datter. hvilket er heldigt. jeg tror din datter har reageret hurtigt og trukket sig væk, for man kan jo se tænderne, så barnet har fået fat, men bare ikke fat nok(Heldigvis)
hvis hun er vacinteret for stivkrampe(så¨hvis holder i 10år) så er I ok(Jeg fik bidt hul, vaskede det med sæbe og jeg har desværre stadigvæk mærket, men ellers intet. )

hun har de børne vacciner hun skal ha ved ikk om stivkrampe med i dem, det kan jeg ikke lige huske. men det må de jo næsten være.

er kun glad for der ikke er gået hul

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

super ide

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

ja det tænker jeg også.

barnet kun lige blevet 3 så barnet skal jo lige lære det med hvad der er rigtig og forkert og hvor grænserne går det kan godt tage tid. og derfor er det jo også vigtigt lige at tage hånd om det

ja, så barnet er ikke så gammelt endnu, men der skal gøres noget nu, også for barnets skyld. Børn vil jo ikke lege med en der bider, slår, skubber og sparker. og barnet vil blive stemplet og det er super synd.
men det kan også være at der skal være en støttepædagog, som nemlig kan lave det hvor barnet og din datter leger alene et sted.

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

ja, så barnet er ikke så gammelt endnu, men der skal gøres noget nu, også for barnets skyld. Børn vil jo ikke lege med en der bider, slår, skubber og sparker. og barnet vil blive stemplet og det er super synd.
men det kan også være at der skal være en støttepædagog, som nemlig kan lave det hvor barnet og din datter leger alene et sted.

ja nemlig det ville være rigtig synd at barnet bliver stemplet i så tidlig en alder. så håber de kan gøre noget der nede. måske snakke med forældrene om hvad der er sket så de er klar over det også og så ja se om de kan få barnet og min datter alene i et rum eller sådan noget til at lege så de kan opservere dem og deres leg,.

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

hun har de børne vacciner hun skal ha ved ikk om stivkrampe med i dem, det kan jeg ikke lige huske. men det må de jo næsten være.

er kun glad for der ikke er gået hul

vi har børn lige under 3år, der har den for stivkrampe, så det vil jeg tro at din datter også har.
ja, vær glad for at der ikke var hul. jeg synes det gør ondt.
Men snak med pædagogerne, og sig at du mildest talt er skuffet over at du ikke har fået noget afvide, da du hentede hende, fordi det faktisk er vigtigt. Det skal bare fortælles. (Hos os står der hvor barnet bliver krydset ind; Snak med XX, når der er noget vigtigt forældrene skal vide, så kan forældrene finde den pædagog, hvis pædagogen ikke lige ser at barnet bliver hentet)

Anmeld

27. juni 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

vi har børn lige under 3år, der har den for stivkrampe, så det vil jeg tro at din datter også har.
ja, vær glad for at der ikke var hul. jeg synes det gør ondt.
Men snak med pædagogerne, og sig at du mildest talt er skuffet over at du ikke har fået noget afvide, da du hentede hende, fordi det faktisk er vigtigt. Det skal bare fortælles. (Hos os står der hvor barnet bliver krydset ind; Snak med XX, når der er noget vigtigt forældrene skal vide, så kan forældrene finde den pædagog, hvis pædagogen ikke lige ser at barnet bliver hentet)

vi har ikke nogen bestemt kontaktperson. bare det er en af dem der er tilknyttet stuen

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

ja nemlig det ville være rigtig synd at barnet bliver stemplet i så tidlig en alder. så håber de kan gøre noget der nede. måske snakke med forældrene om hvad der er sket så de er klar over det også og så ja se om de kan få barnet og min datter alene i et rum eller sådan noget til at lege så de kan opservere dem og deres leg,.

Det synes jeg at du skal foreslå dem. Det kan være at de ikke har tænkt over sådan noget. Nogen børn kan heller ikke klare det, hvis der lige pludselig er for mange børn, og så skal barnet faktisk flyttes hen et andet sted, for ellers kan det gå galt. Har barnet sprog?
Det er synd for alle, din datter, det andet barn, jer(ingen vil have at ens børn bliver skadet andre), og så det andet barns forældre(For det er ikke rart at vide at ens barn har gjort noget mod et andet barn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.