Vigtigt ved tøj ved tøj til dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

Maria-s

morethanperfect skriver:

Jeg har stemt andet , da det der betyder mest for mig , er at tøjet sidder godt på mine børn

Tak for svar!

Hvis pasform er i top, giver det så en merværdi for dig hvis varen er certificeret, fx Øko-Tex100, Svanen, Eu-blomsten eller GOTS?

Er du villig til at betale mere for en vare der er certificeret, frem for en der ikke er, hvis de ellers er identiske på design og pasform?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Maria-s

Mor11 skriver:

Jeg har stemt fedt design 

men fedt design, er jo forskelligt for hver enkelt. jeg tænker fedt design, i forholdt til hvad der klæder ham. Og det gør det meste heldigvis 

kunne også have valgt "at det er billig" i og med vi har mest h&m tøj, men det er helt ærligt ikk pga prisen. Jeg synes deres tøj er sødt til mit barn, og prisen er bare en bonus 

Kan også godt lide at købe Hummeltøj og Ida t t-shirts til ham. Og det er lidt en anden pris

Tak for svar!

H&M gør meget for bæredygtige varer, er det noget du har lagt mærke til?

Betyder det noget for dig hvis en vare er certificeret? Det kunne være Øko-Tex100, EU-blomsten, GOTS. Skaber det en mer-værdi for dig ved produktet?

Er du villig til at betale mere for varen hvis ellers design og pasform er identiske?

Anmeld

28. juni 2013

Valle81

Maria-s skriver:

OK - Tak for svar!

H&M laver jo fx en del varer i enten genanvendt bomuld, økologisk bomuld eller lignende.

Er det en merværdi for dig ved produktet eller er det ligemeget?

Det er bestemt en ekstra bonus:-)

Anmeld

28. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maria-s skriver:

Tak for svar!

H&M gør meget for bæredygtige varer, er det noget du har lagt mærke til?

Betyder det noget for dig hvis en vare er certificeret? Det kunne være Øko-Tex100, EU-blomsten, GOTS. Skaber det en mer-værdi for dig ved produktet?

Er du villig til at betale mere for varen hvis ellers design og pasform er identiske?

Nej, jeg tænker slet ikk over om der er certifikater på. 

og det skaber ikke en merværdi for mig.

og nej, jeg ville ikke betale mere for identisk tøj, med øko-mærker.

jeg er godt klar over at øko er super godt for mange ting, men det fylder ikke noget i mit/vores liv, heller ikke i køleskabet.

Anmeld

29. juni 2013

wamse

Maria-s skriver:

Tak for svar!

tænker du på om tøjet kan indeholde skadelige kemikalier, eller tror du på virksomhederne som udgangspunkt overholder lovgivningen og der derfor ikke er nogen grund til at købe fx økologisk certificerede varer?

Er certificerede varer - fx Øko-Tex100 eller EU-blomsten, for dig grund til at betale mere for en vare?

Jeg må ærligt indrømme, at jeg stoler på/og har en forventning om, at det ikke indeholder skadelige stoffer, når det sælges her i Dk

Jeg vægter nok prisen mest, men er der fx tilbud/udsalg, så køber jeg certificerede tøj, hvis det vel og mærke også er smart nok til prinsessen  

Anmeld

1. juli 2013

morethanperfect

Maria-s skriver:

Tak for svar!

Hvis pasform er i top, giver det så en merværdi for dig hvis varen er certificeret, fx Øko-Tex100, Svanen, Eu-blomsten eller GOTS?

Er du villig til at betale mere for en vare der er certificeret, frem for en der ikke er, hvis de ellers er identiske på design og pasform?

Nej ...

Det er jeg ligeglad med

Anmeld

1. juli 2013

baby012

Her er det nok desværre vigtigst ag det er enten småfolk, molo, katvig, eller Hummel ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.