Vigtigt ved tøj ved tøj til dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er vigtigt ved tøj

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.942 visninger
36 svar
7 synes godt om
27. juni 2013

Maria-s

Hvad er VIGTIGST ved tøj for dig når du køber til dine børn?

Du kan ikke vælge flere punkter, vælg det der er VIGTIGST, og begrund meeeeget gerne  du må også gerne kommentere hvis der er mere end ét punkt der er af afgørende betydning for dig

MANGE TAK for din hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Maria-s

Hov... Ved ikke helt om jeg har været præcis nok...  æv. (ikke af hensyn til givne svar, blot efter at have læst mine egne svarmuligheder igen!)

Håber I forstår hvad jeg mener med punkt omkring produceret mijømæssigt og etisk korrekt. Det er selvfølgelig at det er dokumenteret/ certificeret for at sikre dig, at det ikke er skadeligt for bærer  eller for dem der har lavet det. Det er certificeringer som Øko-Tex 100, Svanen, Fairtrade, EU-blomsten, GOTS og lignende

Anmeld

27. juni 2013

1990h

Maria-s skriver:

Du kan ikke vælge flere punkter, vælg det der er VIGTIGST, og begrund meeeeget gerne  du må også gerne kommentere hvis der er mere end ét punkt der er af afgørende betydning for dig

MANGE TAK for din hjælp!

jeg har skrevet at det god kvalitet og det holder længe.

tvivler på der særligt mange der sidder og laver stor research på børnetøjs mærkerne for at finde ud af hvor de bliver lavet, hvem der laver dem og under hvilke forhold...tror måske bare man stoler "blindt" på at det kommer fra ordenlige forhold..men set i bagspejlet så ved vi jo også at det ikke er helt ufarligt for dem der sidder og farver stoffer og sådan og i nogle lande er det jo et børnearbejde.

Anmeld

27. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vigtigste for mig er at det er behageligt for ham at have på, at det er nemt i forhold til at tage af og på, og at det kan vaskes og tørretumbles

Anmeld

27. juni 2013

Valle81

Her er prisen afgørende, men køber jo kun det, som jeg synes er fedt og ville klæde mine børn:-) men elsker hogm, Bilka og Føtex:-)

Anmeld

27. juni 2013

aarhusmor

Det er meget vigtigt for mig at der ikke er brugt giftstoffer i tøjet.

Anmeld

27. juni 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Når vi køber tøj fra nyt skal det helst være produceret med omtanke for produktet (økologisk kvalitet) og med omtanke for dem der har haft det i hånden og som arbejder med produktionen.

Men vi køber 99% brugt

Når det er købt brugt, genbruger man nogen andre har købt, derfor støtter man jo at der iikke kommer for meget spild! plus de kemikalier som var i tøjet fra nyt, jo er blevet vasket og brugt væk....

Anmeld

27. juni 2013

wamse

Prisen er helt klart vigtigst for mig, men det skal selvfølgelig være smart og behageligt også  Jeg har en 7 årig bestemt datter, og hun hopper bestemt ikke i hvad som helst 

Anmeld

27. juni 2013

morethanperfect

Maria-s skriver:

MANGE TAK for din hjælp!

Jeg har stemt andet , da det der betyder mest for mig , er at tøjet sidder godt på mine børn

Anmeld

27. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har stemt fedt design 

men fedt design, er jo forskelligt for hver enkelt. jeg tænker fedt design, i forholdt til hvad der klæder ham. Og det gør det meste heldigvis 

kunne også have valgt "at det er billig" i og med vi har mest h&m tøj, men det er helt ærligt ikk pga prisen. Jeg synes deres tøj er sødt til mit barn, og prisen er bare en bonus 

Kan også godt lide at købe Hummeltøj og Ida t t-shirts til ham. Og det er lidt en anden pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.