Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss-86 skriver: Min kæreste holder IKKE fri i weekenden heller.. Ej, heller Påske, pinse eller andre helligdage. Juleaftensdag kan han såmænd også finde på at arbejde.. Men jo, jeg kan da leve med det, nogle gange skal han bare ompriortere tingene, det har han lidt svært ved, ifht. JAGT & VENNER VS. MIG Men vi foretager os da en del ting sammen alligevel, ønskede bare også at vi kunne fordele det lidt lige mellem vores familier. Og det med at hans løn kommer mig tilgode, synes jeg nu ikke.. Det skal jo heller ikke være sådan, at han tror han kan købe mig, fremfor at være sammen med mig, hvis du forstår? Ikke at han gør det..Men nu er det sådan, at han er selvstændig, såå lønnen er jo efter 'fortjeneste' Ja, afbudsrejser er der nok af, men vi skal ikke på Charterferie og vi skal kun have FLY-rejsen, så derfor kan vi ikke blive ved med at vente :/ Pludselig er der ingen flybilletter måske!
Min kæreste holder IKKE fri i weekenden heller.. Ej, heller Påske, pinse eller andre helligdage. Juleaftensdag kan han såmænd også finde på at arbejde.. Men jo, jeg kan da leve med det, nogle gange skal han bare ompriortere tingene, det har han lidt svært ved, ifht. JAGT & VENNER VS. MIG Men vi foretager os da en del ting sammen alligevel, ønskede bare også at vi kunne fordele det lidt lige mellem vores familier.
Og det med at hans løn kommer mig tilgode, synes jeg nu ikke.. Det skal jo heller ikke være sådan, at han tror han kan købe mig, fremfor at være sammen med mig, hvis du forstår? Ikke at han gør det..Men nu er det sådan, at han er selvstændig, såå lønnen er jo efter 'fortjeneste'
Ja, afbudsrejser er der nok af, men vi skal ikke på Charterferie og vi skal kun have FLY-rejsen, så derfor kan vi ikke blive ved med at vente :/ Pludselig er der ingen flybilletter måske!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gædde/gitte skriver: nå men jeg mente nu heller ikke at han skulle købe digJeg føler mig ihvert fald ikke købt - selv om jeg godt ved at uden min mands indtægt så kunne jeg ikke køre rundt i min store bil og bo i et 2 år gammelt hus (for det kunne han jo så heller ikke helt uden mig) Men hvis han er selvstændig - ja puh ha ... de er mere gift med deres job end alm lønslaver men tjo..... min mand er i weekenderne også meget til biler og venner frem for at glo på mig... men nu har vi jo også været sammen halv længe men pøj pøj med den
nå men jeg mente nu heller ikke at han skulle købe digJeg føler mig ihvert fald ikke købt - selv om jeg godt ved at uden min mands indtægt så kunne jeg ikke køre rundt i min store bil og bo i et 2 år gammelt hus (for det kunne han jo så heller ikke helt uden mig) Men hvis han er selvstændig - ja puh ha ... de er mere gift med deres job end alm lønslaver men tjo..... min mand er i weekenderne også meget til biler og venner frem for at glo på mig... men nu har vi jo også været sammen halv længe men pøj pøj med den
Nej, det ved jeg godt du ikke mente - Men ja, indtil videre bor vi i lejlighed, så heller ikke noget der. Hihi.& Bil, vi har hver vores, som vi hver især betaler.Vi har ikke som sådan fælles økonomi
Ja, der er lige forskellen på at være lønslave & selvstændig - Meeen jeg ved det jo - Vi har efterhånden også været sammen halv længe (9 år)
Og jeg elsker ham og omvendt & det er vigtigst
- Og dog - Jeg har fået en super lækker KitchenAid køkkenmaskine af ham (Ikke ment, som han ville købe mig) Han ville bare gerne have frikadeller én gang om ugen og det er maskinen super til.. Meen vi får det dog ikke én gang om ugen alligevel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128