Sidder og er ulykkelig efter skænderi :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Miss-86

Flodkilling skriver:

Jeg synes faktisk ikke din kæreste fremstår som en idiot.
Men en dårlig ting er at bringe andre ting på banen eller true med at gå, hvis man ikke mener det. For til sidst siger han bare "ja ja skrid"

Jeg synes du skal sige undskyld til din kæreste for han er selvfølgelig selv herre over hvad han tager med til.

Og ærligt, nu ved du han ikke gider, gider du så selv at have ham med

Det var ikke som sådan en trussel om at gå - Jeg sagde til ham at jeg kunne finde bedre, hvis det var og måske endda finde en som viste interesse for mig - Måske det lyder som en trussel - Men var bestemt ikke sådan jeg mente det - Mente det mere som at det skulle være en øjenåbner for ham.

Ja, self siger jeg undskyld over ovenstående..

Nææh, det ved jeg ikke helt .. Men jeg tænker mere på min søster, hun vil gerne have ham med. Vores forældre kan ikke få fri fra job og hendes kæreste kommer heller ikke, såå derfor synes jeg det var lidt vigtigt han tog med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Miss-86

Fenja09 skriver:

Jeg synes tit at et skænderi ender i alt andet end hvad det egentligt handlede om fra start og det er selvfølgelig fordi at denne ene ting er det der får bægeret til at flyde over. Man siger meget når man er hidsig og som oftest er det kun noget man siger og ikke noget man tænker. Det synes jeg er vigtigt at du lader ham vide.

Kvinder er rigtig gode til at bringe alverdens ting op istedet for at tage tingene/problemerne når de opstår og tror mange mænd står af når vi bombardere dem med argumenter og problemer som ikke har med det egentlige problem at gøre.

Og det er ikke for at gøre mig selv "hellig" - gør det også selv!

Så hvis jeg var dig ville jeg vælge at "krybe" til korset og indrømme fejlen. Og så nøjes med at snakke om én ting ad gangen for så får man et langt mere brugbart resultat.

/Fenja

Du har så evig ret - Man starter med at diskutere i Vest og man ender i Nord - Det er så typisk MIG!! Og nok de fleste kvinder.
Netop, når et skænderi kommer igang, så er der lige lidt mere jeg skal af med i min arrigskab ..

Men, ja, jeg kryber til korset og undskylder..

Anmeld

25. juni 2013

modesty

Miss-86 skriver:

Jeg har desværre haft sagt sådan til ham før og han ved godt i bund og grund at jeg kun siger det fordi jeg er såret og sur, han lader sig ikke mærke af det og om et par dage, så har han glemt at jeg har sagt sådan - Han bærer ikke nag, ligesom mig..
Men selvfølgelig undskylder jeg til ham, ingen tvivl!

Nu har jeg på ingen måde beklaget mig over at jeg laver alt det huslige, jeg har fri KL.12-13 stort set hver dag og han arbejder til kl. 19 eller senere, så det er kun fair jeg gør det..
Han tager opvasken i ny og næ, og han sætter tøj over til vask og indimellem hænger han det op.. Han kan sagtens (HAN har gjort det som barn, da hans forældre også arbejdede meget), det er bare tiden og arbejdet der gør at han ikke gør det!
Vi er ikke igang med PB og det skal vi heller ikke før han er klar, så det er jo uvist hvornår det er..

Nu er det ikke sådan, at jeg ikke gider hans familie - Det skrev jeg intet om!
Og det er heller ikke fordi han ikke gider min familie - Han har bare et krævende arbejde, som er hans første prioritet OG sådan er det, han skal bare lære at ompriortere engang i mellem - Det er det jeg prøver at forklare ham, for en eller anden dag, hvis han fortsætter stilen, så får jeg måske nok ..

Jeg vil ikke bare booke rejsen, da det igen er noget der er afhængigt af hans arbejde og vi derfor skal være 2 om..

Ikke desto mindre nævner du det to gange i dit indlæg og bruger det også som argument for hvorfor der ikke er nogle piger der vil have ham.

Okay, så hele humlen er jo at han arbejder for meget. Så var det måske dét I skulle tage en seriøs snak om, i stedet for at prøve at symptombehandle?

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

modesty skriver:

Ikke desto mindre nævner du det to gange i dit indlæg og bruger det også som argument for hvorfor der ikke er nogle piger der vil have ham.

Okay, så hele humlen er jo at han arbejder for meget. Så var det måske dét I skulle tage en seriøs snak om, i stedet for at prøve at symptombehandle?

Hov, jeg skrev nu ikke at der IKKE var nogle piger der ville have ham - Jeg skrev at han nok ikke kunne finde bedre end mig OG med det mener jeg en der vil gøre så meget for ham og finde sig i at han arbejder meget ..

Og nej, der er ikke noget og tage en snak om mht. hans arbejde, for det kan han ikke lave om på lige pt.

Anmeld

25. juni 2013

modesty

Miss-86 skriver:

Hov, jeg skrev nu ikke at der IKKE var nogle piger der ville have ham - Jeg skrev at han nok ikke kunne finde bedre end mig OG med det mener jeg en der vil gøre så meget for ham og finde sig i at han arbejder meget ..

Og nej, der er ikke noget og tage en snak om mht. hans arbejde, for det kan han ikke lave om på lige pt.

Men hvis han ikke kan lave om på det, hvorfor flipper du så ud over en masse ting som har med hans arbejde at gøre?? 

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

Miss-86 skriver:

Årh ja, det er ikke nemt. Normalt skændes vi ikke SÅÅ voldsomt som vi lige har gjort..

Jeg spørger min kæreste om han vil med til min søster's sidste eksamen, hvor hun skal have hue på, dette mener han ikke er nødvendigt at han tager med til, da der kommer så mange andre.
Jeg forklarer ham, at det ikke har noget at gøre, med hvor mange der kommer, men at min søster har inviteret HAM!
Jeg bliver rigtig sur og fortæller, at han aldrig gider med til noget, når det er min familie/venner, men at jeg altid skal føjte med til det som hans venner/familie inviterer til - Det synes jeg ikke er fair!
Han har fx. kun været med og besøge min mormor og hendes mand 1 gang - Han tager aldrig med, når han er inviteret til fødselsdag der.
Og ja, det bringer jeg på bane!
Jeg siger også at det er irriterende at, den rejse vi skal på, ikke er bestilt endnu, da jeg går på 3 ugers ferie på fredag og rejsens varighed er på 2 uger!!!!
Og at han aldrig kan tage beslutning til noget - Vi står også og skal finde noget andet at bo i - og når der så er et hus til leje, så skal han tænke sååååå længe over om det er noget - SÅ blir det sjovt nok lejet ud til andre!!

Jeg siger til ham, at jeg snart har fået nok og at jeg sagtens kan få bedre og en der gider tage med mig, men at han sikkert ikke kan få bedre end MIG (Min kæreste arbejder meget, kommer tit forsent hjem, men jeg klager/bebrejder ham sjældent, da han er selvstændig, jeg laver ALT herhjemme)..

Årh, alt I alt, får jeg sagt en masse og på en hård måde!
Han siger så at rejsen vil han ikke på, når vi skal skændes og at hvis jeg vil finde en anden, så må jeg jo det!

Øv, hvor er det bare et kedeligt skænderi

Jeg elsker ham overalt på jorden og vil ikke undvære ham!! Og jeg ved at han elsker mig.
Jeg ved ikke om han mener det han sagde med rejsen, men det gjorde mig ihvertfald meget ked af det, da vi længe har snakket om at nu skulle det være!! 
Jeg er jo ikke meget for at komme 'krybende' tilbage, men hvad skal jeg ellers gøre? Vi må lige have snakket om, den ferie jo!

Nu har jeg fået det til at lyde, som om min kæreste er et stort røvhul, men det er han ikke - Ellers havde jeg ikke været sammen med ham i snart 10 år.
Jeg kan bare slet ikke styre mig, når jeg bliver sur. Han lavede faktisk mad ( for engangs skyld), meeen jeg gad ikke have noget pga. vi skændtes.

Jeg tror primært det er det, med ferien der går mig på, vi kigger hver aften på flybilletten, men den bliver IKKE bestilt. Det har irriteret mig grænseløst og da han så kom med den, at han ikke så det nødvendigt at tage med til min søster's sidste eksamen, såå dukkede de andre ting op!
Men det er godt vi begge får luft, da man i et forhold skal have snakket ud - Håber bare ikke han er alt for sur - Men at han tænker over tingene, ligesom jeg nu gør.

Undskyld, det blev så langt og tak til jer der læste med.
Jeg ved ikke, hvad jeg vil med det - Bare ud. Da jeg egentlig ikke har lyst til at ringe til nogle veninder og snakke med dem om det!

Alle kan komme til at sige noget man fortryder i et skænderi, det kender jeg udemærket, og har da sagt mange dumme ting i tidens løb, som jeg har fortrudt bagefter. Det vigtigste er at man kan sige undskyld bagefter, og det skriver du jo også at du vil, da du godt ved du gik over stregen.

Jeg var også blevet skuffet og ærgerlig hvis min kæreste ikke deltog i næsten alle mine venner/families arrangementer, når du deltager i hans. Det kan jeg godt forstå du er blevet sur over, og nogle gange flyder bægeret bare over, og så kan der komme en masse ting op i en, man ikke lige havde forventet, og så reagere man impulsivt. 

Håber for jer begge i finder en løsning, og at i kommer på jeres ferie

Anmeld

26. juni 2013

gædde/gitte

Miss-86 skriver:

hej frk. über skruk

hmmmm ja nu har jeg jo også en mand der arbejder enormt meget.... da vi fandt sammen sagde han hele tiden " er du sikker på du kan klare at jeg ikke har overskud til det helt vilde??"

for det har han virkelig ikke

Han møder kl 03.30 og kommer hjem imellem 16-20
så når vi når til weekenden, så kan han godt sove hele weekenden - som i at han faktisk sover hele weekenden.
han er så udmattet..... og ikke særlig social.

jeg har der imod krudt i røven i weekenden, for jeg er jo lukket inde hele ugen. men så må jeg jo fare afsted selv.

min mand har lovet vi skulle ud og rejse i år, men kunne også godt mærke det ikke blev til noget - han havde virkelig ikke lyst.
vi fik en go ferie i vores have og jeg håber han er i humør næste år ... gider ikke sidde i Italien - ha ofret 20.000,- også vil han hjem efter 3 dage

jeg er også mere sammen med hans familie end han er med hos min............ og han har givet mig en god forklaring her på - de er sgu heller ikke nemme

Syntes du skal affinde dig med at det så er din fyrs dårlige sider....og de er da ikke så slemme vel så kommer det sikkert dig tilgode når hans løn tikker ind ... og vent og se - afbudsrejser er der jo nok af... mon ikke at han får rejsefeber når han har fået hvilet lidt den første dag ?

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

malle23 skriver:

Alle kan komme til at sige noget man fortryder i et skænderi, det kender jeg udemærket, og har da sagt mange dumme ting i tidens løb, som jeg har fortrudt bagefter. Det vigtigste er at man kan sige undskyld bagefter, og det skriver du jo også at du vil, da du godt ved du gik over stregen.

Jeg var også blevet skuffet og ærgerlig hvis min kæreste ikke deltog i næsten alle mine venner/families arrangementer, når du deltager i hans. Det kan jeg godt forstå du er blevet sur over, og nogle gange flyder bægeret bare over, og så kan der komme en masse ting op i en, man ikke lige havde forventet, og så reagere man impulsivt. 

Håber for jer begge i finder en løsning, og at i kommer på jeres ferie

Ja, det er bare så dumt at sige en masse L**T, indimellem går jeg, når jeg kan mærke at nu får jeg sagt noget dumt - Men det irriterer ham også, at jeg går.. Hihi.
Det er ikke nemt.

Jeg har undskyldt overfor ham og han sagde også at han sagde noget han ikke mente..

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

gædde/gitte skriver:

hej frk. über skruk

hmmmm ja nu har jeg jo også en mand der arbejder enormt meget.... da vi fandt sammen sagde han hele tiden " er du sikker på du kan klare at jeg ikke har overskud til det helt vilde??"

for det har han virkelig ikke

Han møder kl 03.30 og kommer hjem imellem 16-20
så når vi når til weekenden, så kan han godt sove hele weekenden - som i at han faktisk sover hele weekenden.
han er så udmattet..... og ikke særlig social.

jeg har der imod krudt i røven i weekenden, for jeg er jo lukket inde hele ugen. men så må jeg jo fare afsted selv.

min mand har lovet vi skulle ud og rejse i år, men kunne også godt mærke det ikke blev til noget - han havde virkelig ikke lyst.
vi fik en go ferie i vores have og jeg håber han er i humør næste år ... gider ikke sidde i Italien - ha ofret 20.000,- også vil han hjem efter 3 dage

jeg er også mere sammen med hans familie end han er med hos min............ og han har givet mig en god forklaring her på - de er sgu heller ikke nemme

Syntes du skal affinde dig med at det så er din fyrs dårlige sider....og de er da ikke så slemme vel så kommer det sikkert dig tilgode når hans løn tikker ind ... og vent og se - afbudsrejser er der jo nok af... mon ikke at han får rejsefeber når han har fået hvilet lidt den første dag ?

Min kæreste holder IKKE fri i weekenden heller.. Ej, heller Påske, pinse eller andre helligdage. Juleaftensdag kan han såmænd også finde på at arbejde..
Men jo, jeg kan da leve med det, nogle gange skal han bare ompriortere tingene, det har han lidt svært ved, ifht. JAGT & VENNER VS. MIG
Men vi foretager os da en del ting sammen alligevel, ønskede bare også at vi kunne fordele det lidt lige mellem vores familier.

Og det med at hans løn kommer mig tilgode, synes jeg nu ikke..
Det skal jo heller ikke være sådan, at han tror han kan købe mig, fremfor at være sammen med mig, hvis du forstår? Ikke at han gør det..
Men nu er det sådan, at han er selvstændig, såå lønnen er jo efter 'fortjeneste'

Ja, afbudsrejser er der nok af, men vi skal ikke på Charterferie og vi skal kun have FLY-rejsen, så derfor kan vi ikke blive ved med at vente :/ Pludselig er der ingen flybilletter måske!

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

modesty skriver:

Men hvis han ikke kan lave om på det, hvorfor flipper du så ud over en masse ting som har med hans arbejde at gøre?? 

Arbejde er ikke ALT!

Jeg prøver at forklare ham, at han nogle gange skal ompriortere sine ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.