Sidder og er ulykkelig efter skænderi :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.612 visninger
32 svar
35 synes godt om
25. juni 2013

Miss-86

Årh ja, det er ikke nemt. Normalt skændes vi ikke SÅÅ voldsomt som vi lige har gjort..

Jeg spørger min kæreste om han vil med til min søster's sidste eksamen, hvor hun skal have hue på, dette mener han ikke er nødvendigt at han tager med til, da der kommer så mange andre.
Jeg forklarer ham, at det ikke har noget at gøre, med hvor mange der kommer, men at min søster har inviteret HAM!
Jeg bliver rigtig sur og fortæller, at han aldrig gider med til noget, når det er min familie/venner, men at jeg altid skal føjte med til det som hans venner/familie inviterer til - Det synes jeg ikke er fair!
Han har fx. kun været med og besøge min mormor og hendes mand 1 gang - Han tager aldrig med, når han er inviteret til fødselsdag der.
Og ja, det bringer jeg på bane!
Jeg siger også at det er irriterende at, den rejse vi skal på, ikke er bestilt endnu, da jeg går på 3 ugers ferie på fredag og rejsens varighed er på 2 uger!!!!
Og at han aldrig kan tage beslutning til noget - Vi står også og skal finde noget andet at bo i - og når der så er et hus til leje, så skal han tænke sååååå længe over om det er noget - SÅ blir det sjovt nok lejet ud til andre!!

Jeg siger til ham, at jeg snart har fået nok og at jeg sagtens kan få bedre og en der gider tage med mig, men at han sikkert ikke kan få bedre end MIG (Min kæreste arbejder meget, kommer tit forsent hjem, men jeg klager/bebrejder ham sjældent, da han er selvstændig, jeg laver ALT herhjemme)..

Årh, alt I alt, får jeg sagt en masse og på en hård måde!
Han siger så at rejsen vil han ikke på, når vi skal skændes og at hvis jeg vil finde en anden, så må jeg jo det!

Øv, hvor er det bare et kedeligt skænderi

Jeg elsker ham overalt på jorden og vil ikke undvære ham!! Og jeg ved at han elsker mig.
Jeg ved ikke om han mener det han sagde med rejsen, men det gjorde mig ihvertfald meget ked af det, da vi længe har snakket om at nu skulle det være!! 
Jeg er jo ikke meget for at komme 'krybende' tilbage, men hvad skal jeg ellers gøre? Vi må lige have snakket om, den ferie jo!

Nu har jeg fået det til at lyde, som om min kæreste er et stort røvhul, men det er han ikke - Ellers havde jeg ikke været sammen med ham i snart 10 år.
Jeg kan bare slet ikke styre mig, når jeg bliver sur. Han lavede faktisk mad ( for engangs skyld), meeen jeg gad ikke have noget pga. vi skændtes.

Jeg tror primært det er det, med ferien der går mig på, vi kigger hver aften på flybilletten, men den bliver IKKE bestilt. Det har irriteret mig grænseløst og da han så kom med den, at han ikke så det nødvendigt at tage med til min søster's sidste eksamen, såå dukkede de andre ting op!
Men det er godt vi begge får luft, da man i et forhold skal have snakket ud - Håber bare ikke han er alt for sur - Men at han tænker over tingene, ligesom jeg nu gør.

Undskyld, det blev så langt og tak til jer der læste med.
Jeg ved ikke, hvad jeg vil med det - Bare ud. Da jeg egentlig ikke har lyst til at ringe til nogle veninder og snakke med dem om det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Loa

Øv

Kan til dels godt forstå dig. Dog lige det med huen og din søster synes jeg nu ikke er så vigtigt at han tager med til... Hvis din kæreste ikke synes det er vigtigt så er det jo sådan han har det....
Og han fejrer hende sikkert sammen med jer andre på et andet tidspunkt...
Men det er da kedeligt hvis han aldrig gider med til fødselsdage og andre begivenheder... Det er jo lidt vigtigt man er enig/har samme forventninger til den slags....

Mon ikke han sagde det med ferien blev sagt fordi du sagde du sagtens kunne gå ud og finde bedre end ham.....
Så det skal du nok ikke tage så tungt....

Hvis du skriver et brev til ham, så sørg for at få med at du slet ikke mente det med at du kunne få bedre... Og så tag en snak om, om i evt kunne gå lidt på kompromis omkring fødselsdage/begivenheder, så i begge bliver tilfredse.....

Held og lykke med det

Anmeld

25. juni 2013

MyLove E

Miss-86 skriver:

Årh ja, det er ikke nemt. Normalt skændes vi ikke SÅÅ voldsomt som vi lige har gjort..

Jeg spørger min kæreste om han vil med til min søster's sidste eksamen, hvor hun skal have hue på, dette mener han ikke er nødvendigt at han tager med til, da der kommer så mange andre.
Jeg forklarer ham, at det ikke har noget at gøre, med hvor mange der kommer, men at min søster har inviteret HAM!
Jeg bliver sådan sur og fortæller, at han aldrig gider med til noget, når det er min familie/venner, men at jeg altid skal føjte med til det som hans venner/familie inviterer til - Det synes jeg ikke er fair!
Han har fx. kun været med og besøge min mormor og hendes mand 1 gang - Han tager aldrig med, når han er inviteret til fødselsdag der.
Og ja, det bringer jeg på bane!
Jeg siger også at det er irriterende at, den rejse vi skal på, ikke er bestilt endnu, da jeg går på 3 ugers ferie på fredag og rejsens varighed er på 2 uger!!!!
Og at han aldrig kan tage beslutning til noget - Vi står også og skal finde noget andet at bo i - og når der så er et hus til leje, så skal han tænke sååååå længe over om det er noget - SÅ blir det sjovt nok lejet ud til andre!!

Jeg siger til ham, at jeg snart har fået nok og at jeg sagtens kan få bedre og en der gider tage med mig, men at han sikkert ikke kan få bedre end MIG (Min kæreste arbejder meget, kommer tit forsent hjem, men jeg klager/bebrejder ham sjældent, da han er selvstændig, jeg laver ALT herhjemme)..

Årh, alt I alt, får jeg sagt en masse og på en hård måde!
Han siger så at rejsen vil han ikke på, når vi skal skændes og at hvis jeg vil finde en anden, så må jeg jo det!

Øv, hvor er det bare et kedeligt skænderi

Jeg elsker ham overalt på jorden og vil ikke undvære ham!!
Jeg ved ikke om han mener det han sagde med rejsen, men det gjorde mig ihvertfald meget ked af det, da vi længe har snakket om at nu skulle det være!!

Nu har jeg fået det til at lyde, som om min kæreste er et stort røvhul, men det er han ikke - Ellers havde jeg ikke været sammen med ham i snart 10 år.
Jeg kan bare slet ikke styre mig, når jeg bliver sur. Han lavede faktisk mad ( for engangs skyld), meeen jeg gad ikke have noget pga. vi skændtes.

Nå, men han er kørt ud og arbejde, sååå jeg tror jeg vil sætte mig ned og skrive et lille brev til ham ...

Undskyld, det blev så langt og tak til jer der læste med.
Jeg ved ikke, hvad jeg vil med det - Bare ud. Da jeg egentlig ikke har lyst til at ringe til nogle veninder og snakke med dem om det!

Kender det alt for godt det med ikke at kunne styre sig

Anmeld

25. juni 2013

Frk.S

Jeg må indrømme at jeg virkelig også synes det er fejt sagt at du bare kan finde noget bedre men at han ikke kan. Jeg kan ærlig talt godt forstå han siger sådan om jeres ferie efter at have fået slynget sådan en i hovedet. Synes du skal give ham en, efter min mening, velfortjent undskyldning.

Men når det så er sagt, så kan jeg da heller ikke forstå at han ikke vil være med når din søster får hue på.  

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

Øv kender det godt og man kan nå et trels punkt hvor man så ikke ser andet end det sure og bliver gal

Han skal nok blive god igen

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Loa skriver:

Øv

Kan til dels godt forstå dig. Dog lige det med huen og din søster synes jeg nu ikke er så vigtigt at han tager med til... Hvis din kæreste ikke synes det er vigtigt så er det jo sådan han har det....
Og han fejrer hende sikkert sammen med jer andre på et andet tidspunkt...
Men det er da kedeligt hvis han aldrig gider med til fødselsdage og andre begivenheder... Det er jo lidt vigtigt man er enig/har samme forventninger til den slags....

Mon ikke han sagde det med ferien blev sagt fordi du sagde du sagtens kunne gå ud og finde bedre end ham.....
Så det skal du nok ikke tage så tungt....

Hvis du skriver et brev til ham, så sørg for at få med at du slet ikke mente det med at du kunne få bedre... Og så tag en snak om, om i evt kunne gå lidt på kompromis omkring fødselsdage/begivenheder, så i begge bliver tilfredse.....

Held og lykke med det

Nej, det er nok rigtigt at det ikke er såå vigtigt at han deltager - Men ja måske er det blevet vigtigt for mig, fordi han så sjældent viser sig til min familie's arrangementer, hvis du forstår.

Jeg har længe fortalt ham, at jeg ønskede at han deltog mere i fødselsdage osv., men hans arbejde er så vigtigt, så han kan ikke være hjemmefra en hel dag, for at være til en fødselsdag!
Min familie bor langt væk, så derfor skal vi køre lidt over middag, når de holder noget og kommer sent hjem, og han synes det er tidligt at køre, hvor han kunne nå en masse arbejde !
Hans arbejde er meget vigtigt for ham og det respekterer jeg også til hverdag, meeen synes nu nok det er lidt for meget, at han ikke tager med til ting han bliver inviteret til - Det han ikke deltager I, er ved den del af min familie, som bor langt væk. Mine forældre som bor tæt på, tager han med til!

Jo, han sagde det forhåbentligt fordi jeg sagde jeg kunne finde bedre - Det håber jeg da.

Jeg ved ikke om jeg skal skrive et brev, eller bare snakke med ham, når han kommer hjem!

Tak og tak fordi du gad læse og svare

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Frk.S skriver:

Jeg må indrømme at jeg virkelig også synes det er fejt sagt at du bare kan finde noget bedre men at han ikke kan. Jeg kan ærlig talt godt forstå han siger sådan om jeres ferie efter at have fået slynget sådan en i hovedet. Synes du skal give ham en, efter min mening, velfortjent undskyldning.

Men når det så er sagt, så kan jeg da heller ikke forstå at han ikke vil være med når din søster får hue på.  

Ja, du har fuldstændig ret - Det er så tarveligt at sige sådan og det siger jeg selvfølgelig også til ham, at jeg ikke mente..
Men ja, blev så sur/ked, at jeg bare sagde det..

Nej, forstår det heller ikke, for som jeg sagde til ham, så tager det måske 1 time, så han kan sagtens komme tilbage til sit arbejde igen.

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Maja84 skriver:

Øv kender det godt og man kan nå et trels punkt hvor man så ikke ser andet end det sure og bliver gal

Ja, præcis også får man sagt noget man ikke mente

Men jaa, vi har lige haft en laaang og rigtig god periode, såå skal der jo komme noget skidt og det var så dette :/

Jaaa, jeg må lige snakke med ham, når han kommer hjem og vi begge er kølet af.

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Maja84 skriver:

Ja, præcis også får man sagt noget man ikke mente

Men jaa, vi har lige haft en laaang og rigtig god periode, såå skal der jo komme noget skidt og det var så dette :/

Jaaa, jeg må lige snakke med ham, når han kommer hjem og vi begge er kølet af.

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Tauf skriver:

Kender det alt for godt det med ikke at kunne styre sig

Så er jeg ikke den eneste, der har det sådan!

Men han kender mig og ved at jeg ikke kan styre mig, men derfor var det tarveligt sagt alligevel og selvfølgelig skal vi lige snakke om det, når han kommer hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.