Anonym skriver:
Jeg har lige brug for at vende et dilemma med jer 
Jeg flytter sammen med min kæreste, og vi kommer til at sidde ret stramt i det, da han er på dp og jeg på su. Det betyder selvfølgelig at vi skal spare. Jeg har et hjemmeboende barn, og han har to udeboende, som han ser hver anden weekend.
Når vi flytter sammen får han 300 km til hans børn, da deres mor også flytter samtidigt den modsatte vej af ham. Det giver os en ret stor transportudgift hver måned i forbindelse med samvær. Der vil ikke være råd til "lommepenge" til os hver, så længe vi har de indtægter.
Men her kommer mit dilemma så. Han mener at vi skal betale tøj til hans børn på lige fod med min datter. Sådan at moderenså intet betaler til det de har her. Det betyder at de jo skal have til alle årstider her, og fra nyt. Det når jo ikke at blive slidt inden det bliver skiftet ud, da de kun er 5 år, og jo vokser meget nu. Jeg synes så det er en luksus, som vi ikke har råd til, når alt andet skal skæres ind til benet, og det er altså en udgift, som moderen har pligt til at dække - altså i form af at medsende tøj til weekenden. Det er kun, hvis vi vil have noget bestemt til dem, at jeg mener, at vi skal dække tøj posten.
De får nye cykler når de flytter her ned, og jeg laver to fede værelser til dem, som så står til dem hver anden weekend, så det handler ikke om, at jeg ikke synes vi skal bruge penge på dem. Men bare ikke penge, som vi altså kunne bruge i vores hverdag, og som vi ikke burde bruge på det.
Hvad tænker i
min egen pige får mere og det gør hun fordi jeg FÅR børnepenge til hende jeg BETALER dem jo ikke vel 
plus det så går en del af hendes jo til dem alle alligevel (sommerlandskort til hele familien her sidst)
så mit svar må være at hvis han synes at i har så mange penge at i både kan betale moren for at købe tøj til dem og så selv også købe yderligere så gør i bare det
ha ha
men nok ikke tilfældet vel