lotchen skriver:
I kunne måske gøre det sådan, at det første år har I det lidt mere skarpt opdelt, så har I lidt tid til at se hvordan det er. Men egentlig synes jeg jo, at når man flytter sammen med børn, så bør sådanne ting være en fællesudgift - men ikke når han vil have en hel NY garderobe til dem... Det virker helt hen i vejret, om man så havde pengene til det eller ej
Fair nok for enkelte ting, men alt og så fra nyt? Er det noget eksen har snakket om eller hvor har han fået den ide? Så er det da bedre at han foreslår moren, at han giver en tusse mere til vintergarderoben hvis han gerne vil at de skal have noget ordentligt.
Jeg har det også sådan, at det er udgifter, som man burde dække sammen, så derfor er den heller ikke helt nem at sluge 
Han har bare ladet hans eks styre rigtig meget generelt, og det her er så en af tingene. Kan jo også godt følge ham, at han gerne vil give hans børn nogle ting, men jeg ville da hellere, at vi kunne lave nogle ting med dem, frem for at bruge penge på en udgift, som vi ikke burde dække.
Men måske vil det være en løsning, at vi deler økonomien op, så alle udgifter i forbindelse med mit barn dækker jeg, og han dækker alt omkring hans børn. Men det er sgu ikke en løsning, som jeg synes er helt fed.
Anmeld