Hvor ofte sidder i alene hjemme fredag/lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Aldrig,her er vi et par og en familie,og vi har lagt teenageårende bag os,ellers havde vi jo ikke fået børn.

Her hjemme var han røget ud med fuld musik,ikke om jeg ville finde mig, i sådan en umoden opførelse fra en voksen 'mand'. 

Jeg forstår ikke hvorfor der er så mange kvinder,der finder sig i,at blive behandlet så dårligt,og respektløst,synes i virkelig ikke i er mere værd??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

B&J

jeg er nok den forkerte der svare for ingen af os går i byen men ind i mellem er han da over ved en ven i 2-3 timer men det er max 1-2 gange om måneden

det er sjælden vi ikke er sammen vi er to hygge mennesker

Anmeld

23. juni 2013

MKN_96

Min mand forlader hytten for at beruse sig 2-4 gange om året som maksimum, ellers er han til gengæld at finde i værkstedet hvor han fumler med biler  Han nyder at mødes med sine kammerater på bopælen til en øl eller tre, men deciderede fester praktiserer han ikke andet end et minimum  Det gør jeg så tilgengæld heller ikke, jeg er også afsted max. 3-4 gange om året, og dette fungerer fint hos os  Vi går ej heller "i byen", men til arrangementer som grillfester, jubilæer, julefrokoster osv., ikke diskoteker og barer 
Tror nok også jeg ville blive lidt hys hvis han vandrede afsted flere gange om måneden, men der er hans behov heldigvis ikke så stort...
Til gengæld er han en trynesover af kaliber, så man kan vel godt sige at jeg sidder "alene" fredag/lørdag aften, når ham og ungerne er gået død på sofaen kl. 20 

Anmeld

23. juni 2013

baby012

Det har jeg ikke gjort siden jeg var single  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.