Hvornår er det utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Mettefpigen

Jeg synes det er svært.... For der er noget man bare ikk gør og der er utroskab... At snakke seksuelt med en anden er for ikk utroskab, men noget som man IKKE gør i et forhold... Følelser og berøring det er utroskab....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Lunae

I min verden er utroskab, når man kysser eller har sex med en anden, MEN alle de andre ting du nævner er på ingen måde okay.

Min kæreste og jeg har været sammen i 9 år og mødte hinanden som henholdsvis 16 og 17årig. For os betød det (nok mest for mig) at jeg ille rigtig var klar til at ligge flirten osv på hylden. Jeg har gennem forholdet gjort en del upassende ting, men har overfor mig selv argumenteret for at det ikke vat reel utroskab - dog vil jeg sige, at hvis manden min, havde gjort tilsvarende ting, så ville jeg nok have følt at han var mig utro. Eksempler kunne være at tantekysse med ekskæreste, sove nøgen, lade andre røre ved mine bryster og så specielt psykisk utroskab, hvor jeg har holdt mulighederne åbne ved flere af mine gamle flammer - på ingen måde okay!

Priser mig lykkelig for en kæreste, som har været meget tolerant overfor mine udskejelser og kunne ALDRIG drømme om at være ham utro eller gøre de ting mod ham, som jeg gjorde for flere år siden'!

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ikke kunnet slippe tankerne og fandt dette link, som jeg synes er så godt beskrivende, at jeg ville dele det

http://www.sonnerasmussen.dk/csr-nyt/mobiltelefoner-utroskab-8.html

Anmeld

1. juli 2013

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har konfronteret ham, og håbe på at få talt om det, når han komme hjem.

Han har givet mig grunden, at han ikke får nok opmærksomhed. Så ville det måske for fanden da hjælpe, hvis han ikke altid var alle andre steder og aldrig hjemme...

Lige meget om han synes han ikke får nok opmærksomhed fra dig. Det kan ALDRIG være din skyld.
Min x snakkede og skrev også med en anden og der ville han også tørre den af på mig, at det var min skyld og bla bla bla. Jeg blev hammer vred og sagde det ikke var min skyld. Han VALGTE selv at gribe knoglen og ringe til en chattelefon, fremfor at sætte sig ned og tale om tingene, så ergo var det ikke noget jeg valgte for ham.

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er.

Uddyb gerne

Jeg tænker at det er meget individuelt hvor ens grænser går og derfor mener jeg også at det er en god idé at fortælle sin partner hvad man acceptere og hvad man under ingen omstændigheder kan leve med.

For den ene kan et kys være helt uskyldigt og for den anden kan det vælte hele verdenen. Så man skal altid lægge kortene på bordet og sige hvad man forventer og ønsker i forholdet.

Personligt synes jeg at det følelsesmæssige er det værste. Jeg ville bedre kunne leve med at manden herhjemme gik ud og knaldede en anden en enkelt gang end at han gennem længere tid havde delt tanker/følelser/seksuelle lyster etc. Det er for mig langt værre fordi det er velovervejet hvornår de f.eks skal ringes/skrives ved og bruger mange timer på hinanden.

Jeg acceptere ikke utroskab, men for mig er utroskab ikke lig med samleje - mange gange starter det længe før.

/Fenja

Anmeld

1. juli 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er.

Uddyb gerne

Alt undtagen den første...

Dog er der flere af tingene jeg godt kunne tilgive...og  har tilgivet. Samleje tror jeg ikke jeg kunne tolerere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.